Wij hadden in de flat maar een 13 inch tvtje (die we nog hebben staan, maar niks meer mee doen) en toen we verhuisd zijn hebben we deze gekocht, omdat ik bij het voetbal kijken vaak de stand niet kon zien, omdat die niet op helemaal op het scherm stondquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet een hele grote, vind het zelf ook een beetje onzinAls ie het maar doet
Het is ook dat m'n beeldbuis tv stuk gegaan is, anders hoefde ik ook niet per se een flatscreen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
mijn beeldbuis is naar wok
en verder hebben wij gewoon een bescheiden flatscreentje
Ja, maar als iets het doet ga ik niet iets nieuws kopen (wat veel andere mensen wel doen).quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
flatscreen vind ik wel handigneemt minder ruimte in, het is toch al zo een blikvanger. een tv.
zorg jij voor pvc lijm en teflontape?
klopt niet helemaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze huiskamer is ook 6 meter breed
Dus we kunnen toch de 60 inch
Is me ooit verteldMaar ik ben ook goedgelovig
10 inch staat voor 1 meter
Dus als je huiskamer 3 meter breed is, is een 32 inch groot zat
Dan hebben wij een te kleine...quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze huiskamer is ook 6 meter breed
Dus we kunnen tot de 60 inch
Is me ooit verteldMaar ik ben ook goedgelovig
10 inch staat voor 1 meter
Dus als je huiskamer 3 meter breed is, is een 32 inch groot zat
Hoe heet (is) zequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wij hadden in de flat maar een 13 inch tvtje (die we nog hebben staan, maar niks meer mee doen) en toen we verhuisd zijn hebben we deze gekocht, omdat ik bij het voetbal kijken vaak de stand niet kon zien, omdat die niet op helemaal op het scherm stond
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar als iets het doet ga ik niet iets nieuws kopen (wat veel andere mensen wel doen).
Is er al lieve schatEn roestspullie
Morgenavond is het koopavond, dus dan even zeil halen. Tenzij Peter weer meegaat (als dat mag van jouquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtonze breedbeeld is ook pas vorig jaar in huis gekomen. die 4x3 beeldbuis ging maar niet stuk
![]()
Mooivanavond loodgieteren
ons bed is nog niet stuk.. maar we willen wel een nieuwequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idd, pas vervangen als het stuk is of slecht wordtonze breedbeeld is ook pas vorig jaar in huis gekomen. die 4x3 beeldbuis ging maar niet stuk
![]()
Mooivanavond loodgieteren
neequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet helemaal, maar wel een beetje toch?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ons bed is nog niet stuk.. maar we willen wel een nieuwe
al kan dat stuk gaan natuurlijk snel gefixt worden
Maar matrassen slijten en moeten ook vervangen worden om de zoveel jaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Laat mij er maar even op springenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar laten we wel andere vertikale bewegingen aan te pas komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat mij er maar even op springen![]()
bed is pas 2,5 jaar oudquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar matrassen slijten en moeten ook vervangen worden om de zoveel jaarDat is hetzelfde als stuk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
66cm is genoeg voor op mijn kamer![]()
Woonkamer is 81cm, groot zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |