Iemand hier heeft haar ooit es een beetje dommig breezersletje genoemt, maar dat is dan ook het enige ... ik vind dr dus helemaal niks eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
http://nos.nl/video/243075-rus-maar-ik-bleef-toch-vechten.html
Even voor het slapen gaan
Ik vind het best een aardig meisje. Een beetje verlegen en volgens mij komt er daarom niet zo heel erg veel zinnigs uit. Ze staat echt te kijken zo van "oh doe ik het wel goed..."quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Iemand hier heeft haar ooit es een beetje dommig breezersletje genoemt, maar dat is dan ook het enige ... ik vind dr dus helemaal niks eerlijk gezegd
Wel geluid uitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Chriz noemde het inderdaad de 'dommige sletjesuitstraling' meen ikquote:
Ze hebben ook baan 3 waar Schoorel moet, want zodra die begint gaan ze daar naartoe ...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben alleen Centre court zeker of niet? Ik heb tot half 5 tentamen, dus ik hoef Schoorel niet te missen
Dat zal wel om 17:00 beginnen en dan gaan ze natuurlijk eruit voor het nieuws ofzo. Of 6-7 in de tie-break ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hebben ook baan 3 waar Schoorel moet, want zodra die begint gaan ze daar naartoe ...
Lekker op de stream verder dan? Eurosport zal het vast niet uitzenden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zal wel om 17:00 beginnen en dan gaan ze natuurlijk eruit voor het nieuws ofzo. Of 6-7 in de tie-break ofzo.
quote:Dmitry Tursunov
A.Murray & J.Monaco r locked in a cat-fight over which is the best team in ProEvolution Soccer on Play Station
22 May
quote:Dmitry Tursunov
@DjokerNole Dude, u need to flush! Your gluten-free diet is killing my nostrils!
23 May
Ik zou haar geven, ze komt zo onzeker over maar dat gaat er na verloop van tijd wel van af.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef tja77 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die (*^%$^(*$%)*^ NOS vandaag met Wozniacki - Wozniak begint om 11.00 uur en niet met Federer - Teixeira?
Ik ben trouwens benieuwd wat Schoorel tegen Wawrinka kan laten zien.
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.
Jah zoiezo liever heren tennis dan dames tennis! Maar zo denkt de NOS niet!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.
En Wozniacki easy in 2.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:49 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Probably omdat Federer makkelijk gaat winnen in 3 setjes.
Zo denken rukkers dus....quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het gros van NIET rukkend Nederland, de wedstrijd van Federer liever ziet, dan die van Frotniakki.
Misschien omdat ze na Wozniacki het einde van Federer kunnen laten zien en ze dan dus beide toppers op tv hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:27 schreef tja77 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die (*^%$^(*$%)*^ NOS vandaag met Wozniacki - Wozniak begint om 11.00 uur en niet met Federer - Teixeira?
Ik ben trouwens benieuwd wat Schoorel tegen Wawrinka kan laten zien.
Omdat ik liever Federer zie, ben ik een vies jong.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo denken rukkers dus....
Wanneer er een leuke mevrouw op TV komt dan moet er meteen gerukt worden.
Vies jong.
Ligt er maar net aan, als Federer het binnen 1,5 uur afraffelt, en Frotniakki er een 3 setter van maakt, zul je niet veel Federer zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:07 schreef Colplay het volgende:
[..]
Misschien omdat ze na Wozniacki het einde van Federer kunnen laten zien en ze dan dus beide toppers op tv hebben?
Op het werk geen TV, wel een computer met 2 schermen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:25 schreef TheGeneral het volgende:
Federer is gewoon op Eurosport overigens.
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het werk geen TV, wel een computer met 2 schermen.
1 van de meest productieve van de werkvloer, maar dat zegt ook een hoop over mijn collega's.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.
Je hebt Federer dus over een stream? Heb je daar een link van voor me? Ik ontvang hier geen Eurosportquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 van de meest productieve van de werkvloer, maar dat zegt ook een hoop over mijn collega's.
Ik heb Federer niet full screen staan trouwens, wel het geluid over mijn oordopjes.
Dus mijn andere scherm is nog netjes autocad.
Ben om 07.00 uur begonnen, en heb de eerste 4 uur vandaag flink doorgehaald qua werk, dus het kan wat lijden...
Volgens mij mogen ze alles uitzenden waar een camera staat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:40 schreef Komakie het volgende:
Heeft de NOS dit jaar dan wel andere kanalen dan Centre Court? Vorige jaren hadden ze dat niet en konden ze extra rechten kopen van partijen op andere banen of iets in die richting.
kiezen maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:39 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Je hebt Federer dus over een stream? Heb je daar een link van voor me? Ik ontvang hier geen Eurosport
Thanks had het intussen van Norrage al door jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
kiezen maar
http://www.fromsportcom.com/
quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:31 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Jij moet dan wel enorm productief zijn. Fokken op het ene scherm, Federer op de ander.
inmiddels ook 1*-0 achter in de tweedequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:48 schreef TheArt het volgende:
Safarova wint de 1e set met 6-2 van Görges. Julia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |