quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GMTAquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesiequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
en ik kom echt wel achter je rekening nummer, ik weet welke bank je hebt![]()
waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesie
goed inwijden hehquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen poepiedoepies
Ik ben helemaal happy vandaag![]()
vandaag komt mijn nieuwe boxspring
Vandaag lekker slapen dus
waarom wel?quote:
wat voor een hebben jullie??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen poepiedoepies
Ik ben helemaal happy vandaag![]()
vandaag komt mijn nieuwe boxspring
Vandaag lekker slapen dus
het hoeft niet als je niet wilquote:
joh maar daar ging het niet over het ging erom waarom vreemde het wel zouden doen.quote:
tuurlijk wel, ging voor klonk ook goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vreemde mensen gaan toch geen centjes geven voor mijn zieke poesie
[..]
machtsmisbruik
playerquote:
Auping Dublin Maximus Boxspringquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat voor een hebben jullie??
* Barreltje is ook op zoek naar een nieuw bed..
De griebus, wat een bedquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Auping Dublin Maximus Boxspring
[ afbeelding ]
180x210
(ik was rijk voor 3 dagen, en vanaf 2 uur ben ik weer arm)
hmmmmquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar kan je wel van links naar rechts in liggen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
180x210
Spannendquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
Ik moet mijn man vannacht gaan zoeken denk ik
ik wil 220 bij 220, heb nu 180 bij 220quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
ik vindt 160 bij 200 al groot!quote:
frarriequote:
ik had 180 bij 220quote:
ja hahaha als je ligt zoals wij liggen wel....quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nu een 140
ik houd ook van dieren maar geld geven voor de zieke kat van een vreemde, neh no way.quote:
maar ST is een bekende dus je doneert ook?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik houd ook van dieren maar geld geven voor de zieke kat van een vreemde, neh no way.
Ja en schuin en op zijn kop en zo...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar kan je wel van links naar rechts in liggen!
quote:
nope.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ST is een bekende dus je doneert ook?
staat dat bed bij GF in de showroom ofzo??quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en schuin en op zijn kop en zo...
Nog groterquote:
in principe zou ik wel willen doneren, maar eigenlijk denk ik dat het niet veel nut heeft voor jorisquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar ST is een bekende dus je doneert ook?
ja ik weets niet te vnden maar andere maten "passen" ook mits stretchquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog groter
Ik vond het al lastig om een hoeslaken van 180 x 210 te vinden...
Stad en land afgelopen, en uiteindelijk besteld bij de neckermann
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hahaha als je ligt zoals wij liggen wel....
ik lig helemaal aan de linker kant en J. aan de rechterkant
Wij hebben overigens maar een 160x 200 hoor
groot zat
Als ST "reparaties" de moeite vind dan heeft het nut!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in principe zou ik wel willen doneren, maar eigenlijk denk ik dat het niet veel nut heeft voor joris
groot gelijk heb je ...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtDus wij zijn echt hollanders en hebben gekozen voor de grootste maat
gaat er natuurlijk om dat ik vind dat het nut heeft dat "mijn" geld daarvoor uitgegeven wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als ST "reparaties" de moeite vind dan heeft het nut!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
en toen paste het nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij wilde ook een 160x200 Maar meneer Auping zei het bed is .... euro, en het maakt niet uit welke maat je neemtDus wij zijn echt hollanders en hebben gekozen voor de grootste maat
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gaat er natuurlijk om dat ik vind dat het nut heeft dat "mijn" geld daarvoor uitgegeven wordtIk vind ST mijn geld waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
* MaleDuck moet denken aan het nummer CD van jou, CD van mij. Van Acda en de Munnik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, binnenkort...
maar het bed is voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |