quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Je komt niets tekort, zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
De vraag is , hoeveel emotie kan je van een kip aflezen? Want eenmaal op het bord zegt het geen tok meer ! dan vind ik het best een emotioneel loos geheel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:03 schreef Absurditeit het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom kippen zo weinig emoties oproepen.
Ja, maar wel dodelijk saai...quote:
mwoah, kwam gister thuis en had het idee dat ik vandaag wel weer beter zou zijn... valt echter vies tegenquote:
Als je het vantevoren weet, kan je zorgen dat die uren tussen die colleges niet saai zijn...quote:
Jij hebt hart voor de kip.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik voel wel enige emotie als er een gebraden kippetje op mijn bord ligt hoor
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je komt niets tekort, zie ikMaar... Maar... Tegen jouw kusjes kunnen zij nooit van zn leven opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
"Hoe kan je sex zo goed plannen dat je college niet saai is?"quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je het vantevoren weet, kan je zorgen dat die uren tussen die colleges niet saai zijn...
hoe weet jij nou weer dat ik me niet geschoren heb vanochtendquote:
verkoudheid duurt lang hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
mwoah, kwam gister thuis en had het idee dat ik vandaag wel weer beter zou zijn... valt echter vies tegen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Tegen jouw kusjes kunnen zij nooit van zn leven op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"Hoe kan je sex zo goed plannen dat je college niet saai is?"![]()
Dat zou een goed boek worden!![]()
of bedoel je dat niet?
bierquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
there is more in life than sex alone...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
True maar het zou wel tof zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daaromquote:
Seks plan je niet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
"Hoe kan je sex zo goed plannen dat je college niet saai is?"![]()
Dat zou een goed boek worden!![]()
of bedoel je dat niet?
yuksquote:
Ben je zo uitgelubberd?quote:
ik plan er wel op dat ik straks seks hebquote:
Dan doe je pas echt iets verkeerdquote:
als jij voelt of je seks of sex hebt dan doe je wat verkeerdquote:
QFTquote:
Als ze Engels praat heb je sex, praat ze Nederlands dan is het seks.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
als jij voelt of je seks of sex hebt dan doe je wat verkeerd
ik beodel meer dat je er over na gaat denken tijdensquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze Engels praat heb je sex, praat ze Nederlands dan is het seks.
Simpel.
Stomme CUquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
yuks![]()
gaat wel maar mijn ogen doen nog stom
Dan is ze in slaap gevallen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik beodel meer dat je er over na gaat denken tijdens
ja soms welquote:
Jaquote:
Ochtendseks FTWquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef ArTiC het volgende:
Het is 8:19...ik heb pas 2 koppen koffie op en het gaat al over seks
goed plan!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik plan er wel op dat ik straks seks heb
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil trouwens heel graag weer naar huis, want het gaat niet goed met Joris