groter dan 42 inch? ik zou voor plasma gaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we willen de Samsung 52 inch![]()
LED of LCD zijn we nog niet uit
Waarom wil je dan een nieuw bed als ie niet groter kan worden omdat dat niet past? Beetje kapitaalvernietiging imho...quote:
En waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
groter dan 42 inch? ik zou voor plasma gaan
Ik gok de tvquote:
de enige reden: veel mooier beeld.quote:
Haiquote:
Wok weet hoe je ervanaf komtquote:
omdat we een beter bed willen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een nieuw bed als ie niet groter kan worden omdat dat niet past? Beetje kapitaalvernietiging imho...
En dat het meer kost (energie) is niet meer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
de enige reden: veel mooier beeld.
btw is led ook gewoon lcd maar dan led achtergrond verlichting ipv tl
Ah zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
omdat we een beter bed willen..
oude bed is ikea bed, dat we goedkoop moesten kopen omdat we allebei nog geensalaris hadden
Daar zijn het ook SCHOON ouders voor..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoIk snap
Misschien kun je die nog verkopen, kun je dat meenemen in nieuw bed budget
tegenwoordig scheelt het niet veel meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat het meer kost (energie) is niet meer?
Laatst hebben we advies ingewonnen over de plasma. En die raden het af om het juist niet te doen, omdat we veel gamen. En dan kan het in gaan branden???
die 200 eur..quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah zoIk snap
Misschien kun je die nog verkopen, kun je dat meenemen in nieuw bed budget
Heb jij die foto van maffiawok niet gezien?quote:
nee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij die foto van maffiawok niet gezien?
Ja, hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die 200 eur..![]()
maar goed.. een bed.. 160 x 200 in de aanbieding!
af te halen voor wat flesjes wijn
Pgr heeft wel interesse geloof ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die 200 eur..![]()
maar goed.. een bed.. 160 x 200 in de aanbieding!
af te halen voor wat flesjes wijn
Ik vind het nogal engquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
tegenwoordig scheelt het niet veel meer
inbranden? ook met de hudige techniek niet meer
ga tzt gewoon lang sbij een echte expert en geen dozenschuiver en wees berijdt om meer te betalen, een 52 inch van 1500 is nml een bak ellendequote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal eng
Maar goed, tv is een project voor volgend jaar of dat jaar erop. Onze tv doet het nog prima
Geeft niet, ik was ook niet echt in een belmoodquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiSorry voor het niet bellen, druk in m'n hoofd
En zijn ze weer bezig?Het houdt ook nooit op he?
En hoe is het met jou?
Ik las dat het met Joris weer niet goed gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |