Komt ie weer zichzelf pluggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef pberends het volgende:
Waarom als bedrijf shirtsponsoring nemen?
Die bedragen.
Ben ik nu het Graydon-mannetje?quote:
Je zou kunnen gaan als je lid bent van die club. Of eens een belletje plegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club. Geen idee of ik daar nu heen moet gaan of niet.
Eerder zou Gijp komen maar die heeft afgezegd, met Gijp zou ik sowieso gaan.
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Johan is vanavond bij een amateurclub bij mij in de buurt. Helaas lijkt het besloten te zijn alleen voor leden van die club.
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een schnabbel? Hij is echt nooit thuis..
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:28 schreef Symer het volgende:
Zijn er nou 3 topics volgeluld in 1 dag tijd?
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, 1 of andere reading of hoe je het ook wil noemen. Volgens mij meer een soort interview met wat Johan allemaal vind over voetbal.
Daar komt het vast op neer, en iedereen gaat met een glimlach op z'n bek weer naar huis en heeft een gezellig avond gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een beetje open deuren intrappen en schijtlollig doen en met een paar duizend euro weer naar huis rijden.
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:56 schreef tralalala het volgende:
Is die tv show van Yolanthe en Johan eigenlijk al op tv geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |