abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97328904
Welkom thuis perr ;) hopelijk kom je de dag een beetje door en gelukkig is het ook alweer bijna weekend.

Lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met muesli
T: beschuitje aardbeien
L: bruine boterham ham20+kaastuinkers, rauwkost, karnemelk
T: wat ananas en nectarine en kiwi denk ik, even kijken wat al rijp genoeg is, maar iig fruit.
D: wortelsoep van gister, aangevuld met kip en salade met ei
T: als ik zin heb om het te maken een lekkere smoothie als toetje en anders gewoon yoghurt met fruit.
pi_97328973
Ik heb nog wel iets leuks voor de die-hards.

Bas Rutten All-Around Workout 1

Als je de 28 minuten kan volbrengen ben je een held. Niet raar opkijken als je na 4 minuten al K.O. bent ! :D
pi_97329012
:W

Zit heerlijk thuis een dossier door te werken.
Wat een nare wolken hier :o

Iemand nog tips hoe een goede pesto te maken? Heb alleen geen staafmixer ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_97329072
Tip 1: koop een staafmixer :P
pi_97329076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
:W

Zit heerlijk thuis een dossier door te werken.
Wat een nare wolken hier :o

Iemand nog tips hoe een goede pesto te maken? Heb alleen geen staafmixer ;)
70% rucola, 30% basilicum, pijnboompitten roosteren + laten afkoelen (1/2 bakje).. Knoflook kun je het beste met een scherp mes fijnhakken en dan met je mes uitdrukken, zo komt het meeste smaak vrij.

Goede kwaliteit parmezaanse kaas EN olijfolie (ja je proeft het verschil tussen een goede olijfolie en supermarkt kwaliteit echt)

Keukenmachine?

[ Bericht 3% gewijzigd door Physics op 26-05-2011 10:42:14 ]
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 10:36:49 #81
70532 loveli
N
pi_97329092
Vijzel?
crap in = crap out
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:37:03 #82
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97329100
je vergeet knoflook! en pesto maak je natuurlijk in een vijzel
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97329125
rucola??

Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
pi_97329289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Blurred86 het volgende:
je vergeet knoflook! en pesto maak je natuurlijk in een vijzel
Klopt!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??

Neem veel basilicum, een teen knoflook en wat licht geroosterde pijnboompitten. Met een mes heeeel erg fijn snijden, steeds blijven snijden. wel veel werk. Of als je een vijzel hebt, dat met de vijzel doen. Dat prutje roer je olijfolie doorheen, totdat het de juiste consistentie heeft, en heel fijn geraspte parmezaanse kaas, naar smaak...
Ja, rucola geeft het een edgy smaak.
pi_97329355
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:37 schreef Jagärtrut het volgende:
rucola??

Ik snij wel inderdaad :)

Rucola staat ook in de tuin en doe er wel wat bij :)

Thanks allen!
De keukenmachine moet ik nog steeds kopen ;)
pi_97329475
Ik zie steeds zo'n reclame van zo'n apparaat van Moulinex dat vanalles op verschillende manieren snijdt.. die wil ik!

edit: deze!
pi_97329740
hm reviews bij kieskeurig.nl zijn niet al te best, misschien toch maar niet dan :')
pi_97329838
wat moet zoiets kosten? Ik heb net een prima raspje gekocht, zo'n molentje. Voor kaas enzo perfect. Veel meer rasp ik toch niet...
pi_97329928
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit ;)
pi_97329954
Tink had het gister over de EHEC-bacterie en nu staat er ook een artikel op nu.nl. Klinkt niet fijn.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97329984
vooral in Noord-Duitsland...Het gekke is dat e niet weten waar het vandaan komt.

Zo, nu echt eens werken....
pi_97330039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Rond de vijf tientjes, maar dat ding maakt ook plakjes enzo en dat kan ik zelf niet meer goed met de hand. Ik vind er wel een versie van die wel goed werkt ooit ;)
Tupperware?
  Vis een optie? donderdag 26 mei 2011 @ 11:09:18 #93
70532 loveli
N
pi_97330135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef MarMar het volgende:
Kitchenaid met hulpstuk! Kost wel een veelvoud van 5 tientjes:

crap in = crap out
pi_97330177
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tupperware?
Heeft die ook spul met snoeren en stekkers dan? Want dat is wel een beetje essentieel voor mij ;)
pi_97330387
Die kitchenaid is wel tofheid, maar ietsjes boven mijn budget atm ;) ik laat manlief nog maar een tijdje snijden denk ik...
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:16:53 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_97330397
Zo, terug. Slechts 35 min gelopen ipv 45 (had geen zin meer om nog een keer heuvelop te moeten :@ ik ben echt een sissy, want ik kon het best), maar ik heb wel vrij constant rond de 10 km/u gelopen, dus ik ben wel tevreden :).

Zaterdag maar weer voor 45 min gaan en miss plak ik er voor straf wel 5 min aan vast als het goed gaat. 7 km heb ik al gedaan, dus dat is niet zo spannend meer. 8 zou leuker zijn :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_97330479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef MarMar het volgende:
Die kitchenaid is wel tofheid, maar ietsjes boven mijn budget atm ;) ik laat manlief nog maar een tijdje snijden denk ik...
Niet geschikt voor jou waarschijnlijk, maar met een mandoline (nee, niet het snaarinstrument }:| ) kan je ook supersnel groente snijden!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97330702
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Zo, terug. Slechts 35 min gelopen ipv 45 (had geen zin meer om nog een keer heuvelop te moeten :@ ik ben echt een sissy, want ik kon het best), maar ik heb wel vrij constant rond de 10 km/u gelopen, dus ik ben wel tevreden :).

Zaterdag maar weer voor 45 min gaan en miss plak ik er voor straf wel 5 min aan vast als het goed gaat. 7 km heb ik al gedaan, dus dat is niet zo spannend meer. 8 zou leuker zijn :Y.
Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_97330786
Gisteren:
O: 3 rozemarijncrackers, 1 droog en 2 met pindakaas, sambal en komkommer
L: 2x geroosterd brood met filet A. en ui
T: nog 4 rozemarijncrackers; 3 droog en 1 met filet A.
T: volle kwark met diepvriesframboosjes
S: hardlopen 7km
T: wodka, gemengde nootjes
D:zelfde als gisteren
T: citroendropijs

Vandaag:
O: meergranen pistoletje met mayo, sambal, gerookte kipfilet, paprika, ui en tomaat. Gekookt eitje
S: stepshape/interval
L: Kliekje mie
T: wodka, nootjes
D: gegrilde kipfilet met meegegrilde champignons, ui en courgette.
T: citroendropijs
  donderdag 26 mei 2011 @ 11:29:13 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97330865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef Jagärtrut het volgende:
vooral in Noord-Duitsland...Het gekke is dat e niet weten waar het vandaan komt.

Zo, nu echt eens werken....
Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')