Gaat, gaat... wel beetje meh-gevoel...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Perruche het volgende:
lala beroerder met de minuut.
Vaizor hoe is het? de vraag was inderdaad voor M_M![]()
ik wilde vanavond gaan sporten maar dat gaat niet door geloof ik
Bedankt, Erwin Krol!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:44 schreef loveli het volgende:
Het regent niet meer en de zon begint door te breken.
quote:
Oh my, kom ik echt zo dom over dat mensen denken dat ik die 50.000 meende? Meh... ^^quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bedoelen ze niet de helft van 17? Dus 8,5
Dat klinkt mij logischer in de oren
Over tien wattes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
En idd, jurkje 1 is mooi. Zo, dan ga ik over 10 weer een werkcollege presenteren geven
1 portie topless glazenwasser is niet genoeg voor een goede nachtelijke tarzan-sessie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Ik begrijp opeens waarom m'n zeikbuuf heeft geklaagd over strepen op de ruiten na het wassen.
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doetquote:
't Is niet gratis retourneren helaas.. Dus even checken en terugzenden kost me 6,75 pakketpostquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon bestellen en dan kijken. Te veel tiet staat vast ook weer niet goed, dus een goede BH aan doen en kiekn wat 't doet
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours trulyquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In huize Mariamamma wordt hij nog steeds "Peter Piemelfeest" genoemd door dit oh-zo-mooie glapje van een approx. 8-jarige yours truly![]()
Nu boodschappen doen!
Hey de buurman van MarMarquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De glazenwassers hier zien er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Die mogen hun shirtje wel aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |