Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 maanzaadcrackers met jonge kaas
L: 2 bruine boterhammen met uitsmijter ei/kaas
D: Maaltijdsalade met gerookte kip, appel, croutons en dressing
Top!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
yup! In Engeland! Als alles goed gaat!
https://m.rightmove.co.uk(...)tml%3Fpid%3D29938948
deze!
yup!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Top!
Begrijp ik dat je nu op weg bent die kant op om de 6 maanden huur te schokken?
Nou ik draag constant korte rokjes (halverwege bovenbeen) en ik heb er nog geen een horen klagenquote:
echt niet schandalig kort hoor! en de kortere draag ik wel alleen met panty/legging.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe kort de rokjes zijn die jij kort noemt![]()
.
voor de kutdag.
Ja maar hoe kort zijn je rokjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik draag altijd sexy kleding.
Ik draag niet eens rokjes, kun je nagaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Ja maar hoe kort zijn je rokjes?
Oo-err, missus!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oh, nice probability, goed bezig!
[..]
Ik draag niet eens rokjes, kun je nagaan.
Thank you!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Oh, nice probability, goed bezig!
[..]
Ik draag niet eens rokjes, kun je nagaan.
Ik ben wel eens uit geweest in een broek en een t-shirt van 't vriendje... Had die kleren aan naar college toe en belandde kroeg en daarna 'stappen'. Nog nooit zo veel gratis drank gekregen etc.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef conleche het volgende:
Nou ja, er is een middenweg toch? Ik zorg wel dat mijn t-shirts een beetje getailleerd zijn, niet strak, maar ik ga niet in een flodderding lopen. Maar ik hoef ook niet altijd een diep decolleté te hebben nee, dat is ook weer onzin.
Dus zelfs bij mijn casual kleding probeer ik wel dat het niet vormeloos is. En ik loop ook weleens gewoon in joggingbroek. Maar dat is er dan wel eentje van A&F, zodat hij niet heel erg stom staat.
Jij bent ook gewoon een lekker wijf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ben wel eens uit geweest in een broek en een t-shirt van 't vriendje... Had die kleren aan naar college toe en belandde kroeg en daarna 'stappen'. Nog nooit zo veel gratis drank gekregen etc.!!
Ik heb ook zo'n shirtje. Maar ik doe er dan een rokje onder die je vaak ziet, zo'n effen stofje, niks dr op of aan. Alleen elastiek. Is wel errrug handig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mijn nieuwe iets te lange shirtje is eigenlijk een redelijk kort jurkje (stopt een paar cm onder mn kont) maar ik blijf hem voorlopig als shirtje dragen.
Haha komt denk door het lekkere weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb gewoon hoofdpijn van die paar wijntjes vanmiddagGod straft meteen
Duik dus ook maar m'n bed in.
Hoe is het met zieke DaD?
goeiemorgen! Ik ook, en voel me uitgerust!quote:
Lekker bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Er is weer eea veranderd in fok mobiel zie ik.
Goeiemorgen. Even eten en dan 45 min hardlopen, wat ruim 7 km zou moeten zijn. Ga er elke week 5 min, bijna een km dus, aan vastplakken. Loop ik over 4 weken 10 km als er geen gekke dingen gebeuren
Ja hold your pompoms, het moet nog gebeuren hèquote:
De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
snoozen kan zo fijn zijn![]()
en li, ik vind anne hathaway meestal ook niet zo boeiend, maar in love and other drugs is ze wel sexy vind ik
en mijn fok mobiel is gewoon nog hetzelfde volgens mij hoor
hier zijn quotes nog altijd lichtblauw! En stond dat fotoknopje er niet altijd al? Ik heb volgensmij wel zwarte strepen die ik eerst niet had! Nou ja, wat maakt het ook uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...
Jawel, eergister spinaziequote:
Wut?quote:"In 1990 stierven in de VS in het ziekenhuis nog twaalf op de honderdduizend vrouwen in het kraambed en drie jaar terug was dat zeventien. In Nederland ligt dat aantal op de helft."
Acht en een half moeders op de honderdduizend sterven op het kraambed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)arlijker-moeder.html
[..]
Wut?
50.000quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)arlijker-moeder.html
[..]
Wut?
Ja, dat dacht ik dus ook!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50.000Da's een hoop zeg. Denk niet dat ik nog kinderen wil
Huh, waar was je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ben weer terug in het land
Ziek en wel maar ja je moet wat, dus weer aan het werk. Feest!
Hoe is het met iedereen hier?
in Engeland, denk ik. ik weet het nu ookquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.
Lekker nog griekse yoghurt met honing, walnoten? Sowieso nog wat noten? boterham pindakaas
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in Engeland, denk ik. ik weet het nu ook.
Maar ik haal jou en Perruche altijd door elkaar, for some reason.
Moet je harder lopen.quote:
70% rucola, 30% basilicum, pijnboompitten roosteren + laten afkoelen (1/2 bakje).. Knoflook kun je het beste met een scherp mes fijnhakken en dan met je mes uitdrukken, zo komt het meeste smaak vrij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
Zit heerlijk thuis een dossier door te werken.
Wat een nare wolken hier
Iemand nog tips hoe een goede pesto te maken? Heb alleen geen staafmixer
Klopt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Blurred86 het volgende:
je vergeet knoflook! en pesto maak je natuurlijk in een vijzel
Ja, rucola geeft het een edgy smaak.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??
Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
Ik snij wel inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??
Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
Tupperware?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit
Kitchenaid met hulpstuk! Kost wel een veelvoud van 5 tientjes:quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit
Heeft die ook spul met snoeren en stekkers dan? Want dat is wel een beetje essentieel voor mijquote:
Niet geschikt voor jou waarschijnlijk, maar met een mandoline (nee, niet het snaarinstrumentquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef MarMar het volgende:
Die kitchenaid is wel tofheid, maar ietsjes boven mijn budget atmik laat manlief nog maar een tijdje snijden denk ik...
Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug. Slechts 35 min gelopen ipv 45 (had geen zin meer om nog een keer heuvelop te moetenik ben echt een sissy, want ik kon het best), maar ik heb wel vrij constant rond de 10 km/u gelopen, dus ik ben wel tevreden
.
Zaterdag maar weer voor 45 min gaan en miss plak ik er voor straf wel 5 min aan vast als het goed gaat. 7 km heb ik al gedaan, dus dat is niet zo spannend meer. 8 zou leuker zijn.
Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
vooral in Noord-Duitsland...Het gekke is dat e niet weten waar het vandaan komt.
Zo, nu echt eens werken....
volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)
Hm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).
Dan zal het wel loslopen iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm.
Ik loop ze sowieso niet achter elkaar. 3 x 5 km per week, 1 x opbouw naar 10 km. Dus ik pak er niet zo snel wat bij hoor.
Nee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan zal het wel loslopen idd. Het leek een beetje of je direct elke training 5 min. langer wilde gaan lopen, maar zo klinkt het al heel anders
.
Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!
Ik eet voorlopig alleen gekookte groente. Door de stress en hooikoorts in mijn weerstand niet echt geweldig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...
In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef MarMar het volgende:
Ik eet vooral streekgroente, maak me niet direct zorgen, maar dit soort berichten vind ik wel verontrustend, wat doen we met ons eten godnondejuu!
Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)
Hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!
Hoe is het nou?
Zieke DaD is een stuk minder ziek! Heb er dinsdagavond nog een naproxen ingegooid (had geen ibuprofen) en daarop sliep ik als een roosje, wat me erg goed gedaan heeft. Thanks for asking!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb gewoon hoofdpijn van die paar wijntjes vanmiddagGod straft meteen
Duik dus ook maar m'n bed in.
Hoe is het met zieke DaD?
A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.quote:
Eerst zien dan geloven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.
En een dikke reetquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze allebei wel leuk. En die vrouw lijkt op Caro Emerald. Net als XM
.
Maar goed, dat is ook niet zo moeilijk met donker haar en een bloem in je haar natuurlijk.
Ik zou voor de eerste gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pas op Vik, jurkjes alert!
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan weer niet zo! Lijkt wat vormeloos? Andere twee vind ik qua shape allebei wel leuk, 2e is meer XM classy style, vinnikquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En een dikke reet.
[ afbeelding ]
Ook nice.
Hm. Ik denk er nog wel ff over. Moet eerst maar eens weer wat dunner worden.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik denk er nog wel ff over. Moet eerst maar eens weer wat dunner worden.
Niet. None.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:
Die van loveli is geen A lijn! A lijn is zoals de A.
En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoalsquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:
Die van loveli is geen A lijn! A lijn is zoals de A.
En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
Dat is meer O-lijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoals
[ afbeelding ]
maar google is dat niet echt met mee eens.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat A lijn is. Het zal wel
.
Ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoals
[ afbeelding ]
maar google is dat niet echt met mee eens.
En dit komt er hier niet inquote:
bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50.000Da's een hoop zeg. Denk niet dat ik nog kinderen wil
ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:
O: bakje franse kwark
T: witte grapefruit
L: 2 bth met 1x plak kaas
S: RPM
D: 1/4e ovenschotel met courgette en paprika
Nee? Heb het eerder warmquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?
De zware jongens!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
Berlusconi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
Je bent weer helemaal teruggezakt he, met goed en genoeg eten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:
O: bakje franse kwark
L: 2 bth met 1x plak kaas
S: RPM
D: 1/4e ovenschotel met courgette en paprika
It's 11:30!quote:
Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
lala beroerder met de minuut.
Vaizor hoe is het? de vraag was inderdaad voor M_M![]()
ik wilde vanavond gaan sporten maar dat gaat niet door geloof ik
Bedankt, Erwin Krol!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Het regent niet meer en de zon begint door te breken.
quote:
Oh my, kom ik echt zo dom over dat mensen denken dat ik die 50.000 meende? Meh... ^^quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5
Dat klinkt mij logischer in de oren
Over tien wattes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
En idd, jurkje 1 is mooi. Zo, dan ga ik over 10 weer een werkcollege presenteren geven
1 portie topless glazenwasser is niet genoeg voor een goede nachtelijke tarzan-sessie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Ik begrijp opeens waarom m'n zeikbuuf heeft geklaagd over strepen op de ruiten na het wassen.
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doetquote:
't Is niet gratis retourneren helaas.. Dus even checken en terugzenden kost me 6,75 pakketpostquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doet
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours trulyquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours truly![]()
Nu boodschappen doen!
Hey de buurman van MarMarquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De glazenwassers hier zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Die mogen hun shirtje wel aanhouden.
Maakt dat uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik betwijfel het dat hij zo goed ramen kan wassen
Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Eneco zou vandaag rond 13 uur terugbellen. Heb 5 keer gezegd dat half 3 niet uitkomt. Neem een horloge.
Ik heb voor een jaar verlengd, volgend jaar krijg ik dit gezeik dus weer.
Dan moet ik de binnenkant ook maar eens doen binnenkortquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraamquote:
Ben ziek (koppijn, misselijk, verkouden). Dus sporten gaat hem niet worden. Ben echt nooit ziek, maar de laatste tijd gaat het niet lekker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...
Met jou? Leuke trip gehad?
Ennuh, gewoon sporten joh! Als je eenmaal bezig bent is het wel weer fijn!
Zanger Rinus
Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Net een patat mayo, eerste snackfood in twee weken. Mag wel he.
Hoe lang duurt jouw week?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Heb een week volgehouden met heel veel fruit, water en geen koek of frituureten.
Hahahquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.
[..]
Hoe lang duurt jouw week?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef conleche het volgende:
Ik vind Sonja Barend een interessant mens, ik zou dat boek kopen.
Ik heb gesport en ben na de sport met rood hoofd en joggertbroek het Okurahotel ingelopen om cadeaubonnen te kopen en ze keken me best raar aan. Ik denk dat als de moeder van Muis hier had gewerkt ik bij de deur weer naar huis was gestuurd.
Schrijf er een boek over! I'd buy it.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Laureline het volgende:
Ja, al dat psychologische verklaren is best aardig, maar ik herleid alles liever tot de kern van de zaak: de juiste kledingkeuze.
gaat makkelijk zat hoor, als jij in je eigen land als held wordt gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat zo iemand zo lang vrij kan rondlopen.
@ Viz: nee die moeten niet gepakt worden, dat is het einde van de DD.
de tijd klopt niet helemaal:quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef conleche het volgende:
Ik vind Sonja Barend een interessant mens, ik zou dat boek kopen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ben ziek (koppijn, misselijk, verkouden). Dus sporten gaat hem niet worden. Ben echt nooit ziek, maar de laatste tijd gaat het niet lekker!
En heb ook ruk geslapen de laatste 3 nachten dus even rustig aan kan geen kwaad denk ik...
Je weet hoe penicilline is uitgevonden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:46 schreef Probability het volgende:
Omg, ben de koelkast aan het uitruimen.. Ik wist niet dat eten zo bizar kon schimmelen!
'Houdbaar tot 2007' en mensen maken nog gebruik van die koelkast ook!!!!
Nein..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je weet hoe penicilline is uitgevonden?
quote:
Ik heb alles weggegooid haha, ik kan dat echt niet handelen. Dat er zo een bacteriebom naast mijn kamer staat. Gadverdamme.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef loveli het volgende:
Gewoon alleen de voorste helft van de koelkast gebruiken, net als de rest
Geen idee. Ik ben echt misselijk hahaha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef loveli het volgende:
En hoe zien de deurrubbers eruit?
/Rob Geus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
Sporten ladies! Squatten, traplopen, anything!
Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.Gelopen heeft naar supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pesto gaat maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
Sporten ladies! Squatten, traplopen, anything!
Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.Yoo been hacked?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik doe dat de hele dag al! en ik ben naar de ijsjesboer gelopen, voor een bolletje munt chocolatechip ijs...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo hersengymnastieken, telt dat ook?
goed zelf wassen, die sla. Dan moet het geen probleem zijn, geloof ik!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd voor Mo&heur wolf! Wat een fijn nieuws.
Ik zit nu een week alleen thuis, manlief is in New York met z'n vader en broer. Ik ben helemaal niet jaloers ofzo. Afgelopen nacht migraine gehad, dus vandaag thuis uitgevaatdoekt en geprobeerd gezond te eten, weerstand hier is ook echt belabberd. En ik las iets over Duitse groente
ik heb veldsla van de LIDL uit Duitsland, maar die kan ik dus beter niet eten?
Lijstje van vandaag:
O - twee boterhammen kaas/komkommer, beker thee
T - appel
L - twee boterhammen gerookte makreel/tomaat, beker karnemelk
T - drie nectarines met wat yoghurt
D - gado gado (groentezooitje) met gekookt ei en satésaus, wat mie erbij
Ja? Beetje afhankelijk welke soort bij mij. Zongedroogde tomaten in de pesto kan ik niet waarderen, huuu!quote:
Dat is geen pesto, met tomaten. Er is maar een pesto en dat is Genovesequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Beetje afhankelijk welke soort bij mij. Zongedroogde tomaten in de pesto kan ik niet waarderen, huuu!
Recept?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pesto! Pesto-gehaktballetjes in tomatensausMjam mjam!
Euh.. Dat lijkt me geen Italiaanse opvatting?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is geen pesto, met tomaten. Er is maar een pesto en dat is Genovese
Is van de Appie!quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is van de Appie!Heb ik hier al eens eerder gepost geloof ik, ik verkondig het Pestoballetjes-Evangelie
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
Niet iedereen hoeft af te vallen, sommigen willen op gewicht blijven. En hoeveel iemand kan eten hangt af van hoeveel die verbrandt..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:20 schreef Vloerkadet het volgende:
Hallo allemaal,
Sorry als ik me te veel met zaken bemoei, maar ik volg dit topic af en toe en kijk een beetje naar de eetlijstjes enzo. Het topic heet dan wel Gezond Slank maar het valt me op dat de eetlijstje heel vaak vette en calorierijke dingen bevatten? Zijn jullie nog wel aan het afvallen of niet?
Ik zat er namelijk ook over te denken om mee te gaan doen maar lijstjes van anderen met ijs en pizza zijn niet echt motiverend voor mij.
Voor vandaag kun je dat iig nog goedmaken.... de dag is nog lang niet voorbijquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.
lijstje vandaag:
o. volkoren cracker, beschuit hagelslag, kop thee, beker melk
l. bak kwark
d. macaroni met ham, mais en ui
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
neem iig nog groente!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.
lijstje vandaag:
o. volkoren cracker, beschuit hagelslag, kop thee, beker melk
l. bak kwark
d. macaroni met ham, mais en ui
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |