Maakt dat uit?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
Ik betwijfel het dat hij zo goed ramen kan wassen
Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
Eneco zou vandaag rond 13 uur terugbellen. Heb 5 keer gezegd dat half 3 niet uitkomt. Neem een horloge.
Ik heb voor een jaar verlengd, volgend jaar krijg ik dit gezeik dus weer.
Dan moet ik de binnenkant ook maar eens doen binnenkortquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja, de wereld ziet er minder mooi uit wanneer de ramen niet goed schoon zijn! Mits er door het raam naar de wereld wordt gekeken...
Ik ben verliefd op het meisje van de oliebollenkraamquote:
Ben ziek (koppijn, misselijk, verkouden). Dus sporten gaat hem niet worden. Ben echt nooit ziek, maar de laatste tijd gaat het niet lekker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...
Met jou? Leuke trip gehad?
Ennuh, gewoon sporten joh! Als je eenmaal bezig bent is het wel weer fijn!
Zanger Rinus
Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Net een patat mayo, eerste snackfood in twee weken. Mag wel he.
Hoe lang duurt jouw week?quote:Op zondag 22 mei 2011 23:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Heb een week volgehouden met heel veel fruit, water en geen koek of frituureten.
Hahahquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je erbij sport en veel groente eet, tuurlijk mag dat.
[..]
Hoe lang duurt jouw week?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef conleche het volgende:
Ik vind Sonja Barend een interessant mens, ik zou dat boek kopen.
Ik heb gesport en ben na de sport met rood hoofd en joggertbroek het Okurahotel ingelopen om cadeaubonnen te kopen en ze keken me best raar aan. Ik denk dat als de moeder van Muis hier had gewerkt ik bij de deur weer naar huis was gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |