Ik heb alles weggegooid haha, ik kan dat echt niet handelen. Dat er zo een bacteriebom naast mijn kamer staat. Gadverdamme.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef loveli het volgende:
Gewoon alleen de voorste helft van de koelkast gebruiken, net als de rest
Geen idee. Ik ben echt misselijk hahaha.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef loveli het volgende:
En hoe zien de deurrubbers eruit?
/Rob Geus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
Sporten ladies! Squatten, traplopen, anything!
Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.Gelopen heeft naar supermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu pesto gaat maken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
Sporten ladies! Squatten, traplopen, anything!
Waarom? Nou, daarom! Onder spoiler zit een link, daarna kun je doorklikken naar foto's, mocht je motivatie nodig hebben om te sporten.Yoo been hacked?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
ik doe dat de hele dag al! en ik ben naar de ijsjesboer gelopen, voor een bolletje munt chocolatechip ijs...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga zo hersengymnastieken, telt dat ook?
goed zelf wassen, die sla. Dan moet het geen probleem zijn, geloof ik!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Gefeliciteerd voor Mo&heur wolf! Wat een fijn nieuws.
Ik zit nu een week alleen thuis, manlief is in New York met z'n vader en broer. Ik ben helemaal niet jaloers ofzo. Afgelopen nacht migraine gehad, dus vandaag thuis uitgevaatdoekt en geprobeerd gezond te eten, weerstand hier is ook echt belabberd. En ik las iets over Duitse groente
ik heb veldsla van de LIDL uit Duitsland, maar die kan ik dus beter niet eten?
Lijstje van vandaag:
O - twee boterhammen kaas/komkommer, beker thee
T - appel
L - twee boterhammen gerookte makreel/tomaat, beker karnemelk
T - drie nectarines met wat yoghurt
D - gado gado (groentezooitje) met gekookt ei en satésaus, wat mie erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |