abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:31:38 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97310392
Het vorige deel: [Gezond Slank] #1484 - Struisvogels die van de leg zijn :o

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97310468
:W

Hihihi, ik zie nu pas die lurktool. :') _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:34:03 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97310511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:

O: 2 maanzaadcrackers met jonge kaas
L: 2 bruine boterhammen met uitsmijter ei/kaas
D: Maaltijdsalade met gerookte kip, appel, croutons en dressing
Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.
Lekker nog griekse yoghurt met honing, walnoten? Sowieso nog wat noten? boterham pindakaas
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97310818
lijstje:

O: bak Griekse Yoghurt met honing en walnoten
T: roggebrood zonder pindakaas want vergeten
L: vergeten :')
T: 2 bananen
D: Chicken salsa menu van de mac met maar een halve portie patat, geen mayo en water
T: 3 Stella Artois
T: wellicht wat chips

Morgen eten we fatsoenlijker, maar de stress van het regelen en reizen heeft voor een kutdag qua eten gezorgd :')
Ja doei.
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:41:30 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97310897
Mo! Ook hier nog even: gefeliciteerd!! *O*
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_97311040
wij jubelen morgen pas als we sleutels en een contract hebben ;) maar toch bedankt!

Ben zo zenuwachtig! *O* :D
Ja doei.
pi_97311127
Ohja. Mo, superfijn van je huis :s)
pi_97311230
Ik heb niet alles gelezen maar ik gok gefeliciteerd met een nieuwe woning!

Mijn lijstje:

B(runch): beetje yoghurt, 2 boterhammen met smeerkaas en ham, 2 crackers, één met jam en één met sandwichspread tuinkruiden.
D: pastasalade en een cornetto (ik at niet thuis en nee zeggen tegen iets wat aangeboden wordt is moeilijk)
T: sinaasappel, 2 crackers met smeerkas en ham
S: heel misschien straks nog even hardlopen, maar ik moet eerst nog even goed studeren en ik ben bang dat ik het daarna te laat vind.
pi_97311406
yup! In Engeland! Als alles goed gaat! :@

https://m.rightmove.co.uk(...)tml%3Fpid%3D29938948

deze!

*)
Ja doei.
pi_97311463
Nice mo! Goed geregeld, veel plezier daar alvast.

Lijstje:
O: 2 broodjes geroosterd, beker melk
T: koffie
L: 2 broodjes pindakaas
T: koffie, appel, nog 2 geroosterde broodjes en nog 2 met chocoladepasta puur, die kon ik echt niet laten liggen toen ik het zag :') voor het eerst in jaren dus och
S: 2 uur voetbal
D: de pizza, hier was hij dan, 500ml fruitsmoothie

Iedereen moest ook nog met school bezig dus het is geen avond met bier geworden, toch aardig. Misschien vanavond nog een broodje of wat fruit, tot nu toe iig 2300kcal ik vind het wel oke.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_97312350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
yup! In Engeland! Als alles goed gaat! :@

https://m.rightmove.co.uk(...)tml%3Fpid%3D29938948

deze!

*)
Top!

Begrijp ik dat je nu op weg bent die kant op om de 6 maanden huur te schokken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:10:00 #12
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97312495
wow wat zijn jullie degelijk allemaal zeg met jullie rokjes en jurkjes tot/over de knie :+
mijn langste rokjes/jurkjes komen tot halverwege mijn bovenbeen denk ik en die doe ik niet zo vaak aan omdat ik me dan zo degelijk/huisvrouwerig voel :')

verder heb ik echt een prutsdag gehad vandaag, dingen omgooien en laten vallen (waaronder 2 doosjes met samples uit de vriezer, 300 samples door elkaar gegooid :X ) mislukte analyses en algehele bleh. vanavond lekker een film kijken en verder niks.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:16:17 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97312839
Dan wil ik niet weten hoe kort de rokjes zijn die jij kort noemt :') :P.

:* voor de kutdag.
Niet meer actief op Fok!
pi_97312978
mwah, ik heb bijvoorbeeld dit jurkje:

Tot over de knie, maar degelijk? Ik denk niet dat muismams er mee akkoord zou gaan ;)

binnenkort eens regelen dat ik fotos heb van mij met die jurk want hij past inmiddels :D
pi_97313016
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Top!

Begrijp ik dat je nu op weg bent die kant op om de 6 maanden huur te schokken?
yup!

En van de antwoorden van andere makelaars af te lezen waren we niet onder zo'n constructie uitgekomen aangezien we geen UK Home owners in de vrienden- of familiekring hebben die garant kunnen staan... -O- en ergens is het ook wel fijn dat dat de voorwaarde is. Maargoed, als het niets is dan haken we af en zijn we 160 euro kwijt ipv 3500GBP ;) :P
Ja doei.
pi_97313018
en :* voor de bleh
pi_97313056
Jemig Mo, spannend :D ik hoop dat je morgen een ontzettende juichpost neerzet hier.
pi_97313214
dat wordt pas vrijdagochtend dan, aangezien we zo het bereik uit varen tot dan ;) via een buitenlands netwerk int0rw3bz3n is duur! :P
jullie zijn lief O+ *O*
Ja doei.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:32:06 #19
344469 Amsel
zonder t
pi_97313670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:08 schreef Ewelina het volgende:

Advocatuur oid?
Nou ik draag constant korte rokjes (halverwege bovenbeen) en ik heb er nog geen een horen klagen 8-)

Mo wat gaaf dat jullie er op stel en sprong heen gaan om het te regelen! :o

Ik heb vanmiddag zo heerlijk op een terrasje gezeten O+ :@
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:33:16 #20
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97313729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe kort de rokjes zijn die jij kort noemt :') :P.

:* voor de kutdag.
echt niet schandalig kort hoor! en de kortere draag ik wel alleen met panty/legging.
pi_97314022
Ach, het ligt ook een beetje aan het soort rokje en wat je er boven draagt natuurlijk :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97314654
Ik draag altijd sexy kleding.
pi_97314717
Mooie jurk Marmar!

Ik heb ook bijna alleen maar jurken tot op/over de knie, maar ik ben klein dus dan heb je dat nogal snel :P. En naar mijn werk draag ik al helemaal geen jurkjes. Ben ik veel te preuts voor :@.
pi_97314821
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik draag altijd sexy kleding.
Ja maar hoe kort zijn je rokjes :P ?
pi_97315145
Lijstje:

O: koffie + melk + suiker en smoothie (magere yoghurt, banaan, kersen)
L: 4 speltboterhammen vgr
T: 2 speltboterhammen appelperenstroop
T: thee + volkoren cranberrymuffin
T: schaaltje bleekselderij
D: volkorenpasta met tomatensaus en olijven
T: gekookt ei
pi_97315155
Oh, nice probability, goed bezig!

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef mille-feuille het volgende:

[..]

Ja maar hoe kort zijn je rokjes :P ?
Ik draag niet eens rokjes, kun je nagaan.
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:57:36 #27
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97315184
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Oo-err, missus!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97315310
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Thank you!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:59:44 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97315311
Ik heb niet de benen voor korte rokjes. Helaasch.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97315658
hai! Lijstje van vandaag:

O: smoothie en amandelen
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: uitsmijter met ham en kaas
T: shake met havermout
D: pasta bolognese :9

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97315711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef conleche het volgende:
Nou ja, er is een middenweg toch? Ik zorg wel dat mijn t-shirts een beetje getailleerd zijn, niet strak, maar ik ga niet in een flodderding lopen. Maar ik hoef ook niet altijd een diep decolleté te hebben nee, dat is ook weer onzin.

Dus zelfs bij mijn casual kleding probeer ik wel dat het niet vormeloos is. En ik loop ook weleens gewoon in joggingbroek. Maar dat is er dan wel eentje van A&F, zodat hij niet heel erg stom staat. :+
Ik ben wel eens uit geweest in een broek en een t-shirt van 't vriendje... Had die kleren aan naar college toe en belandde kroeg en daarna 'stappen'. Nog nooit zo veel gratis drank gekregen etc. :')!!
pi_97317047
Maarrrrr ik had zin in een gezellige avond en iedereen haakt af :{w
pi_97318334
pi_97318375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben wel eens uit geweest in een broek en een t-shirt van 't vriendje... Had die kleren aan naar college toe en belandde kroeg en daarna 'stappen'. Nog nooit zo veel gratis drank gekregen etc. :')!!
Jij bent ook gewoon een lekker wijf. :9~

En nu ga ik slapen. Welterusten.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:55:08 #35
344469 Amsel
zonder t
pi_97318626
Ik heb gewoon hoofdpijn van die paar wijntjes vanmiddag :o God straft meteen :') Duik dus ook maar m'n bed in.

Hoe is het met zieke DaD?
pi_97319345
Trusten allemaal!
Stiekem was ik net al in slaap getallen op de bank :P
pi_97320066
Mijn nieuwe iets te lange shirtje is eigenlijk een redelijk kort jurkje (stopt een paar cm onder mn kont) maar ik blijf hem voorlopig als shirtje dragen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97321183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:24 schreef Chicolate het volgende:
Mijn nieuwe iets te lange shirtje is eigenlijk een redelijk kort jurkje (stopt een paar cm onder mn kont) maar ik blijf hem voorlopig als shirtje dragen :P.
Ik heb ook zo'n shirtje. Maar ik doe er dan een rokje onder die je vaak ziet, zo'n effen stofje, niks dr op of aan. Alleen elastiek. Is wel errrug handig.

Plus mijn (vrouwelijke!!) collega zei dat ik er een lekkere kont in had haha ;)

Truste iedereen, en mijn lijstje is uiteindelijk anders geworden dan ik hoopte.

O: yoghurt met special k en thee
T: thee en rijstenwafel
L: 1 wit bolletje met kipsate. En 3 witte boterhammen met pasta :9 (tijd van de maand ;( )
T: 2 koppen thee en 1 appel
D: gebakken aardappeltjes, erwten en varkenshaasje.
T: 2 koppen thee, half gladjes cola, halve zak hamka's :@

Nu maar snel slapen! Truste!
~ Bonito La Risa ~
pi_97321273
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb gewoon hoofdpijn van die paar wijntjes vanmiddag :o God straft meteen :') Duik dus ook maar m'n bed in.

Haha komt denk door het lekkere weer?
Gelukkig ben ik (nog) niet zo'n wijndrinker. Drink liever op een terasje oid een ijsthee oid. ;)
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:53:08 #40
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97321398
net love and other drugs gekeken, ik dacht echt dat dat een of andere crap romantische comedy zou zijn maar ik vond hem best mooi eigenlijk! en jake gyllenhaal en anne hathaway :9

nu slapen, welterusten!

/einde dienstmededeling
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 02:57:20 #41
70532 loveli
N
pi_97324597
Ja hoi. Iedereen naar bed, dus ik kan bijposten. M'n internet was dood en is nu halfdood, waardoor ik niet makkelijk kan kwoten uit vorige topic.

Chantal Janzen: nee dank u. Yvon is lief. Wat betreft werkkleding en seksloos, ik win. Sexloos ook btw, m'n werkkleding dus.

Korte rokjes boven de 30 kan prima, maar idd op de werkvloer aanpassen naar omstandigheden. Daarom draag ik ze niet op mijn werk. Lange ook niet.

Voorlaatste poster uit vorige topic heeft veel te weinig gegeten, wat Uniek zegt!

Marleenhoofd, je begint te laat met eten en het kan gezonder. Geen invloed op wat anderen je voorzetten, wel op wat je zelf in huis haalt. Perfect hoeft niet, maar het kan beter.

UKS, weet je nog hoe groente eruit ziet? En foto's van je saxay outfit.

Mixende match, witte bolletjes en witbroos? *schop*

Pics van de bra van GB.

Anne Hathaway valt voor mij een beetje in de catrgorie Chantal, maar dan met een grotere mond. En iets minder irritant.

Uhm.. trusten?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 03:13:51 #42
70532 loveli
N
pi_97324694
Oh ja, eens met TT.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 05:13:59 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97324891
Mogge
pi_97324960
mogge
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 26 mei 2011 @ 06:39:59 #45
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_97325006
Goedemorgen :W.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_97325054
Goeiemorgen :)
Heerlijk geslapen!
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:36:44 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97325292
'llo.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_97325646
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 06:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen :)
Heerlijk geslapen!
goeiemorgen! Ik ook, en voel me uitgerust!

Heerlijk!

Vanavond biertjes drinken met collega's, denk dat m'n lijstje van vandaag niet zo denderend word...
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:14:20 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97325679
Er is weer eea veranderd in fok mobiel zie ik.

Goeiemorgen. Even eten en dan 45 min hardlopen, wat ruim 7 km zou moeten zijn. Ga er elke week 5 min, bijna een km dus, aan vastplakken. Loop ik over 4 weken 10 km als er geen gekke dingen gebeuren *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_97325747
goed bezig Vik!

lekker geslapen O+ Ik ga zo met mijn lief mee naar de ortho om een offerte te laten maken voor een beugel. Ben benieuwd :X :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_97325784
*gaap* eindelijk weer eens een hele nacht geslapen. En nu spierpijn van gisteren :').

quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Er is weer eea veranderd in fok mobiel zie ik.

Goeiemorgen. Even eten en dan 45 min hardlopen, wat ruim 7 km zou moeten zijn. Ga er elke week 5 min, bijna een km dus, aan vastplakken. Loop ik over 4 weken 10 km als er geen gekke dingen gebeuren *O*
Lekker bezig!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97325789
Netjes Vik! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:24:20 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97325858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:20 schreef Goodbye het volgende:
Netjes Vik! *O*
Ja hold your pompoms, het moet nog gebeuren hè ;). 7 km heb ik al eerder gedaan en vorige week liep ik 40 min, dus het zou moeten lukken, maar ik kan net even m'n dag niet hebben :).

Nu yoghurt met verse aardbeien :9.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:25:04 #54
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97325872
snoozen kan zo fijn zijn O+

en li, ik vind anne hathaway meestal ook niet zo boeiend, maar in love and other drugs is ze wel sexy vind ik :P

en mijn fok mobiel is gewoon nog hetzelfde volgens mij hoor :?
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:25:41 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97325878
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
snoozen kan zo fijn zijn O+

en li, ik vind anne hathaway meestal ook niet zo boeiend, maar in love and other drugs is ze wel sexy vind ik :P

en mijn fok mobiel is gewoon nog hetzelfde volgens mij hoor :?
De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:33:12 #56
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97326005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...
hier zijn quotes nog altijd lichtblauw! En stond dat fotoknopje er niet altijd al? Ik heb volgensmij wel zwarte strepen die ik eerst niet had! Nou ja, wat maakt het ook uit :+
pi_97326085
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 02:57 schreef loveli het volgende:

UKS, weet je nog hoe groente eruit ziet?
Jawel, eergister spinazie :') dat eet ik misschien ook wat te vaak maar is nou eenmaal superlekker. Vandaag nog maar even kijken wat de pot schaft, gisteren dus niet thuis gegeten want ik had vorige week al gekookt.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:40:37 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97326123
Oh spinazie O+.

Ik ben vanavond en morgenavond alleen thuis, dus dat ga ik ook eten.

D wordt dan: pasta met courgette, champignons, paprika, spinazie, gegarneerd met strooikaas :9.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:01:12 #59
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97326448
http://www.nu.nl/algemeen(...)arlijker-moeder.html

quote:
"In 1990 stierven in de VS in het ziekenhuis nog twaalf op de honderdduizend vrouwen in het kraambed en drie jaar terug was dat zeventien. In Nederland ligt dat aantal op de helft."
Wut?
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:03:06 #60
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97326491
he ik heb nu ook gele quotes :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:04:28 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97326508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:03 schreef Blurred86 het volgende:
he ik heb nu ook gele quotes :7
*O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:06:10 #62
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97326539
eigenlijk vind ik ze meer groen dan geel, maar dat terzijde :P
pi_97326552
quote:
Acht en een half moeders op de honderdduizend sterven op het kraambed.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_97326575
quote:
50.000 :o Da's een hoop zeg. Denk niet dat ik nog kinderen wil :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:10:17 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97326617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik dus ook! :D
pi_97327022
Goedemorgen!!

Ik ben weer terug in het land :7

Ziek en wel maar ja je moet wat, dus weer aan het werk. Feest!

Hoe is het met iedereen hier?
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:31:07 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97327110
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!!

Ik ben weer terug in het land :7

Ziek en wel maar ja je moet wat, dus weer aan het werk. Feest!

Hoe is het met iedereen hier?
Huh, waar was je dan? :@. En hoe lang? :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:40:35 #68
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97327360
lekker oplettend Vik :P ik weet het wel :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:41:37 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97327384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
lekker oplettend Vik :P ik weet het wel :7
in Engeland, denk ik. ik weet het nu ook :7.

Maar ik haal jou en Perruche altijd door elkaar, for some reason :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97327403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.
Lekker nog griekse yoghurt met honing, walnoten? Sowieso nog wat noten? boterham pindakaas
Klopt :Y Vandaag ook proberen wat meer te eten! Gister was ik alleen maar heen en weer aan het rennen op het werk door storingen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:43:49 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97327437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

in Engeland, denk ik. ik weet het nu ook :7.

Maar ik haal jou en Perruche altijd door elkaar, for some reason :').
Ik ook.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 09:50:19 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97327647
M'n loopschoenen ruiken lekker fris :').
Niet meer actief op Fok!
pi_97327843
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:50 schreef Viking84 het volgende:
M'n loopschoenen ruiken lekker fris :').
Moet je harder lopen.

O: 2 koffie, aardbeienmilkshake (gewoon melk + aardbei in de blender)
L: 2 broodjes chocoladepasta :') dat ik dat ook koop, en 2 met pindakaas
T: koffie, appel
D: :? groente + :?

Zoiets, waarschijnlijk nog extra brood ergens
pi_97328560
Inderdaad in Engeland!

Nou ja, hoezo halen jullie Blurred en mij door elkaar? Ik heb nog wel mn avatar aangepast :P
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 10:28:06 #75
70532 loveli
N
pi_97328821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Moet je harder lopen.
_O-
quote:
D: :? groente + :?

Zoiets, waarschijnlijk nog extra brood ergens
^O^
crap in = crap out
pi_97328904
Welkom thuis perr ;) hopelijk kom je de dag een beetje door en gelukkig is het ook alweer bijna weekend.

Lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: beschuitje aardbeien
L: bruine boterham ham20+kaastuinkers, rauwkost, karnemelk
T: wat ananas en nectarine en kiwi denk ik, even kijken wat al rijp genoeg is, maar iig fruit.
D: wortelsoep van gister, aangevuld met kip en salade met ei
T: als ik zin heb om het te maken een lekkere smoothie als toetje en anders gewoon yoghurt met fruit.
pi_97328973
Ik heb nog wel iets leuks voor de die-hards.

Bas Rutten All-Around Workout 1

Als je de 28 minuten kan volbrengen ben je een held. Niet raar opkijken als je na 4 minuten al K.O. bent ! :D
pi_97329012

Zit heerlijk thuis een dossier door te werken.
Wat een nare wolken hier :o

Iemand nog tips hoe een goede pesto te maken? Heb alleen geen staafmixer ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97329072
Tip 1: koop een staafmixer :P
pi_97329076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:

Zit heerlijk thuis een dossier door te werken.
Wat een nare wolken hier :o

Iemand nog tips hoe een goede pesto te maken? Heb alleen geen staafmixer ;)
70% rucola, 30% basilicum, pijnboompitten roosteren + laten afkoelen (1/2 bakje).. Knoflook kun je het beste met een scherp mes fijnhakken en dan met je mes uitdrukken, zo komt het meeste smaak vrij.

Goede kwaliteit parmezaanse kaas EN olijfolie (ja je proeft het verschil tussen een goede olijfolie en supermarkt kwaliteit echt)

Keukenmachine?

[ Bericht 3% gewijzigd door Physics op 26-05-2011 10:42:14 ]
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 10:36:49 #81
70532 loveli
N
pi_97329092
Vijzel?
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:37:03 #82
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97329100
je vergeet knoflook! en pesto maak je natuurlijk in een vijzel
pi_97329125
rucola??

Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
pi_97329289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Blurred86 het volgende:
je vergeet knoflook! en pesto maak je natuurlijk in een vijzel
Klopt!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??

Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
Ja, rucola geeft het een edgy smaak.
pi_97329355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??

Ik snij wel inderdaad :)

Rucola staat ook in de tuin en doe er wel wat bij :)

Thanks allen!
De keukenmachine moet ik nog steeds kopen ;)
pi_97329475
Ik zie steeds zo'n reclame van zo'n apparaat van Moulinex dat vanalles op verschillende manieren snijdt.. die wil ik!

edit: deze!
pi_97329740
hm reviews bij kieskeurig.nl zijn niet al te best, misschien toch maar niet dan :')
pi_97329838
wat moet zoiets kosten? Ik heb net een prima raspje gekocht, zo'n molentje. Voor kaas enzo perfect. Veel meer rasp ik toch niet...
pi_97329928
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit ;)
pi_97329954
Tink had het gister over de EHEC-bacterie en nu staat er ook een artikel op nu.nl. Klinkt niet fijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97329984
vooral in Noord-Duitsland...Het gekke is dat e niet weten waar het vandaan komt.

Zo, nu echt eens werken....
pi_97330039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit ;)
Tupperware?
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 11:09:18 #93
70532 loveli
N
pi_97330135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Kitchenaid met hulpstuk! Kost wel een veelvoud van 5 tientjes:

crap in = crap out
pi_97330177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tupperware?
Heeft die ook spul met snoeren en stekkers dan? Want dat is wel een beetje essentieel voor mij ;)
pi_97330387
Die kitchenaid is wel tofheid, maar ietsjes boven mijn budget atm ;) ik laat manlief nog maar een tijdje snijden denk ik...
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:16:53 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97330397
Zo, terug. Slechts 35 min gelopen ipv 45 (had geen zin meer om nog een keer heuvelop te moeten :@ ik ben echt een sissy, want ik kon het best), maar ik heb wel vrij constant rond de 10 km/u gelopen, dus ik ben wel tevreden :).

Zaterdag maar weer voor 45 min gaan en miss plak ik er voor straf wel 5 min aan vast als het goed gaat. 7 km heb ik al gedaan, dus dat is niet zo spannend meer. 8 zou leuker zijn :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_97330479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef MarMar het volgende:
Die kitchenaid is wel tofheid, maar ietsjes boven mijn budget atm ;) ik laat manlief nog maar een tijdje snijden denk ik...
Niet geschikt voor jou waarschijnlijk, maar met een mandoline (nee, niet het snaarinstrument }:| ) kan je ook supersnel groente snijden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97330702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug. Slechts 35 min gelopen ipv 45 (had geen zin meer om nog een keer heuvelop te moeten :@ ik ben echt een sissy, want ik kon het best), maar ik heb wel vrij constant rond de 10 km/u gelopen, dus ik ben wel tevreden :).

Zaterdag maar weer voor 45 min gaan en miss plak ik er voor straf wel 5 min aan vast als het goed gaat. 7 km heb ik al gedaan, dus dat is niet zo spannend meer. 8 zou leuker zijn :Y.
Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97330786
Gisteren:
O: 3 rozemarijncrackers, 1 droog en 2 met pindakaas, sambal en komkommer
L: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
T: nog 4 rozemarijncrackers; 3 droog en 1 met filet A.
T: volle kwark met diepvriesframboosjes
S: hardlopen 7km
T: wodka, gemengde nootjes
D:zelfde als gisteren
T: citroendropijs

Vandaag:
O: meergranen pistoletje met mayo, sambal, gerookte kipfilet, paprika, ui en tomaat. Gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: Kliekje mie
T: wodka, nootjes
D: gegrilde kipfilet met meegegrilde champignons, ui en courgette.
T: citroendropijs
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:29:13 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97330865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
vooral in Noord-Duitsland...Het gekke is dat e niet weten waar het vandaan komt.

Zo, nu echt eens werken....
Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)
pi_97330890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)
volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!
pi_97330915
My guess is dat het door de mest komt die op de groentes wordt gegooid net als al die antibiotica?

Nasty dit.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:30:57 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97330931
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).
Hm.

Ik loop ze sowieso niet achter elkaar. 3 x 5 km per week, 1 x opbouw naar 10 km. Dus ik pak er niet zo snel wat bij hoor :).
Niet meer actief op Fok!
pi_97331109
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hm.

Ik loop ze sowieso niet achter elkaar. 3 x 5 km per week, 1 x opbouw naar 10 km. Dus ik pak er niet zo snel wat bij hoor :).
Dan zal het wel loslopen idd :Y . Het leek een beetje of je direct elke training 5 min. langer wilde gaan lopen, maar zo klinkt het al heel anders ^O^ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97331142
Wat waait t hard!
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:40:34 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97331251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dan zal het wel loslopen idd :Y . Het leek een beetje of je direct elke training 5 min. langer wilde gaan lopen, maar zo klinkt het al heel anders ^O^ .
Nee! :o. Een tijdje geleden ging het wel die kant op (onbewust eigenlijk) en toen ging het mis :P.

@ Puff: het waait idd hard! Ik kon amper richting het Kurhaus komen! En helaas kwam de wind het grootste deel vd tijd van opzij, zodat ik ook niet even een keer lekker de wind in de rug had :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_97331398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!
Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:45:36 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97331469
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...
Ik eet voorlopig alleen gekookte groente. Door de stress en hooikoorts in mijn weerstand niet echt geweldig.
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:45:56 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97331476
Ik ga vanmiddag naar de film denk ik. Een gay movie :'). Wel eentje die een vriendin al heeft gezien, dus het zal wel safe zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:46:23 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97331494
Ik eet wel helemaal geen groente meer. Wie zei ook alweer dat groente gezond is? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97331502
Ik eet vooral streekgroente, maak me niet direct zorgen, maar dit soort berichten vind ik wel verontrustend, wat doen we met ons eten godnondejuu!
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:47:38 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97331550
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef MarMar het volgende:
Ik eet vooral streekgroente, maak me niet direct zorgen, maar dit soort berichten vind ik wel verontrustend, wat doen we met ons eten godnondejuu!
In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)
pi_97331922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)
Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!

Hoe is het nou?
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:04:25 #114
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97332109
Goeiemorgen/middag iedereen!! Ben al goed bezig met het huishouden haha.

O; 2 beschuitjes met pasta & muisjes (i know maar als het de tijd van de maand is, ben ik gewoon niet te stoppen haha)
T: thee en 1 ienieminie bokkepootje
L: weet ik nog niet. Ik denk 2 bruine boterhammetjes 1 kaas, 1 pindakaas. En half bakje komkommer rauwkost. EDIT: haha worden 3 volkoren boterhammen, 2 met kaas en salami en augurkjes. En chilisaus en mosterd. En dan op de grill!! Heerlijk haha
T: zal wel veel thee zijn. En een lekker fruithapje.
D: bonenschotel van hak. Met wraps denk of niet.. Haha
En 's avonds magere yoghurt.

Het waait hier ook hard ja. Heb de ramen maar dicht gedaan anders tocht het mega.

[ Bericht 10% gewijzigd door Mixende_match op 26-05-2011 12:28:14 ]
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:13:01 #115
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97332412
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!

Hoe is het nou?
Hetzelfde.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:19:04 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97332609
Pas op Vik, jurkjes alert!

of

donderdag 26 mei 2011 @ 12:22:11 #117
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_97332742
Die 1e O+ !!

Supermooi ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_97332786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:

Zieke DaD is een stuk minder ziek! Heb er dinsdagavond nog een naproxen ingegooid (had geen ibuprofen) en daarop sliep ik als een roosje, wat me erg goed gedaan heeft. Thanks for asking!

Had een roosterwijziging waardoor m'n laatste lesuur naar eerder vandaag is verplaatst dus ik kan vanmiddag even knallen met m'n verslag. Maar ik wilde eerst even bijlezen. :@.

XM, de eerste!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_97332801
Wat een enge mevrouw :P
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:25:41 #120
70532 loveli
N
pi_97332889
Heb je een plaatje van nummer 2 zonder mevrouw?
crap in = crap out
pi_97332960
Lijstje:

O: yoghurt (arla mango)
T: 1,5 bastognekoekje
L: 2 boterhammen belegen kaas en 2 boterhammen hagelslag en 1 kontje chocopasta :P
T: Perzik
D: pasta pesto
T: nog geen idee

Het waait hier ook enorm, ga zo naar de super wandelen denk ik en dan pesto maken.
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:28:36 #122
70532 loveli
N
pi_97332995
Oh, en deze:
crap in = crap out
pi_97333015
Oeh die eerste XM! mooie halslijn. Jurkjesverslaafde!

Boh ik voel me best beroerd huhu. Lekker hoor zo na je tripje. Denken ze allemaal dat je teveel gezopen hebt! :D

M_M ik vind het eenkarig lijstje. 2 Beschuit en 2 boterhammen met een halve komkommer, plus avondeten.

Wat is een "lekker fruithapje"...?
pi_97333091
Perr, honingmeloen? Welkom terug in het koude kikkerlandje trouwens :W

Edit: was een vraag voor Mix en de Match... :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:32:58 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:28 schreef loveli het volgende:
Oh, en deze:
[ afbeelding ]
A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.

Okee, de 1e dus!
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:33:49 #126
70532 loveli
N
pi_97333190
Denk dat ik bij XM voor nummer 2 zou gaan, niet echt met argumenten. Behalve dat ik 'em op de site niet mooi vind staan.
edit: patroon van de stippen sluit niet aan, dat stoort me ook denk ik.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:35:45 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333285
http://www.topvintage.nl/(...)-rood-wit-polka.html

In het rood vind ik 'm 3x niks. Ook qua model niet zo geloof ik..
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:37:44 #128
70532 loveli
N
pi_97333382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.

Eerst zien dan geloven?

Dit jurkje accentueert de taille niet en maakt de bovenkant een beetje iel. (of ik zoek argumenten om m'n mening te onderbouwen)
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:39:44 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97333470
Ik vind ze allebei wel leuk. En die vrouw lijkt op Caro Emerald :'). Net als XM :P.

Maar goed, dat is ook niet zo moeilijk met donker haar en een bloem in je haar natuurlijk _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_97333563
Die rode van loveli O+ !!

Maar XM, als ik uit de twee jurkjes van jouw post moet kiezen, zou ik de tweede doen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:41:50 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333573
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze allebei wel leuk. En die vrouw lijkt op Caro Emerald :'). Net als XM :P.

Maar goed, dat is ook niet zo moeilijk met donker haar en een bloem in je haar natuurlijk _O-.
En een dikke reet :').

Ook nice :9.

Hm. Ik denk er nog wel ff over. Moet eerst maar eens weer wat dunner worden.
pi_97333595
Die van loveli is geen A lijn! A lijn is zoals de A. :+

En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:43:56 #133
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97333666
quote:
5s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pas op Vik, jurkjes alert!

[ afbeelding ]

of

[ afbeelding ]
Ik zou voor de eerste gaan.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:00 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97333670
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En een dikke reet :').

[ afbeelding ]

Ook nice :9.

Deze vind ik dan weer niet zo! Lijkt wat vormeloos? Andere twee vind ik qua shape allebei wel leuk, 2e is meer XM classy style, vinnik :Y) Polkadots ben ik geen fan van :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:00 #135
70532 loveli
N
pi_97333671
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

Fixed.
crap in = crap out
pi_97333683
Tiet?!
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:44 #137
70532 loveli
N
pi_97333708
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Tiet?! [ afbeelding ]
Jouw lokroep.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:47 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97333713
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Tiet?! [ afbeelding ]
_O-

V1z0R, altijd paraat voor tietenpraat B-)
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:44:50 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333714
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:

En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
Niet. None.
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:45:28 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97333744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet. None.
Kipfilets.
Niet meer actief op Fok!
pi_97333777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:

Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoals

maar google is dat niet echt met mee eens.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:46:26 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333784
Ik denk dat ik maar geen van twee bestel. Lijkt me beter :').
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:46:50 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is meer O-lijn :').
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:46:52 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97333811
Ik heb geen flauw idee wat A lijn is :'). Het zal wel :+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:47:18 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97333829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is meer O-lijn :').
Nee Brrr, wat seksloos-lijn.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:47:38 #146
70532 loveli
N
pi_97333844
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat A lijn is :'). Het zal wel :+.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:48:25 #147
70532 loveli
N
pi_97333880

Linksboven en rechtsonder. Die ik postte was meer X-lijn.
crap in = crap out
pi_97333899
Ik ben gezegend met een vrij smalle taille, dus daar wil ik natuurlijk wel de nadruk op leggen. No wai dat ik zoiets aan zou trekken :N (A-lijn dus).
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:49:57 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97333949
Ah, dus uitlopend naar beneden?
Niet meer actief op Fok!
pi_97333950
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En dit komt er hier niet in :N
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 12:50:10 #151
70532 loveli
N
pi_97333960
Ideaal voor de zwangerschap. Of kamperen.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:50:21 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97333971
A-lijn staat volgens mij vooral bij slanke deernes die wat langer zijn! :Y Daarom stond dat ene jurkje destijds wel bij Milady maar niet bij moi, ik werd er vierkant in :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:50:22 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97333972
In wijd uitlopende kledij lijkt m'n onderhelft nog breder dan het al is. Hopeloos.
pi_97334069
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5

Dat klinkt mij logischer in de oren :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:55:10 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97334178
Lijzt:

O: bakje franse kwark
T: witte grapefruit
L: 2 bth met 1x plak kaas
S: RPM
D: 1/4e ovenschotel met courgette en paprika
pi_97334306
Onder die rode jurk zit ook een mega petticoat. Echt niet dat dat jurkje uit zichzelf zo valt :N

Ik vind die eerste trouwens ook mooier :Y
pi_97334393
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:

ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:00:44 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97334425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?
Nee? Heb het eerder warm :').
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:02:17 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97334474
Mijn lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
S: 5,7 km hardlopen
T: raketijsje
T: half bakje limoen-kokoskwark
L: drie beschuiten met aardbei, glas melk
T: worteltjes (300 gram, schat ik)
D: pasta met groente (courgette, paprika, champignons, spinazie)
T: mango
B/S: buikspieroefeningen
Niet meer actief op Fok!
pi_97334928
Mladic is opgepakt, zometeen een persconferentie van de Servische president :o !
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:12:41 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97334953
Mijn Servisch is helaas wat roestig.
pi_97334981
Daarom is er ook Nederlands commentaar uitgevonden :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:14:19 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97335026
Naja, heb hier geen tv. Zie het vanavond wel :).
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:14:45 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97335048
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken _O_. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
Niet meer actief op Fok!
pi_97335080
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken _O_. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
De zware jongens!
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:15:24 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97335082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Berlusconi.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:15:54 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97335100
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat zo iemand zo lang vrij kan rondlopen.

@ Viz: nee die moeten niet gepakt worden, dat is het einde van de DD :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97335169
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn Servisch is helaas wat roestig.
Hij doet het in het Engels!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:18:37 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97335209
Ach, hij wordt toch m'n nieuwe buurman binnenkort, ga ik wel een keer bijbeppen :+.
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:21:50 #170
70532 loveli
N
pi_97335343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Berlusconi.
^^
crap in = crap out
pi_97335546
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:

Je bent weer helemaal teruggezakt he, met goed en genoeg eten...

We hebben Mugabe in Zimbabwe ook nog, qua boeven. En in Congo zitten er ook nog wel wat...
pi_97335695
:W lala beroerder met de minuut.

Vaizor hoe is het? de vraag was inderdaad voor M_M :D

ik wilde vanavond gaan sporten maar dat gaat niet door geloof ik :')
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:31:29 #173
70532 loveli
N
pi_97335758
Oh, de glazenwasser trekt z'n shirt uit.
crap in = crap out
pi_97335799
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
It's 11:30! :o :')
pi_97335894
Coca cola light break ;7
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:35:36 #176
70532 loveli
N
pi_97335951
Het regent en hij heeft nu een hoodie aangetrokken.
crap in = crap out
pi_97336082
Wij hadden ook de ramenwassers hier, maar dat was niet zo spannend. Wel mooie schone ramen nu, een heel verschil!
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:42:36 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336292
De glazenwassers hier zien er ongeveer zo uit:

Die mogen hun shirtje wel aanhouden :').
pi_97336317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
:W lala beroerder met de minuut.

Vaizor hoe is het? de vraag was inderdaad voor M_M :D

ik wilde vanavond gaan sporten maar dat gaat niet door geloof ik :')
Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...
Met jou? Leuke trip gehad?

Ennuh, gewoon sporten joh! Als je eenmaal bezig bent is het wel weer fijn!

Zanger Rinus _O_
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:43:20 #180
70532 loveli
N
pi_97336318
*negeert plaatje van XM en kijkt naar buiten*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:44:06 #181
70532 loveli
N
pi_97336349
Het regent niet meer en de zon begint door te breken.
crap in = crap out
pi_97336374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Het regent niet meer en de zon begint door te breken.
Bedankt, Erwin Krol!
pi_97336421
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Bedankt, Erwin Krol!
:{w

Peter Timofeeff FTW!
pi_97336454
Jurkje 1 van XM O+
pi_97336529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5

Dat klinkt mij logischer in de oren :P
Oh my, kom ik echt zo dom over dat mensen denken dat ik die 50.000 meende? Meh... ^^
pi_97336597
En idd, jurkje 1 is mooi. Zo, dan ga ik over 10 weer een werkcollege presenteren geven :)
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:49:46 #187
70532 loveli
N
pi_97336603
Ik begrijp opeens waarom m'n zeikbuuf heeft geklaagd over strepen op de ruiten na het wassen.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:50:11 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336618
Ik ben te tietloos voor jurkje 1 :(.
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:50:22 #189
70532 loveli
N
pi_97336624
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
En idd, jurkje 1 is mooi. Zo, dan ga ik over 10 weer een werkcollege presenteren geven :)
Over tien wattes?
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:50:39 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336637
Jaar?
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 13:50:45 #191
70532 loveli
N
pi_97336640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kipfilets. Sokken. Zakdoekjes.
crap in = crap out
pi_97336664
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Ik begrijp opeens waarom m'n zeikbuuf heeft geklaagd over strepen op de ruiten na het wassen.
1 portie topless glazenwasser is niet genoeg voor een goede nachtelijke tarzan-sessie? :@ :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:52:44 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336716
Sinds ik ergens hoorde over Bob, aka Battery Operated Boyfriend, moet ik steeds gniffelen bij mannen die Bob heten.
pi_97336728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Over tien wattes?
Meh. Minuten. Meh.
pi_97336755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doet :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:54:09 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doet :7
't Is niet gratis retourneren helaas.. Dus even checken en terugzenden kost me 6,75 pakketpost -O-.
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:56:07 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97336879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{w

Peter Timofeeff FTW!
[ afbeelding ]
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours truly :')

Nu boodschappen doen!
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:57:15 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97336936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours truly :')

Nu boodschappen doen!
:D

Zo is Marco Verhoef bij ons 'De Ananas'. Omdat hij op een ananas leek, aldus een fok-topic van eeuwen geleden :').
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:05:00 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97337254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De glazenwassers hier zien er ongeveer zo uit:

[ afbeelding ]

Die mogen hun shirtje wel aanhouden :').
Hey de buurman van MarMar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97337603
Speciaal voor XM! (topless vanaf 1:25)
* Inclusief tienermeisje dat zich nog nooit zo opgelaten heeft gevoeld :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:14:51 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97337654
Ik ken hem. De wereld zou er al een stuk mooier uitzien als deze meneer ramen zou gaan wassen in plaats van te blijven zingen.
pi_97337889
Ik betwijfel het dat hij zo goed ramen kan wassen :{w
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 14:21:38 #203
70532 loveli
N
pi_97337940
Eneco zou vandaag rond 13 uur terugbellen. Heb 5 keer gezegd dat half 3 niet uitkomt. Neem een horloge.

Ik heb voor een jaar verlengd, volgend jaar krijg ik dit gezeik dus weer.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 14:22:12 #204
70532 loveli
N
pi_97337959
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik betwijfel het dat hij zo goed ramen kan wassen :{w
Maakt dat uit?
crap in = crap out
pi_97337985
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Maakt dat uit?
Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...
pi_97338008
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Eneco zou vandaag rond 13 uur terugbellen. Heb 5 keer gezegd dat half 3 niet uitkomt. Neem een horloge.

Ik heb voor een jaar verlengd, volgend jaar krijg ik dit gezeik dus weer.
_O- moeten ze nog eens langs moeten komen.
Hoe vaak die hier niet voor een dichte deur hebben gestaan (Evides idem).

Heb mezelf aan een conflict met Hi geholpen :')
Ze hebben mijn abbo fijn eenzijdig gewijzigd :(
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:23:39 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97338018
De diverse ooraandoeningen die hij veroorzaakt met z'n gekweel zijn ook niet fraai anders.
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:23:41 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97338019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...
Dan moet ik de binnenkant ook maar eens doen binnenkort :P. Buitenkant is vorige week net gedaan!
Niet meer actief op Fok!
pi_97338155
Hee ritsiebie ritsiebaa ritsieBOEM
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 14:32:19 #210
70532 loveli
N
pi_97338422
Uit je rits geknapt?
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:33:46 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97338482
Smsje van Mo: ze hebben het huis. Contract is getekend en 10 juni mogen ze de sleutels ophalen! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_97338594
*O* Feli Mo en MRMo!
pi_97338803
Ik heb een themafeestje en heb outfit tips nodig!!!
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 14:46:22 #214
70532 loveli
N
pi_97339013
Welk thema?
crap in = crap out
pi_97339077
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef loveli het volgende:
Uit je rits geknapt?
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraam
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 14:54:42 #216
70532 loveli
N
pi_97339354
Da's mooi, want ze heeft nu veel vrije tijd.
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:55:21 #217
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97339379
ik zou wel een oliebol lusten :9 zo een met banaan er in!
pi_97339602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...
Met jou? Leuke trip gehad?

Ennuh, gewoon sporten joh! Als je eenmaal bezig bent is het wel weer fijn!

Zanger Rinus _O_
Ben ziek (koppijn, misselijk, verkouden). Dus sporten gaat hem niet worden. Ben echt nooit ziek, maar de laatste tijd gaat het niet lekker!

En heb ook ruk geslapen de laatste 3 nachten dus even rustig aan kan geen kwaad denk ik...
pi_97339850
Net een patat mayo, eerste snackfood in twee weken. Mag wel he :9.
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 15:12:09 #220
70532 loveli
N
pi_97340003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Net een patat mayo, eerste snackfood in twee weken. Mag wel he :9.
Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Heb een week volgehouden met heel veel fruit, water en geen koek of frituureten :9.
Hoe lang duurt jouw week? :P
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:13:20 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97340054
Ik krijg vast slaag als ik beken dat het boekje van Sonja B. naar me lonkte laatst..
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 15:13:55 #222
70532 loveli
N
pi_97340079
Lonkte ze met groente en vette vis? Dan zeg ik: doen!
crap in = crap out
pi_97340281
Ik vind Sonja Barend een interessant mens, ik zou dat boek kopen. :+

Ik heb gesport en ben na de sport met rood hoofd en joggertbroek het Okurahotel ingelopen om cadeaubonnen te kopen en ze keken me best raar aan. Ik denk dat als de moeder van Muis hier had gewerkt ik bij de deur weer naar huis was gestuurd. :')
pi_97340326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.

[..]

Hoe lang duurt jouw week? :P
Hahah :P! Ik zeg het alvast omdat ik tot zondag geen fastfood kan en wil eten, ik keek al vooruit :9
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:21:09 #225
148689 Muis006
pi_97340353
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef conleche het volgende:

Ik heb gesport en ben na de sport met rood hoofd en joggertbroek het Okurahotel ingelopen om cadeaubonnen te kopen en ze keken me best raar aan. Ik denk dat als de moeder van Muis hier had gewerkt ik bij de deur weer naar huis was gestuurd. :')
_O-

Mijn mama is heel lief hoor, geen hormonster dat met haar condemnation rod bij de voordeur van het kantoor staat om te kijken of je je wel fatsoenlijk kleed.
pi_97340378
De moeder van Muis fascineert me wel. Zouden daarom de meeste vrouwen bij het glazen plafond blijven steken, omdat hun rokjes nog te kort zijn?
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 15:22:43 #227
70532 loveli
N
pi_97340407
Mannen overschatten zichzelf, vrouwen onderschatten zichzelf. En ze zijn minder door testosteron gedreven, minder hanig.
crap in = crap out
pi_97340485
Ja, al dat psychologische verklaren is best aardig, maar ik herleid alles liever tot de kern van de zaak: de juiste kledingkeuze.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:25:55 #229
148689 Muis006
pi_97340524
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:24 schreef Laureline het volgende:
Ja, al dat psychologische verklaren is best aardig, maar ik herleid alles liever tot de kern van de zaak: de juiste kledingkeuze.
Schrijf er een boek over! I'd buy it.
pi_97340581
Moet ik wel je moeder interviewen :7
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:28:15 #231
148689 Muis006
pi_97340613
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef Laureline het volgende:
Moet ik wel je moeder interviewen :7
Ik zal eens polsen.
pi_97340641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat zo iemand zo lang vrij kan rondlopen.

@ Viz: nee die moeten niet gepakt worden, dat is het einde van de DD :P.
gaat makkelijk zat hoor, als jij in je eigen land als held wordt gezien.
pi_97340688
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef loveli het volgende:
de tijd klopt niet helemaal:

donderdag 26 mei 2011 @ 15:31:20 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97340720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef conleche het volgende:
:+.
Niet meer actief op Fok!
pi_97341118
Een yaaay! voor Mo en Wolveh!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ben ziek (koppijn, misselijk, verkouden). Dus sporten gaat hem niet worden. Ben echt nooit ziek, maar de laatste tijd gaat het niet lekker!

En heb ook ruk geslapen de laatste 3 nachten dus even rustig aan kan geen kwaad denk ik...
:{ Minder inderdaad...
Laat vriendje dan maar even goed voor je zorgen zodat je goed kunt uitrusten!
loveli kan vast wel zeggen welke stofjes je binnen moet krijgen (naast rust) om weer top te worden. Ik gok fruit voor vitamines en iets van omega's met genoeg water.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:43:18 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97341188
XM d'r avatar lag gisteren trouwens in de brievenbus hier :P. Wist daardoor wel meteen wat het was (bestelling van M)
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:44:27 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97341234
*)
pi_97341337
Omg, ben de koelkast aan het uitruimen.. Ik wist niet dat eten zo bizar kon schimmelen :')!
'Houdbaar tot 2007' en mensen maken nog gebruik van die koelkast ook _O-!!!!
pi_97341371
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey de buurman van MarMar :P.
He wat moet ik weten wie dat is? :o
pi_97341398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:46 schreef Probability het volgende:
Omg, ben de koelkast aan het uitruimen.. Ik wist niet dat eten zo bizar kon schimmelen :')!
'Houdbaar tot 2007' en mensen maken nog gebruik van die koelkast ook _O-!!!!
Je weet hoe penicilline is uitgevonden? :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:48:41 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97341404
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

He wat moet ik weten wie dat is? :o
Hij woont waar jij ook woont en waar ik gewoond heb :+. Vandaar.
Niet meer actief op Fok!
pi_97341440
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Je weet hoe penicilline is uitgevonden? :P
Nein..
pi_97341501
Ik heb niet het genoegen dit heerschap te kennen en volgens mij ga ik dat maar zo houden :P

En *O* *O* *O* voor Mo en Wolf!! Tofheid!!

En beterschap voor perr!
pi_97341518
Ik ga out hier!!!!
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:52:00 #245
148689 Muis006
pi_97341537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Nein..

Alexander Fleming was bezig met een onderzoek naar stafylokokken (deze kunnen ontstekingen veroorzaken, bijvoorbeeld een steenpuist), toen hij op een van zijn voedingsbodems de schimmel Penicillium notatum aantrof en opmerkte dat rondom deze schimmel alle bacteriën verdwenen waren
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 15:55:02 #246
70532 loveli
N
pi_97341656
Het regent weer, hoofd zit in hoodie (torso ook btw).
/weerbericht
crap in = crap out
pi_97341820
Het blikje cola-light nog niet op? :P
pi_97342241
Ik ga hier haast over mijn nek, geraspte kaas totaal groen, niet een beetje schimmelig als in een paar maanden vergeten maar alles is echt zoo goor alsof het er al jaren staat. Ongezond ook :')
pi_97342248
Er zijn mensen die die koelkast daadwerkelijk gebruiken.

Omg omg omg.
pi_97342270
Maar ze hebben waarschijnlijk geen last van stafylokokken!
pi_97342284
Goed voor de weerstand? :')
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 16:14:18 #252
70532 loveli
N
pi_97342339
Gewoon alleen de voorste helft van de koelkast gebruiken, net als de rest :+
crap in = crap out
pi_97342553
:9 Sockeye zalm en garnaaltjes O+
pi_97342601
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef loveli het volgende:
Gewoon alleen de voorste helft van de koelkast gebruiken, net als de rest :+
Ik heb alles weggegooid haha, ik kan dat echt niet handelen. Dat er zo een bacteriebom naast mijn kamer staat. Gadverdamme.
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 16:21:12 #255
70532 loveli
N
pi_97342641
En hoe zien de deurrubbers eruit?
/Rob Geus
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:22:30 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97342701
Goeie daad van de dag weer gedaan - schoonmams was buitengesloten omdat het slot van de deur kapot was, of ik erheen wilde fietsen met onze boor. Jaheur. Bij aankomst: geen boor nodig, de deur was open te krijgen.

*verwapperd* Nu gaar en hongerig, want geen tijd gehad on te lunchen :') Omnomnom!
pi_97342707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef loveli het volgende:
En hoe zien de deurrubbers eruit?
/Rob Geus
Geen idee. Ik ben echt misselijk hahaha.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:24:10 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97342791
Weekend!
Huiswaarts!
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 16:41:04 #259
70532 loveli
N
pi_97343554
Sporten ladies! Squatten, traplopen, anything!

Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_97343664
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:

Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelopen heeft naar supermarkt :Y en nu pesto gaat maken :9
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:44:35 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97343710
Ik ga zo RPMen!
pi_97343757
Wat een lelijke billen. :{

Ik heb al gesport! *O*

Waaronder squats! Pieuw.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:46:17 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97343787
Ik heb ook al gesport *O*. En spierpijn ;(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:47:07 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97343845
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:

SPOILER
Yoo been hacked?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:47:23 #265
148689 Muis006
pi_97343854
Ik ga zo hersengymnastieken, telt dat ook?
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 16:47:53 #266
70532 loveli
N
pi_97343873
quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yoo been hacked?
Me been shocked :')
crap in = crap out
pi_97343879
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo hersengymnastieken, telt dat ook?
ik doe dat de hele dag al! en ik ben naar de ijsjesboer gelopen, voor een bolletje munt chocolatechip ijs...
pi_97343941
Gister nog gesquat, 115kg, is dat genoeg om niet zo'n kont als op die plaatjes te krijgen?
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:51:58 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97344080
Yeah Mo en man *O*

XM, nog plannen dit weekend?

Perruche, beterschap

Lijst:
O: 300 gr magere kwark
T's: appel, peer, 300 gr wortelen, slagroomgebak
L: 5 crackers met roomkaas en tomaat, 300 ml champignonsoep, 2 bekers melk
T's: sinaasappel, blokje choco, cola berenburg, dropje
D: witlof ham en kaas uit de oven, opscheplepel tagliatelle met room/kaas/ham
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:53:53 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97344172
Van 't weekend nog een keer RPM. Verder niets eigenlijk. Wordt ook rotweer.
pi_97344576
Gefeliciteerd voor Mo&heur wolf *O*! Wat een fijn nieuws.

Ik zit nu een week alleen thuis, manlief is in New York met z'n vader en broer. Ik ben helemaal niet jaloers ofzo :+ . Afgelopen nacht migraine gehad, dus vandaag thuis uitgevaatdoekt en geprobeerd gezond te eten, weerstand hier is ook echt belabberd. En ik las iets over Duitse groente :o ik heb veldsla van de LIDL uit Duitsland, maar die kan ik dus beter niet eten?

Lijstje van vandaag:

O - twee boterhammen kaas/komkommer, beker thee
T - appel
L - twee boterhammen gerookte makreel/tomaat, beker karnemelk
T - drie nectarines met wat yoghurt
D - gado gado (groentezooitje) met gekookt ei en satésaus, wat mie erbij

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 17:02:43 ]
pi_97344720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd voor Mo&heur wolf *O*! Wat een fijn nieuws.

Ik zit nu een week alleen thuis, manlief is in New York met z'n vader en broer. Ik ben helemaal niet jaloers ofzo :+ . Afgelopen nacht migraine gehad, dus vandaag thuis uitgevaatdoekt en geprobeerd gezond te eten, weerstand hier is ook echt belabberd. En ik las iets over Duitse groente :o ik heb veldsla van de LIDL uit Duitsland, maar die kan ik dus beter niet eten?

Lijstje van vandaag:

O - twee boterhammen kaas/komkommer, beker thee
T - appel
L - twee boterhammen gerookte makreel/tomaat, beker karnemelk
T - drie nectarines met wat yoghurt
D - gado gado (groentezooitje) met gekookt ei en satésaus, wat mie erbij
goed zelf wassen, die sla. Dan moet het geen probleem zijn, geloof ik!
pi_97345048
oeh die pesto is echt goddelijk :9 nu moet ik wel nog wat extra basilicum planten halen want ik wil dit wel vaker eten :Y

De parmezaan van de kaasboer zal ook wel helpen vermoed ik ;)

@Razztwizzle, kan me voorstellen dat je ietsiepietsie jaloers bent :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:19:59 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97345316
Pesto, vreselijk.
pi_97345437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Pesto, vreselijk.
Ja? Beetje afhankelijk welke soort bij mij. Zongedroogde tomaten in de pesto kan ik niet waarderen, huuu!
pi_97345518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja? Beetje afhankelijk welke soort bij mij. Zongedroogde tomaten in de pesto kan ik niet waarderen, huuu!
Dat is geen pesto, met tomaten. Er is maar een pesto en dat is Genovese :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:25:03 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97345522
Pesto! Pesto-gehaktballetjes in tomatensaus :9 Mjam mjam!
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:27:36 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97345655
Koken. Honger!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_97345732
:W biertjes drinken met phd-collega's! Traditie, dat ze de nieuwe mee uit drinken nemen...
pi_97346112
Jagar gaat zat worden! :P
Vanmiddag koffie over bureau + mobiel, maar ze leven nog.
En boks met cali, voor briefcommentaar. Dit keer van maatschappelijk werk. Terwijl het wel klopt, grr :{
/frusti
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:58:25 #281
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97346987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pesto! Pesto-gehaktballetjes in tomatensaus :9 Mjam mjam!
Recept? O-)
pi_97347254
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is geen pesto, met tomaten. Er is maar een pesto en dat is Genovese :P
Euh.. Dat lijkt me geen Italiaanse opvatting?
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:06:34 #283
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_97347326
hoera voor t huis van Mo en Wolve! *O*

gisteren reed de trein weg bij t station zonder de deuren te openen, dus concert ging ook aan onze neus voorbij. toen zijn we van de weeromstuit lekker naar Scheveningen gegaan en hebben we de zon bíjna zien ondergaan. jammer van de dikke bruine wolken na 9 uur, daarvoor was t prachtig!

Kwak
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:08:30 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97347402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:58 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Recept? O-)
Is van de Appie! :P Heb ik hier al eens eerder gepost geloof ik, ik verkondig het Pestoballetjes-Evangelie O-) http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
pi_97347806
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is van de Appie! :P Heb ik hier al eens eerder gepost geloof ik, ik verkondig het Pestoballetjes-Evangelie O-) http://www.ah.nl/recepten/recept?id=427460&rq=pestoballetjes
Klinkt goed :Y
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:19:15 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97347824
Wat een klus is het toch om een mango op te eten :'). Nu nog het vruchtvlees tussen m'n tanden vandaan peuteren :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_97347860
Hallo allemaal,
Sorry als ik me te veel met zaken bemoei, maar ik volg dit topic af en toe en kijk een beetje naar de eetlijstjes enzo. Het topic heet dan wel Gezond Slank maar het valt me op dat de eetlijstje heel vaak vette en calorierijke dingen bevatten? Zijn jullie nog wel aan het afvallen of niet? :)
Ik zat er namelijk ook over te denken om mee te gaan doen maar lijstjes van anderen met ijs en pizza zijn niet echt motiverend voor mij. ;)
pi_97348282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:20 schreef Vloerkadet het volgende:
Hallo allemaal,
Sorry als ik me te veel met zaken bemoei, maar ik volg dit topic af en toe en kijk een beetje naar de eetlijstjes enzo. Het topic heet dan wel Gezond Slank maar het valt me op dat de eetlijstje heel vaak vette en calorierijke dingen bevatten? Zijn jullie nog wel aan het afvallen of niet? :)
Ik zat er namelijk ook over te denken om mee te gaan doen maar lijstjes van anderen met ijs en pizza zijn niet echt motiverend voor mij. ;)
Niet iedereen hoeft af te vallen, sommigen willen op gewicht blijven. En hoeveel iemand kan eten hangt af van hoeveel die verbrandt..

Laat het je motiveren! Als je genoeg beweegt kan je vanalles eten! Zeker wanneer je tevreden bent met je gewicht.

Dus.. welkom. Wat wil je bereiken en hoe wil je dat gaan halen?
pi_97348407
Lijst:
• muesli & yoghurt
• beesten
• half pond witlof & half blikje tonijn in olie
• 2 kuub hout stapelen
• beesten
• 1 pils
Avondeten:
• vooraf: garnalen met beetje mayonnaise
• hoofd: geroerbakte paprika, broccoli, wortel + gebakken gemarineerde tofu (half blok p.p,) + pindasaus
• toe: beetje custardpudding
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:47:48 #290
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97348972
lijstjesdump:

O: havermout, banaan, volle melk
B: 35 min lopen
L: 2x bruin sodabread roomboter en frambozenjam
T: 2x bruin sodabread pindakaas
B: 35 minuten lopen
T: scone (zonder vruchtjes ;( ) met roomboter en frambozenjam
D: gekookte aardappelen, groenten in restje black bean saus en een gebakken ei
T: misschien nog een bakje magere yoghurt

ik had alleen nog het kontje van mijn brood over dus de sneetjes waren nogal klein, dus ik kon wel een scone gebruiken :9
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:58:55 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97349434
Gefietst! Lekkah :).
pi_97349597
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.

lijstje vandaag:
o. volkoren cracker, beschuit hagelslag, kop thee, beker melk
l. bak kwark
d. macaroni met ham, mais en ui
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
Turn the world into your dance floor.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:03:48 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97349619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.
meh 't gaat de laatste paar dagen niet zo geweldig met eten, eet veel te weinig. moet echt wat meer opletten.

lijstje vandaag:
l. bak kwark
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
Voor vandaag kun je dat iig nog goedmaken.... de dag is nog lang niet voorbij :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:04:39 #294
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97349654
Oh, en mijn lijstje vandaag is bagger. Emo-eten :X Het goede nieuws: de resterende muffins liggen inmiddels in de prullenbak. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:13 #295
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97349675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef norich het volgende:
hoi.

lijstje vandaag:
l. bak kwark
t. bak yoghurt
s. body pump
t. banaan
neem iig nog groente!

@Ewelina, what's up dan dat je emo bent?
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:52 #296
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97349695
Nieuws waarvan ik nogal van de kaart was.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:07:01 #297
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97349754
cryptisch ;)
sterkte er mee in ieder geval :* hoop dat je je snel weer beter voelt!
pi_97349844
Sterkte Ewelina.

Zit me te verheugen op het avondeten van morgen, groene asperges met een honing dressing ham en waterkers :9 met eieren ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:12:34 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97350001
Als je 't kwijt wilt, staat m'n pm-box open, Ewelina! :*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:12 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97350190
Ik wil zijn waar Progje is O+

Ewelina.... what's up?

Ben moe en vandaag 11 jaar getrouwd als ik niet gescheiden was :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:18:54 #301
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97350272
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')