Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij..Het duurde maar 2 jaar voordat hij het doorhadquote:
Nogal ja. Wat hij de maanden daarvoor liet zien, was gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij..Het duurde maar 2 jaar voordat hij het doorhad
Een zwaluw maakt nog geen zomer... Op de challengers heeft hij het niet makkelijk gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Tim86 het volgende:Gaat weer een beetje de goede kant op nu hij wat challengers heeft gespeeld volgens mij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef Lagrinta het volgende:
Ja, alleen dr gezicht is niet heel vrouwelijk en dr voorhoofd vind ik te groot
Ja, zo komt het wel op mij over ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef de_boswachter het volgende:
@Tim;
beetje de Freddie Adu van het tennis dus?
Zag ook nog een stukje van Tomic gisteren..... Moet dat de nieuwe Hewitt worden? Allerminst onder de indruk.
quote:Rafael Nadal heeft zich met hangen en wurgen geplaatst voor de tweede ronde van Roland Garros. De titelverdediger in Parijs, die vorig jaar geen set verspeelde, kwam tegen de Amerikaanse slunghel John Isner (2.06 meter) na vijf zinderende sets met de schrik vrij: 6-4, 6-7, 6-7, 6-2, 6-4. De partij duurde ruim vier uur.
© AFP
Nadal verloor op 'zijn' gravel pas één keer. In de finale van 2009 van Federer.
Krijgt steeds meer Telegraaf-trekjes, die sitequote:
Holy crappy fuckquote:
Whehehequote:
Was dat een officieel AD-bericht?quote:
Oh ok. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:Hij staat stiekem wel 64e van de wereld en doet het aardig in Challengers, maar zo gaat het al 3 jaar.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
Overigens vind ik Kirilenko samen met Ivanovic het enige leuke van de WTA.
Say hello to photoshop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze ziet er zo zacht uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |