ik som het even op en geef de uitleg erbij zodat dit topic wat informatiever wordt dan enkel wat posts waar landen in worden geschreeuwd.quote:Op maandag 24 oktober 2005 05:47 schreef KumA het volgende:
no shit sherlock, de vraag was niet WAT t was, maar of er meer was....
correctie, pijpen is 'op z'n frans'.quote:en orale sex word frans genoemd?
ja pijpen ja.....sorry dat ik t orale sex noemdequote:Op maandag 24 oktober 2005 05:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
ik som het even op en geef de uitleg erbij zodat dit topic wat informatiever wordt dan enkel wat posts waar landen in worden geschreeuwd.
[..]
correctie, pijpen is 'op z'n frans'.
orale sex is natuurlijk ook beffen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:05 schreef KumA het volgende:
[..]
ja pijpen ja.....sorry dat ik t orale sex noemdeDOH
begin is er, maar nog geen antwoorden....quote:Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef Diego27 het volgende:
INteressant topic zo vroeg op de ochtend !
Omdat Tweakers.net veel meer over computer techniek gaat en niet over sexquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:25 schreef KumA het volgende:
waarom kan ik nergen op t net de oorsprong van deze land-standjes link vinden??
en tweakers.net is ?quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:19 schreef Sakura het volgende:
[..]
Omdat Tweakers.net veel meer over computer techniek gaat en niet over sex![]()
ik dacht dat dat "op z'n spaans" wasquote:Op maandag 24 oktober 2005 05:39 schreef mighty_myte het volgende:
russisch: tussen de borsten neuken
Dat is als je er een sombrero bij op zet...quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dacht dat dat "op z'n spaans" was
tussen de heuvels is wel degelijk russisch hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:53 schreef remlof het volgende:
[..]
ik dacht dat dat "op z'n spaans" was
ok, maar m'n italiaanse vriendin noemde het altijd "alla spagnola", dus het zal wel landgebonden zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:21 schreef KumA het volgende:
[..]
tussen de heuvels is wel degelijk russisch hoor
en hoe is dat ???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
op zn Pools
in oude klerenquote:
rechterhand bedoel je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:39 schreef star_gazer het volgende:
Op z'n Duits is met je linkerhand schuin omhoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |