Lekker bezig!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Er is weer eea veranderd in fok mobiel zie ik.
Goeiemorgen. Even eten en dan 45 min hardlopen, wat ruim 7 km zou moeten zijn. Ga er elke week 5 min, bijna een km dus, aan vastplakken. Loop ik over 4 weken 10 km als er geen gekke dingen gebeuren
Ja hold your pompoms, het moet nog gebeuren hèquote:
De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
snoozen kan zo fijn zijn![]()
en li, ik vind anne hathaway meestal ook niet zo boeiend, maar in love and other drugs is ze wel sexy vind ik
en mijn fok mobiel is gewoon nog hetzelfde volgens mij hoor
hier zijn quotes nog altijd lichtblauw! En stond dat fotoknopje er niet altijd al? Ik heb volgensmij wel zwarte strepen die ik eerst niet had! Nou ja, wat maakt het ook uitquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De quotes zijn zachtgeel, er is een fotoknopje toegevoegd onderaan zodat je een link kunt posten...
Jawel, eergister spinaziequote:
Wut?quote:"In 1990 stierven in de VS in het ziekenhuis nog twaalf op de honderdduizend vrouwen in het kraambed en drie jaar terug was dat zeventien. In Nederland ligt dat aantal op de helft."
Acht en een half moeders op de honderdduizend sterven op het kraambed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)arlijker-moeder.html
[..]
Wut?
50.000quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)arlijker-moeder.html
[..]
Wut?
Ja, dat dacht ik dus ook!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50.000Da's een hoop zeg. Denk niet dat ik nog kinderen wil
Huh, waar was je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:27 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen!!
Ik ben weer terug in het land
Ziek en wel maar ja je moet wat, dus weer aan het werk. Feest!
Hoe is het met iedereen hier?
in Engeland, denk ik. ik weet het nu ookquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Weinig, dat weet je ook. Dit is hooguit 1000 kcal.
Lekker nog griekse yoghurt met honing, walnoten? Sowieso nog wat noten? boterham pindakaas
Ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
in Engeland, denk ik. ik weet het nu ook.
Maar ik haal jou en Perruche altijd door elkaar, for some reason.
Moet je harder lopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |