160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopen
en op ons verlanglijstjes staat electrisch verstelbaariemand ervaringen mee?/
tips??
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck moet denken aan het nummer CD van jou, CD van mij. Van Acda en de Munnik.
weet je hoe relaxt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]dat doet me aan een ziekenhuisbed denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
160 is bij ons ook echt het breedste wat er in de kamer past.. dan kunnen we er nog fatsoenlijk omheen lopen
tips??
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je hoe relaxt!
en ik heb nog nooit in een ziekenhuis bed gelegen
nou.... het is warm want latex, het is te zacht dus rug pijn, het is niet thuis dus slaapt slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en het verstellen kan je vaak niet eens zelf doen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet je hoe relaxt!
en ik heb nog nooit in een ziekenhuis bed gelegen
Nope geen idee, zie het nut er niet van inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaelectrisch verstel baar is beter dan met de hand verstellen, dat doe je namelijk nooit want teveel moeite. met een druk op de knop gebruik je het vaker
![]()
vooral als je in je bed tv kijkt.
maar om nou te zeggen dat het een must have is......
trevquote:
marijkequote:
quote:
nee hoor, er zijn er meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...
ik heb er 1 maar die staat nooit aan! Ja als ik ziek ben jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben ik nou weer raar dat ik ik dat nooit doe? Dat ik geen tv op mn slaapkamer wil...
Liebchenquote:
dat wilde wij ook... maar dan kwam er nog 1500 euro bovenopquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef Barreltje het volgende:
1
[..]
tips??
Maar jij hebt toch ook geen vaste slaapkamer op het moment? Of heb ik dat nou weer verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Marijkje
![]()
[..]
nee hoor, er zijn er meer.
ik heb het nu ook niet
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, we hebben het opgemeten
hoi rijkjequote:
slimme vrouwquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, we hebben het opgemeten
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ik heb een tijdelijke kamerquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook geen vaste slaapkamer op het moment? Of heb ik dat nou weer verkeerd begrepen?
[..]
Goed bezig!
mja wij ZITTEN heel vaak in bed.. dus dan is zo'n bed toch wel heel fijn.. dat geklooi nu met kussens...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaelectrisch verstel baar is beter dan met de hand verstellen, dat doe je namelijk nooit want teveel moeite. met een druk op de knop gebruik je het vaker
![]()
vooral als je in je bed tv kijkt.
maar om nou te zeggen dat het een must have is......
Morguh marijkje!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..Verschil moet er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben ook geen tv op de slaapkamer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ook vrouwenquote:
naast de computer de lampen en de wekker is er nog wel wat meer electronica bij ons op de slaapkamer hoor...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
Bij mij ook, heb geen ruimte voor de restquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De enige vorm van elektronica bij mij op de slaapkamer zijn wat lampen en een wekker...
als je nou in je 5 tussenuren vandaag wat aan je studie gaat doen ipv te lanterfanten, dan heb jij binnenkort ook een groooote slaapkamerquote:
wees blij een vriend vanme moest bij zijn ma op de bank slapenquote:
onze slaapkamer is "maar "3x4 hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ook, heb geen ruimte voor de rest
echte heh niet op papier, van rubber of digitaaquote:
makenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
Wij hebben ook een tv op de slaapkamer !
Hij doet het alleen niet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
naast de computer de lampen en de wekker is er nog wel wat meer electronica bij ons op de slaapkamer hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |