Waar is Del Potro te zien, alleen op een stream neem ik aan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:41 schreef tja77 het volgende:
Dan maar Del Potro kijken, misschien dat Djokovic wat leuks kan brengen.
Eurosport 2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is Del Potro te zien, alleen op een stream neem ik aan?
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:44 schreef tennisboy het volgende:
Heeft er iemand vandaag Sport 1 gevolgd? Zoja hebben ze gezegd dat ze Schoorel gaan uitzenden?
Dat gold in ieder geval voor Nederland 1. Al zou het ook zo kunnen zijn voor Sport1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.
Thx dat zal mooi zijn, aangezien De wedstrijd niet op de NOS te zien zal zijn. Hoogstens het begin van de 1ste setquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze dat idd hebben gezegd.
En mocht Darcis winnen, dan kan hij aantreden tegen Monfils waarschijnlijk, en ook dan geef ik hem een goede kans. Maar daarna Ferrer, dat lijkt me wel een mooie pot, maar Ferrer zal een maatje te groot zijn.quote:
Oh, ja, die heb ik ook nog, bedankt.quote:
Granollers kan wel leuk spelen. Wat net spel, aardige backhand cross, aanvallender dan de gemiddelde spanjaard.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:48 schreef Norrage het volgende:
Gasquet
Maar het ligt ook wel aan dat verschrikkelijke spel van Granollers, die ontregelt alles wat los en vast zit
quote:
Wat is dit voor FF grap?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic twutter
Tennis rackets are like tennis players. Give them something small and hairy and they'll hit it.
Ja, precies.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:00 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic twutter
Tennis rackets are like tennis players. Give them something small and hairy and they'll hit it.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:01 schreef rooneyelst het volgende:
ivokarlovic ivo karlovic
I always liked to go to practice... And watch other players run around the court in a hot sun while I'm in the shade drinking cold lemonade
blijf die kerel een baas vinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |