quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:50 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:33 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2010
![]()
Volgens mij zei die toch echt "maybe the best tournament in the world".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
"Best tournament in the world."Hij noemt echt alle toernooien het beste toernooi van de wereld.
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er anders roemloos uit was gegaan tegen een willekeurige grindertje..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef truedestiny het volgende:
Jammer voor Isner dat die meteen tegen Nadal moest.
Zoals ik na set 3 al zei: Echt een blauwdruk van die partij tegen Haase op Wimbledon eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef San_Andreas het volgende:
Het lijkt net alsof Nadal er bijna uitlag maar die 4 set was gewoon 6 - 2, hij heeft toen even gas gegeven. Ik hoop wel dat andere spelers goed gekeken hebben hoe Isner het aangepakt heeft, al hebben die misschien een minder goeie service.
precies, John zien we wel terug op Wimbledonquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er anders roemloos uit was gegaan tegen een willekeurige grindertje..
Net zoals Dr. Ivoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
precies, John zien we wel terug op Wimbledon
Meer iets voor het badminton-topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
Van BoWa, voor het RG topic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
(een van mijn vele Maria foto's van gisteren![]()
![]()
).
Kirilenkoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
).
Opvallend veel YONEX rackets gezien.quote:
Ben ik gay als ik geiler word van dat mooie gravel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
).
Een beetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben ik gay als ik geiler word van dat mooie gravel?
Clay is dus de next level van gravel, zeg maar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een beetje.
Maar je had toch geen kans, want ze knipoogde gisteren naar mij op het moment dat er wat van dat rode zand opstoof na een sliding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens, jij als expert moet dat weten.
Wij Nederlanders spelen op gravel. Dit was dus gewoon echt klei, clay dus.
Wist niet dat er verschil was tussen gravel en clay, tot gisteren.
Ja zo leek het dus welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Clay is dus de next level van gravel, zeg maar?
Ik vind het jammer dat Mauresmo niet meer meedoet, want die 3 had ik wel eens bloot in 1 bed willen zien VVM.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
Overigens vind ik Kirilenko samen met Ivanovic het enige leuke van de WTA.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Mauresmo niet meer meedoet, want die 3 had ik wel eens bloot in 1 bed willen zien VVM.
en Goergesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vond die tegenstander van haar ook wel leukquote:
Mathilde Johansson ja. Ook Caroline Garcia is prima.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond die tegenstander van haar ook wel leuk
Rus, Sharapova en Azarenka zou ik ook hard geven.
2 meter 8.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
niet te missen nee met zijn 2 meter 7 (of nog langer)
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond die tegenstander van haar ook wel leuk
Rus, Sharapova en Azarenka zou ik ook hard geven.
Ze heeft gewoon iets geils..vooral qua lichaam. Die draait hem er ook echt af volgens mij, al zou je dat op basis van deze foto niet denken.quote:
Kirileno wel, Ivanovic vind ik mwoah.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kirileno wel, Ivanovic vind ik mwoah.
Neger watquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kieskeurigheid.
Elke gezonde man zou alle wijven ballen.
Ja, alleen dr gezicht is niet heel vrouwelijk en dr voorhoofd vind ik te groot. Maar ze is wel leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er zo zacht uit.
Blessure waardoor ze moest stoppen. Eeuwig zonde.quote:
Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij..Het duurde maar 2 jaar voordat hij het doorhadquote:
Nogal ja. Wat hij de maanden daarvoor liet zien, was gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij..Het duurde maar 2 jaar voordat hij het doorhad
Een zwaluw maakt nog geen zomer... Op de challengers heeft hij het niet makkelijk gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Tim86 het volgende:Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Lagrinta het volgende:
Ja, alleen dr gezicht is niet heel vrouwelijk en dr voorhoofd vind ik te groot
Ja, zo komt het wel op mij over ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
@Tim;
beetje de Freddie Adu van het tennis dus?
Zag ook nog een stukje van Tomic gisteren..... Moet dat de nieuwe Hewitt worden? Allerminst onder de indruk.
quote:Rafael Nadal heeft zich met hangen en wurgen geplaatst voor de tweede ronde van Roland Garros. De titelverdediger in Parijs, die vorig jaar geen set verspeelde, kwam tegen de Amerikaanse slunghel John Isner (2.06 meter) na vijf zinderende sets met de schrik vrij: 6-4, 6-7, 6-7, 6-2, 6-4. De partij duurde ruim vier uur.
© AFP
Nadal verloor op 'zijn' gravel pas één keer. In de finale van 2009 van Federer.
Krijgt steeds meer Telegraaf-trekjes, die sitequote:
Holy crappy fuckquote:
Whehehequote:
Was dat een officieel AD-bericht?quote:
Oh ok. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:Hij staat stiekem wel 64e van de wereld en doet het aardig in Challengers, maar zo gaat het al 3 jaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
Say hello to photoshop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er zo zacht uit.
ze kunnen veel tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Wel knap om die wallen en puisten er zo realistisch in te krijgen.
help ons nou niet steeds uit de droom wimderonquote:
Pak dan ook gewoon iemand die er echt goed uitziet. Genoeg voorbeelden voorbij zien komen al dit topicquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
help ons nou niet steeds uit de droom wimderon
Kom je aandacht tekort?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef San_Andreas het volgende:
waar is die sucker van een Ambro trouwens? normaal gesproken zit hij me continue in mijn nek te huigen en me op "fouten" te betrappen.
Hijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef San_Andreas het volgende:
waar is die sucker van een Ambro trouwens? normaal gesproken zit hij me continue in mijn nek te huigen en me op "fouten" te betrappen.
golovin en kirilenko zijn ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pak dan ook gewoon iemand die er echt goed uitziet. Genoeg voorbeelden voorbij zien komen al dit topic
http://www.nusport.nl/rol(...)eetje-weg-kwijt.htmlquote:Nadal: Ik was een beetje de weg kwijt
Uitgegeven: 24 mei 2011 21:14
Laatst gewijzigd: 24 mei 2011 21:18
PARIJS - Hij staat onder druk. Aan de stoelpoten van Rafael Nadal wordt flink gezaagd door Novak Djokovic. De Serviër kan hem in Parijs onttronen als nummer één van de wereld.
ANP
De gravelkoning van de afgelopen jaren werd in de aanloop naar Roland Garros tot twee keer toe verslagen op zijn favoriete ondergrond door Djokovic: in de finale in Madrid en Rome.
Nadal, die over anderhalve week Björn Borg wil evenaren door voor de zesde keer de Franse Open te winnen, noemt hem ook de topfavoriet.
De twijfels leek de Spanjaard in de eerste ronde mee te baan op te hebben genomen tegen John Isner. Sinds 2005 verloor Nadal slechts een partij in Parijs, in 2009 van Robin Söderling in de vierde ronde.
Geen excuus
Toen had hij het excuus dat hij niet fit was, meteen na zijn uitschakeling was hij er twee maanden uit door knieproblemen. Dit was voor het eerst dat hij werd veroordeeld tot een vijfsetter op Roland Garros: 6-4, 6-7, 6-7, 6-2, 6-4.
Een excuus kon hij dit keer niet opvoeren. “Ik was dicht bij uitschakeling,” erkende Nadal, die desondanks slechts een breekpunt tegen kreeg tegen het servicekanon. “Ik speelde te nerveus. Ik stond 6-4, 4-2 voor zonder fantastisch te spelen.''
''Maar ik speel hier nooit erg goed in de eerste ronde, dus dat was geen verrassing. Tegen zo’n speler sta je voortdurend onder druk. Vooral in de vierde set. Ik wist dat ik in gevaar kwam als het opnieuw een tiebreak zou worden. Het was erg zwaar en ik ben blij dat ik door ben.”
Veel druk
Hij maakte fouten en dat zat Nadal niet lekker. “Ik voel veel druk: dit is een erg belangrijk toernooi voor mij. Ik was op een moment zelfs een beetje de weg kwijt. Dat is vaker gebeurd afgelopen maanden.”
Hij haalde een paar wedstrijden aan waarin hij fouten maakte. Tomas Berdych, in de kwartfinale in Miami, en Andy Murray, in de halve finale in Monte Carlo liet hij terugkomen in de partij. Tegen Roger Federer in de halve finale in Madrid gaf hij zomaar de eerste set weg.
Oplossing
Hij won alle drie die partijen in drie sets. Het initiatief weggeven, dat is niks voor hem. “Het zijn rampen. Fouten die ik in het verleden niet maakte, maak ik de laatste maanden wel. Ik accepteer het, want pas als je inziet dat je fouten maakt kun je op zoek gaan naar een oplossing. Ik moet die nu nog vinden.''
''Ik speel al jaren op de tour, moet altijd mijn ranking beschermen. Ik moet elke dag vechten en dat al acht jaar op rij. Ik sta al acht jaar op één of twee op de wereldranglijst. Dat betekent heel veel druk en stress. In een sportcarrière heb je ups en downs. Ik zeg niet dat ik nu in een dal zit, maar ik moet aanpassingen maken.”
Haterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooiste van die foto vind ik nog de geraniums.
Hij voelt zich in zijn nek gehuigd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
http://www.nusport.nl/rol(...)eetje-weg-kwijt.html
wat heeft hij het toch zwaar
Iemand hier heeft haar ooit es een beetje dommig breezersletje genoemt, maar dat is dan ook het enige ... ik vind dr dus helemaal niks eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/243075-rus-maar-ik-bleef-toch-vechten.html
Even voor het slapen gaan
Ik vind het best een aardig meisje. Een beetje verlegen en volgens mij komt er daarom niet zo heel erg veel zinnigs uit. Ze staat echt te kijken zo van "oh doe ik het wel goed..."quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iemand hier heeft haar ooit es een beetje dommig breezersletje genoemt, maar dat is dan ook het enige ... ik vind dr dus helemaal niks eerlijk gezegd
Wel geluid uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Chriz noemde het inderdaad de 'dommige sletjesuitstraling' meen ikquote:
Ze hebben ook baan 3 waar Schoorel moet, want zodra die begint gaan ze daar naartoe ...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben alleen Centre court zeker of niet? Ik heb tot half 5 tentamen, dus ik hoef Schoorel niet te missen
Dat zal wel om 17:00 beginnen en dan gaan ze natuurlijk eruit voor het nieuws ofzo. Of 6-7 in de tie-break ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben ook baan 3 waar Schoorel moet, want zodra die begint gaan ze daar naartoe ...
Lekker op de stream verder dan? Eurosport zal het vast niet uitzenden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel om 17:00 beginnen en dan gaan ze natuurlijk eruit voor het nieuws ofzo. Of 6-7 in de tie-break ofzo.
quote:Dmitry Tursunov
A.Murray & J.Monaco r locked in a cat-fight over which is the best team in ProEvolution Soccer on Play Station
22 May
quote:Dmitry Tursunov
@DjokerNole Dude, u need to flush! Your gluten-free diet is killing my nostrils!
23 May
Ik zou haar geven, ze komt zo onzeker over maar dat gaat er na verloop van tijd wel van af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef tja77 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die (*^%$^(*$%)*^ NOS vandaag met Wozniacki - Wozniak begint om 11.00 uur en niet met Federer - Teixeira?
Ik ben trouwens benieuwd wat Schoorel tegen Wawrinka kan laten zien.
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.
Jah zoiezo liever heren tennis dan dames tennis! Maar zo denkt de NOS niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.
En Wozniacki easy in 2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.
Zo denken rukkers dus....quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.
Misschien omdat ze na Wozniacki het einde van Federer kunnen laten zien en ze dan dus beide toppers op tv hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef tja77 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die (*^%$^(*$%)*^ NOS vandaag met Wozniacki - Wozniak begint om 11.00 uur en niet met Federer - Teixeira?
Ik ben trouwens benieuwd wat Schoorel tegen Wawrinka kan laten zien.
Omdat ik liever Federer zie, ben ik een vies jong.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo denken rukkers dus....
Wanneer er een leuke mevrouw op TV komt dan moet er meteen gerukt worden.
Vies jong.
Ligt er maar net aan, als Federer het binnen 1,5 uur afraffelt, en Frotniakki er een 3 setter van maakt, zul je niet veel Federer zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Misschien omdat ze na Wozniacki het einde van Federer kunnen laten zien en ze dan dus beide toppers op tv hebben?
Op het werk geen TV, wel een computer met 2 schermen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is gewoon op Eurosport overigens.
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het werk geen TV, wel een computer met 2 schermen.
1 van de meest productieve van de werkvloer, maar dat zegt ook een hoop over mijn collega's.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.
Je hebt Federer dus over een stream? Heb je daar een link van voor me? Ik ontvang hier geen Eurosportquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 van de meest productieve van de werkvloer, maar dat zegt ook een hoop over mijn collega's.
Ik heb Federer niet full screen staan trouwens, wel het geluid over mijn oordopjes.
Dus mijn andere scherm is nog netjes autocad.
Ben om 07.00 uur begonnen, en heb de eerste 4 uur vandaag flink doorgehaald qua werk, dus het kan wat lijden...
Volgens mij mogen ze alles uitzenden waar een camera staat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef Komakie het volgende:
Heeft de NOS dit jaar dan wel andere kanalen dan Centre Court? Vorige jaren hadden ze dat niet en konden ze extra rechten kopen van partijen op andere banen of iets in die richting.
kiezen maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:39 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Je hebt Federer dus over een stream? Heb je daar een link van voor me? Ik ontvang hier geen Eurosport
Thanks had het intussen van Norrage al door jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
kiezen maar
http://www.fromsportcom.com/
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.
inmiddels ook 1*-0 achter in de tweedequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:48 schreef TheArt het volgende:
Safarova wint de 1e set met 6-2 van Görges. Julia
Doet 'ie gewoon om jou te pesten, wat een naar ventje die Federerquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:03 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat hij probeert eerder klaar te zijn dan Wozniacki, en dat gaat hem misschien nog wel lukken ook.
In een spannende wedstrijd wil Djokovic ook nog wel zijn tijd nemen. Niet zo erg als Nadal, maar alleen Massu komt daarbij in de buurt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:06 schreef BobW het volgende:
Dat vind ik het grote voordeel van naar Federer kijken en ook wel Djokovic, die spelen tenminste een beetje snel. Zit lekker tempo in en tussen de rally's
Ze zal d'r kniekousen wel weer hebben aangetrokkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef JimboSlice het volgende:
Op een andere noot: Hoe loopt Bethany Mattek er dit toernooi bij? Is er sprake van een tijgerprint of is ze niet meer zo excentriek in haar uitdossing?
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/176/v-277631.htmlquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef JimboSlice het volgende:
Op een andere noot: Hoe loopt Bethany Mattek er dit toernooi bij? Is er sprake van een tijgerprint of is ze niet meer zo excentriek in haar uitdossing?
Niet heel bijzonder, al speelde ze in de eerste ronde wel met eyeblack a la Tim Tebow (zonder bijbelversen overigens).quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/176/v-277631.html
Kijk zelf maar.
Je bedoelt Lucie op ES?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:03 schreef tja77 het volgende:
Zul je zien dat het canadees mormel straks die 2e set wint. Dus nog een set van die ellende
Jezus Mesker hou eens je muil.quote:
Mofils op baan, niet op molenpaard en co natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:09 schreef tja77 het volgende:
Gelukkig, voor straf moeten de dames de banen vegen, en dan meteen Monfils erop. huppetee.
Voor open doel tegen de paal schieten idd.quote:
Ja, in het bos ook?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze in de sociale werkplaats tegenwoordig ook al tv?
Het Bois de Boulogne, daar ligt Roland Garros!quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In het bos van Boulogne iig wel.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het Bois de Boulogne, daar ligt Roland Garros!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:09 schreef Ebbao het volgende:
Jezus wat een matige actie van Wozniacki om haar zo uit haar concentratie te halen. Wtf man, de umpire heeft al naar de afdruk van de bal gekeken, en dan nog doorzagen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze in de sociale werkplaats tegenwoordig ook al tv?
Ferrer staat heel lekker te spelen. Het enige wat de score respectabel houdt voor Benneteau is de slechte BP conversion rate 4/16quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:00 schreef TheGeneral het volgende:
Ferrer gaat ook voortvarend; 6-3 6-4 voor tegen Benneteau.
ik heb geen idee, ik volg je livescore halfquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rufin speelt overigens een zeer goede tweede set.
Monfils heeft gewoon een setje getankt, zoals Murray dat ook wel eens doetquote:
Nou nee niet echt. Als je de wedstrijd ziet, geeft Rufin het deze set gewoon weg. Hij heeft deze set een eerste servicepercentage van 27%! Dan geef je teveel weg. En alsnog zat hij er 3 games dichtbij (inclusief 2 games van Monfils).quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Monfils heeft gewoon een setje getankt, zoals Murray dat ook wel eens doet.
Zijn eerste service percentage zat ook onder de 50% in de set die hij wel won, dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nee niet echt. Als je de wedstrijd ziet, geeft Rufin het deze set gewoon weg. Hij heeft deze set een eerste servicepercentage van 27%! Dan geef je teveel weg. En alsnog zat hij er 3 games dichtbij (inclusief 2 games van Monfils).
Dat kwam door de laatste game in de 2e set, toen sloeg hij geen enkele eerste service in. Daarvoor zat het wel goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Zijn eerste service percentage zat ook onder de 50% in de set die hij wel won, dus.
Waar is Del Potro te zien, alleen op een stream neem ik aan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef tja77 het volgende:
Dan maar Del Potro kijken, misschien dat Djokovic wat leuks kan brengen.
Eurosport 2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is Del Potro te zien, alleen op een stream neem ik aan?
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef tennisboy het volgende:
Heeft er iemand vandaag Sport 1 gevolgd? Zoja hebben ze gezegd dat ze Schoorel gaan uitzenden?
Dat gold in ieder geval voor Nederland 1. Al zou het ook zo kunnen zijn voor Sport1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.
Thx dat zal mooi zijn, aangezien De wedstrijd niet op de NOS te zien zal zijn. Hoogstens het begin van de 1ste setquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.
En mocht Darcis winnen, dan kan hij aantreden tegen Monfils waarschijnlijk, en ook dan geef ik hem een goede kans. Maar daarna Ferrer, dat lijkt me wel een mooie pot, maar Ferrer zal een maatje te groot zijn.quote:
Oh, ja, die heb ik ook nog, bedankt.quote:
Granollers kan wel leuk spelen. Wat net spel, aardige backhand cross, aanvallender dan de gemiddelde spanjaard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef Norrage het volgende:
Gasquet
Maar het ligt ook wel aan dat verschrikkelijke spel van Granollers, die ontregelt alles wat los en vast zit
quote:
Wat is dit voor FF grap?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic twutter
Tennis rackets are like tennis players. Give them something small and hairy and they'll hit it.
Ja, precies.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic twutter
Tennis rackets are like tennis players. Give them something small and hairy and they'll hit it.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:01 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic
I always liked to go to practice... And watch other players run around the court in a hot sun while I'm in the shade drinking cold lemonade
blijf die kerel een baas vinden..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |