quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een 40 inch op me kamer(aan de muur)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Orly?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
echte heh niet op papier, van rubber of digitaa
quote:
telefoonquote:
Denk grooter als die van mijquote:[img]http://i.fokzine.net/p/9s.gi
f[/img] Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef MPG het volgende:
Mijn slaapkamer is een klein *%&-hok
Ja... dat lukt dus nietquote:
die liggen op werk en bij Barman in de autoquote:
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechterquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik heb in de huiskamer maar een 32 inch staan...
bij ons nog wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
yawrlyquote:
Lief geil chickiequote:
Wij hebben expres een 'kleintje' genomen, omdat anders het echt het middelpunt is van je woonkamer...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechter
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Groter is niet altijd beter, al helemaal niet als je er met je neus te dicht opzit, dan is de kwaliteit van het beeld beduidend slechter
Ik in me huiskamer een 42 inchquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]ik heb in de huiskamer maar een 32 inch staan...
goed hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieve mensenHoe is het met iedereen?
stimmt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij hebben expres een 'kleintje' genomen, omdat anders het echt het middelpunt is van je woonkamer...
Boven staat dus ook nog een beeldbuisquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinAls ie het maar doet
Het is ook dat m'n beeldbuis tv stuk gegaan is, anders hoefde ik ook niet per se een flatscreen
Onze huiskamer is ook 6 meter breedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
flatscreen vind ik wel handigquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinAls ie het maar doet
Het is ook dat m'n beeldbuis tv stuk gegaan is, anders hoefde ik ook niet per se een flatscreen
Mooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed hoor!
Ik wil wel binnenkort mijn kleine tvtje op de slaapkamer zetten met de snes/nes/ps2 weet nog niet. Wel zonder kabelaansluiting hoor.
Familie van mij ook, piepkleine woonkamer en een veel te grote tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |