volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mogelijk voorgewassen salades in zakjes en bakjes.... (Aldi Nord en dus ook NL?)
Hm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet te snel gaat nu? Ook nu kan je nog blessures krijgen als je te snel de afstand opbouwt. Het wordt aangeraden om minimaal 2x dezelfde afstand/duur te lopen voordat je er weer wat bij plakt, geloof ik. Of tussendoor een intervaltraining te stoppen (bijvoorbeeld 3x15, of 20-15-20).
Dan zal het wel loslopen iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm.
Ik loop ze sowieso niet achter elkaar. 3 x 5 km per week, 1 x opbouw naar 10 km. Dus ik pak er niet zo snel wat bij hoor.
Nee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan zal het wel loslopen idd. Het leek een beetje of je direct elke training 5 min. langer wilde gaan lopen, maar zo klinkt het al heel anders
.
Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volkskrant zegt dat er nu ook een nederlander besmet is....Dus, goed je groenten wassen, allemaal!
Ik eet voorlopig alleen gekookte groente. Door de stress en hooikoorts in mijn weerstand niet echt geweldig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die is besmet geraakt in DLD, maar alsnog is het devies om je groenten goed te wassen...
In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:46 schreef MarMar het volgende:
Ik eet vooral streekgroente, maak me niet direct zorgen, maar dit soort berichten vind ik wel verontrustend, wat doen we met ons eten godnondejuu!
Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In dit geval zal het wel een gevalletje ongewassen handen zijn (hoop ik)
Hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel heel ongewassen handen!
Hoe is het nou?
Zieke DaD is een stuk minder ziek! Heb er dinsdagavond nog een naproxen ingegooid (had geen ibuprofen) en daarop sliep ik als een roosje, wat me erg goed gedaan heeft. Thanks for asking!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef Amsel het volgende:
Ik heb gewoon hoofdpijn van die paar wijntjes vanmiddagGod straft meteen
Duik dus ook maar m'n bed in.
Hoe is het met zieke DaD?
A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.quote:
Eerst zien dan geloven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
A-lijn, no way. Staat me afschuwelijk.
En een dikke reetquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind ze allebei wel leuk. En die vrouw lijkt op Caro Emerald. Net als XM
.
Maar goed, dat is ook niet zo moeilijk met donker haar en een bloem in je haar natuurlijk.
Ik zou voor de eerste gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pas op Vik, jurkjes alert!
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Deze vind ik dan weer niet zo! Lijkt wat vormeloos? Andere twee vind ik qua shape allebei wel leuk, 2e is meer XM classy style, vinnikquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En een dikke reet.
[ afbeelding ]
Ook nice.
Hm. Ik denk er nog wel ff over. Moet eerst maar eens weer wat dunner worden.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik denk er nog wel ff over. Moet eerst maar eens weer wat dunner worden.
Niet. None.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:
Die van loveli is geen A lijn! A lijn is zoals de A.
En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoalsquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef conleche het volgende:
Die van loveli is geen A lijn! A lijn is zoals de A.
En ik vind ook de 1e het leukst, maar daar moet je wel tiet voor hebben. Had jij dat nou wel of niet, XM?
Dat is meer O-lijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoals
[ afbeelding ]
maar google is dat niet echt met mee eens.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat A lijn is. Het zal wel
.
Ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie bij A-lijn van die taille-loze jurkjes voor me, zoals
[ afbeelding ]
maar google is dat niet echt met mee eens.
En dit komt er hier niet inquote:
bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
50.000Da's een hoop zeg. Denk niet dat ik nog kinderen wil
ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:
O: bakje franse kwark
T: witte grapefruit
L: 2 bth met 1x plak kaas
S: RPM
D: 1/4e ovenschotel met courgette en paprika
Nee? Heb het eerder warmquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind het te weinig XM. Heb je geen last van koude handen/voeten enzo?
De zware jongens!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
Berlusconi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ze zijn wel weer lekker bezig met boeven pakken. Zijn er nog meer boeven die gepakt moeten worden?
Je bent weer helemaal teruggezakt he, met goed en genoeg eten...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijzt:
O: bakje franse kwark
L: 2 bth met 1x plak kaas
S: RPM
D: 1/4e ovenschotel met courgette en paprika
It's 11:30!quote:
Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
lala beroerder met de minuut.
Vaizor hoe is het? de vraag was inderdaad voor M_M![]()
ik wilde vanavond gaan sporten maar dat gaat niet door geloof ik
Bedankt, Erwin Krol!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Het regent niet meer en de zon begint door te breken.
quote:
Oh my, kom ik echt zo dom over dat mensen denken dat ik die 50.000 meende? Meh... ^^quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5
Dat klinkt mij logischer in de oren
Over tien wattes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
En idd, jurkje 1 is mooi. Zo, dan ga ik over 10 weer een werkcollege presenteren geven
1 portie topless glazenwasser is niet genoeg voor een goede nachtelijke tarzan-sessie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Ik begrijp opeens waarom m'n zeikbuuf heeft geklaagd over strepen op de ruiten na het wassen.
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doetquote:
't Is niet gratis retourneren helaas.. Dus even checken en terugzenden kost me 6,75 pakketpostquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doet
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours trulyquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours truly![]()
Nu boodschappen doen!
Hey de buurman van MarMarquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De glazenwassers hier zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Die mogen hun shirtje wel aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |