SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:58 schreef Viking84 het volgende:
5 km, 9,9 km/u. 30 secs sneller en ik doe het in een half uur
.
Volgende keer ga ik 7 km doen maar vanwege de langere afstand stel ik me dan tevreden met 9,5 km/u of sneller.
da's waarschijnlijk de wasmachine aansluitingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:50 schreef Phaidra het volgende:
![]()
Marmar wat fijn!!! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Mo, bij het 2e huis kan je een vaatwasser meenemen achterop de motor.
succes!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Netjes, vik! Heb nu een beoordelingsgesprek, maar zit te wachten op de baas. Duurt lang. Net ook gesprek gehad met mm supervisor. Hij vond de problemen waar ik mee worstel niet gek, maar ik vind het alsnog frustrerend....
Jij beschrijft precies wat ik zondag voelde. Maar dan andersom. Ik jog nu, vroeger rende ikquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Het grappige is dat ik nu ook anders loop. Ik rén nu echt. Dat vond ik eerder ook, maar vgl bij dit was dat meer joggen.
ziekelijk die prijzen daar! Ben blij dat we richting Noorden zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef Novem het volgende:
Lekker prijsje voor dat huis Mo! De prijzen in het zuiden van Engeland zijn echt niet normaal, heb 6 maanden net buiten Londen gewoond en we betaalden 650 pond per maand voor een flatje van 50 vierkante meter met 1 slaapkamer. En dat was al zeer voordelig![]()
Hopelijk wordt het wat!
Mijn lijstje voor vandaag:
O - sneetje speltbrood met pindakaas, 150 ml volle yoghurt, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met kaas, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - handje ongezouten gemengde noten
S - 45 minuten cardio circuittraining
D - gegrilde kipfilet, gegrilde aubergine, broccolli en wat zilvervliesrijst
T - kop thee en blokje extra pure chocola
Yay!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt er op dat we binnenkort een huis hebben'
tenminste, de onderhandelingen gaan soepel!
Moet je even de creditcard maatschappij bellen en die storten het dan terug, althans zo werkt het bij de Rabo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Chico: nog bedankt voor de tip omtrent Bookdepository! Had ze een mail gestuurd dat mn boek nooit is bezorgden krijg nu mijn geld terug!
Maar weet iemand hoe ze dat doen? Kunnen ze geld op je creditcard 'storten' ofzo? OF de betaling tegengaan?
leukleuk!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt er op dat we binnenkort een huis hebben'
tenminste, de onderhandelingen gaan soepel!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Vereniging van Grootwinkelbedrijven in Levensmiddelen
Ik kreeg een tegoed op mn paypal wat ik heb gebruikt voor volgende bestellingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Chico: nog bedankt voor de tip omtrent Bookdepository! Had ze een mail gestuurd dat mn boek nooit is bezorgden krijg nu mijn geld terug!
Maar weet iemand hoe ze dat doen? Kunnen ze geld op je creditcard 'storten' ofzo? OF de betaling tegengaan?
Dat is wel normaal ja. Ik heb wel vaker een week of 3 moeten wachten. Staat hij al op 'verzonden' ofzo? (bij mij staat ie soms nog 2 weken op 'we verzamelen de onderdelen')quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef conleche het volgende:
Mijn bestelling is er ook nog steeds niet. De 14e besteld, is dat normaal?
Jij zit dan ook in de buurt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
al heb ik het vast gejinxt nu door dat te zeggen
Maar jij zit ook een stuk dichterbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
al heb ik het vast gejinxt nu door dat te zeggen
Je moet sowieso niks!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jij zit dan ook in de buurt.
Ik vind ze ook altijd langzaam...Maar volgens mij heeft dat meer met de Zweedse post te maken.
Ik zit te twijfelen of ik moet gaan beachvolleyballen vanavond. Helemaal geen zin in, en het weer is ook ruk, maar misschien is het wel goed..
Mijn record is kaartjes versturen uit India in november en in april kwam het kaartje aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Phaidra het volgende:
Over post gesproken, nog niemand heeft de ansichtkaarten uit Peru ontvangen, nu toch zeker 6 weken geleden verstuurd. Zouden ze ooit nog aankomen?
![]()
Dat vind ik altijd zo raar, bedrijven die als je ze belt op hun eigen website gaan kijken. Zo belde ik laatst naar het busbedrijf om te vragen hoe het zat met een omleiding, want hij stond niet op de site maar ik zat toch echt in een bus die omreed en er hing wel een zak over het bord bij de halte. Ging ze ook op de website kijken. Als het daar op stond hoefde ik toch niet te bellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
Ok. Het ging dus over verlenging van contract, wil ik variabele prijzen, 1 jaar vast of 3 jaar vast.
Me: wat zijn de tarieven?
Telefoniste: even zoeken, ik kan ze ook niet makkelijk op de site vinden.
Op de site staan linkjes naar 31 PDF-jes met tarieven. Waarom niet in 1 schema per regio? Rijen gas, ecogas, stroom hoog en laag, ecostroom hoog en laag. En dan in kolommen de prijzen erbij voor variabel, 1 jaar of 3 jaar.
Of doe ik moeilijk?
Moet je eens vragen of ze het thuissturenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:55 schreef loveli het volgende:
Ok. Het ging dus over verlenging van contract, wil ik variabele prijzen, 1 jaar vast of 3 jaar vast.
Me: wat zijn de tarieven?
Telefoniste: even zoeken, ik kan ze ook niet makkelijk op de site vinden.
Op de site staan linkjes naar 31 PDF-jes met tarieven. Waarom niet in 1 schema per regio? Rijen gas, ecogas, stroom hoog en laag, ecostroom hoog en laag. En dan in kolommen de prijzen erbij voor variabel, 1 jaar of 3 jaar.
Of doe ik moeilijk?
Nope, dan zeggen ze dat ze dat niet doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
krijg je een printversie van de website
!
ja, dat deed Casema vroeger ook altijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:04 schreef MarMar het volgende:
Ik moet altijd lachen als upc een storing heeft en je dan belt en hoort "voor informatie over actuele storingen kunt u terecht op onze website"
haha tis inmiddels veranderdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:23 schreef V1z0R het volgende:
Zit zeker vooruitgang in je lijstjes Mixende_Match, netjes!
Kan wel effe duren jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:08 schreef Phaidra het volgende:
jeuj, ook vakantiegeld gehad!
Over post gesproken, nog niemand heeft de ansichtkaarten uit Peru ontvangen, nu toch zeker 6 weken geleden verstuurd. Zouden ze ooit nog aankomen?
![]()
Hee Maria, beetje kunnen uitslapen?
Oh wow, dan heeft je gesprekje met de onvriendelijke mevrouw toch effect gehad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:11 schreef MarMar het volgende:
Ik krijg net een brief van de gemeente, dit keer over een rolstoel, mijn oude is te groot en te oud.
De standaardtekst van : we hebben de leverancier gevraagd een selectie te maken. de leverancier neemt hierover rechtstreeks contact met u op is nu geworden:
Voor de beoordeling van de door u gevraagde voorziening hebben wij de leverancier gevraagd een advies uit te brengen.
Het kan zijn dat de leverancier hierover rechtstreeks contact met u zal opnemen.
Best leuk als er toch geluisterd wordt, al doen mensen alsof je stom bent
Maar ik ben dit jaar helemaal niet in dienst geweest. Kan het dan nog over vorig jaar gaan? Zo ja dan vind ik het zelfs weinigquote:
Ik denk vooral de mail die ik erna gestuurd hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh wow, dan heeft je gesprekje met de onvriendelijke mevrouw toch effect gehad.
Hmm bijzonder, kan me niet herinneren toen vakantiegeld gehad te hebben. Shows how much I know. Nouja alles is mooi meegenomen als je niks verwacht zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
Het hoort verrekend te worden als je uit dienst gaat, misschien dat ergens nog een restje is blijven hangen en dat je nu een herberekening hebt gekregen ofzo.
True, maar goed, heb je dat schattige koppie van Pippa toen wel gezien op Marktplaats? Die kon ik toch niet laten lopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef Blurred86 het volgende:
daarom moet je ook altijd katers nemen Vik, die kosten maar 40 euro om te laten castreren+dat katers veel liever en leuker zijn dan poezen
I noticed thatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruim! Desondanks was het wel aardig druk op de weg. Veel vrachtwagens. Ik houd niet van vrachtwagens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Brood, waarin in plaats van water/melk karnemelk gebruikt wordt. Krijg je een zacht, licht-zurig brood van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef Mini. het volgende:
Karnemelkbrood Tink, wat is dat?
Doet me eraan denken dat wij nog karnemelk hebben.
Ik heb anders best wel een speklapje over hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de slankies zonder feestboek/facemook
25 juni mogelijk Slankie-BBQ!
Waarin wij niet het lijdend voorwerp zijn uiteraard.
^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb anders best wel een speklapje over hoor![]()
Tuulk wel!quote:Omg, ik vraag me af of ik echt ga durven![]()
Opletten jij!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
morgen meer info over het huis! Spannend.....
quote:
Daar heb ik ook wel zin in. Dingen afhandelen dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef loveli het volgende:
Iets afgehandeld dat al heel lang afgehandeld moest worden, weer een stukje (en problemen van een ander) lichter.
Ja hoor, heb ik ook weleens. Soms twijfel ik of ik op de goede weg zit, maar dan denk ik weer dat als dat niet zo zou zijn geweest, dat ik er dan wel wat aan had gedaan. Hoe erg ik ook de neiging heb om de boel te analyseren, ik ga dan meestal uiteindelijk toch af op mijn intuitie en dat is ook omdat je, al analyserend, je voor alle kanten van een zaak wel argumenten voor kan verzinnen of tegen. En dat wil dus weer zeggen dat ik ondanks nadenken toch vaak bij mijn eerste ingeving blijf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in. Dingen afhandelen dus.
Hebben jullie dat ook weleens, dat je twijfelt aan je eigen opinie/waarneming? Dat je twijfelt of je nu echt gelijk hebt, alles helemaal verkeerd ziet, verward bent of misschien wel onder invloed van hormonen oid? Maar dat je zelfs als je er langer over nadenkt op hetzelfde standpunt blijft?
Ja hoor. Soms kan ik zelfs na jaren ineens tot een ander inzicht komen, maar goed, miss is dat ook ouder en wijzer wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hebben jullie dat ook weleens, dat je twijfelt aan je eigen opinie/waarneming? Dat je twijfelt of je nu echt gelijk hebt, alles helemaal verkeerd ziet, verward bent of misschien wel onder invloed van hormonen oid? Maar dat je zelfs als je er langer over nadenkt op hetzelfde standpunt blijft?
Dat gebeurt mij nu zelden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde vandaag een patatje gaan eten, maar ik heb er helemaal geen zin in. Zit nu iig aan de worteltjes.
Mij ookquote:
So true! Als ik advies vraag bij een keuze is dat achteraf gezien vaak vooral om mijn eigen keuze te bevestigen. Raden ze me de andere optie aan dan die ik onbewust al had gekozen, dan weet ik opeens wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:
Grappig dat jij dat zegt Co, uit hersenonderzoek blijkt ook dat mensen vaak al een beslissing hebben genomen voor ze zich daar zelf bewust van zijn (op gevoel dus min of meer), en achteraf meer redenen erbij verzinnen dan dat die redenen echt de beslissing bepalen.
Ah dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de slankies zonder feestboek/facemook
25 juni mogelijk Slankie-BBQ!
Waarin wij niet het lijdend voorwerp zijn uiteraard.
Dat lijkt mij ook altijd zo lekker ja! Terwijl ik het ook nog nooit gehad heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
Hihi Jamie Oliver is banoffee pie aan t maken en ik heb t nog nooit gehad, maar ik zit me hier toch te watertanden!.
Ik ga er ook écht niet aan beginnen. Hij zei: "Dit is genoeg voor 8 personen." Nou, gelet op het formaat zouden M en ik zo'n ding gerust met z'n tweeën op kunnen op een avondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook altijd zo lekker ja! Terwijl ik het ook nog nooit gehad heb.
Laatst wel banoffee curd gekocht voor mijn moeder, daar ben ik ook benieuwd naar.
ColdFeet maakte dat ding vaak volgens mij! Hoe zou het met haar gaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga er ook écht niet aan beginnen. Hij zei: "Dit is genoeg voor 8 personen." Nou, gelet op het formaat zouden M en ik zo'n ding gerust met z'n tweeën op kunnen op een avond.
Dat heb ik nu ook. Woon sinds kort in de woonplaats van mijn vriend, organiseren ze ook beach volley. Maar ik ken niemand daar, dus heb maar nee gezegd.. slecht he.. terwijl ik het echt leuk vindquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
boh, ik zie er zo tegenop om te gaan beachvolleyballen straks, met allemaal vreemde mensen. Het is op de een of andere manier zo'n grote drempel voor me...
Volgens mij bestaat objectief advies vragen niet. Je geeft altijd een eigen gekleurde weergave van het gebeuren. En dat is waarom ik zo twijfel aan bepaalde dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
So true! Als ik advies vraag bij een keuze is dat achteraf gezien vaak vooral om mijn eigen keuze te bevestigen. Raden ze me de andere optie aan dan die ik onbewust al had gekozen, dan weet ik opeens wat ik zelf wil.
Nee, ik vind mezelf vooral heel dom eigenlijk. Dus ik denk altijd dat anderen het wel beter zullen weten dan ikzelf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom is dat denk je? Ik vind jou heul niet dom overkomen en als je me een beetje kent, dan weet je dat ik dat niet zomaar zeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik vind mezelf vooral heel dom eigenlijk. Dus ik denk altijd dat anderen het wel beter zullen weten dan ikzelf.
Ja dat is waar, maar als je aan slimme mensen advies vraagt, prikken ze wel door jouw gekleurde versie heen. Als buitenstaander kan je dingen vaak wel helderder zien, omdat je blik niet wordt getroubleerd door onzinnige details.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat objectief advies vragen niet. Je geeft altijd een eigen gekleurde weergave van het gebeuren. En dat is waarom ik zo twijfel aan bepaalde dingen
Heeft dat te maken met het niet zo snel onder woorden kunnen brengen van je gedachten? Of dat je bang bent dat ze dan naar een kant en klaar idee/antwoord vragen? Vaak zijn vergaderingen meer brainstormsessies en is het heel niet erg dat je nog je mening bijschaaft daarna.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan zijn, maar ik betrap mezelf wel regelmatig op die gedachte. Dan hoor ik collega's ofzo praten en dan denk ik "... zij zijn echt veel slimmer dan ik ben". Meestal zeg ik ook weinig tijdens vergaderingen omdat ik bang ben dat ze allemaal me aan zullen kijken alsof ik geschift ben en ik dan weer
![]()
moet doen. Naja.
Nee, dat is het niet. Ik loop niet te hakkelen ofzo. Maar ik ben gewoon bang dat ik stoms of heel doms zeg. Zo van:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met het niet zo snel onder woorden kunnen brengen van je gedachten? Of dat je bang bent dat ze dan naar een kant en klaar idee/antwoord vragen? Vaak zijn vergaderingen meer brainstormsessies en is het heel niet erg dat je nog je mening bijschaaft daarna.
Is dat wel eens gebeurd dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik loop niet te hakkelen ofzo. Maar ik ben gewoon bang dat ik stoms of heel doms zeg. Zo van:
Collega's: nou, bla bla, en zus zo dit dat, *intelligente opmerkingen* bla
XM: "maar als we nou eens dit en dat"
Collega's: "..."
Collega's: "maar XM, *insert intelligente opmerking die mijn woorden compleet omver haalt
XM: "![]()
"
En zo.
Maar stel dat dat gebeurt, en iemand heeft echt een punt, dan zeg je toch gewoon: "oh ja, als je het zo bekijkt" Niemand die dat raar vindt hoor, gebeurt ons allemaal weleens dat je wat over het hoofd ziet. Groter is de kans dat ze gewoon denken dat het een prima voorstel is. Of dat ze er op voortborduren en hun eigen input toevoegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik loop niet te hakkelen ofzo. Maar ik ben gewoon bang dat ik stoms of heel doms zeg. Zo van:
Collega's: nou, bla bla, en zus zo dit dat, *intelligente opmerkingen* bla
XM: "maar als we nou eens dit en dat"
Collega's: "..."
Collega's: "maar XM, *insert intelligente opmerking die mijn woorden compleet omver haalt
XM: "![]()
"
En zo.
Ja, waar werk je nou? Bij de Belastingdienst? Ik moest vanmiddag nog aan je denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Halloooo daar ben ik ook weer es!
Het werkende leven is even wennen hoorik loop met alles achter! Ok, en dat ik een weekendje weg was hielp ook niet mee met de internet-achterstand
Alles goed hier?? Maria is wel blij zo te lezen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeven paracetamol op een dag is te veel hè? Ik ben weer aan het janken van de hoofdpijn..
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, waar werk je nou? Bij de Belastingdienst? Ik moest vanmiddag nog aan je denken.
Ja even de deur uit is dan heel lekker he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady! Bevalt het werk?En ja ik ben best blij! Nog veel te doen voor de scriptie, maar het was net zonnig buiten en yay voor minidiertjes
Even boodschappen doen is dan toch best fijn!
DaD: klinkt niet goed! Huisarts?
Ik heb mezelf net even 'uitgelaten', dat was best wel fijn!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]![]()
Jij had een goeie dag zo te horen!
[..]
Nou, da's geen straf om wat voor twin dan ook met jou te zijn!
Ik ben al bijna twee weken snotterig en grieperig, wat ook maar niet overgaat. Al zal het gedeeltelijk ook wel stress zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je niet zoveel slikken nee. Heb je een oorzaak voor die hoofdpijn en kun je daar niets mee?? (sorry als ik dom praat zonder te weten waar het over gaat!)
Je mag wel paracetamol en ibuprofen naast elkaar gebruiken, is dat anders een optie? Hoelang heb je daar nou al last van?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeven paracetamol op een dag is te veel hè? Ik ben weer aan het janken van de hoofdpijn..
Als je 7 paracetamols moet slikken voor de hoofdpijn moet je gewoon wat afzeggen en naar de huisarts gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben al bijna twee weken snotterig en grieperig, wat ook maar niet overgaat. Al zal het gedeeltelijk ook wel stress zijn.
Net even in m'n agenda gekeken, de eerste keer dat ik naar de huisarts zou kunnen zonder er dingen voor af te moeten zeggen is 24 juni.. Ik hoop toch dat het tegen die tijd wel voorbij is.
.
Mooi dat de training interessant is! Hoe lang nog voor je echt aan de slag kunt?
Yay, centjes! Voldoening!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
(even egotrippen tussendoor: ik heb net 289 euro gestort gekregen: 1 week werken!!)
Er moeten ook rekeningen betaald worden hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, centjes! Voldoening!![]()
Ga je er wat leuks van kopen?
Weetik, maar dat leuks hoeft toch ook geen 289 euro te kosten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er moeten ook rekeningen betaald worden hoor.
En heerlijk, als er weer eens geld bijkomt ipv afgaat![]()
.
Ik ga er zeker wel wat leuks voor kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, centjes! Voldoening!![]()
Ga je er wat leuks van kopen?
naproxen is net als ibu een NSAID, dus ik zou zeggen van wel....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me vorige week ook al een dag ziek gemeld, dat vond ik al heel wat... Vannacht eerst maar eens proberen wat meer dan een paar uurtjes te slapen.. Ibu heb ik trouwens niet in huis, wel naproxen. Dat is vast niet inwisselbaar, of wel?
.
Anderen weten dit waarschijnlijk beter, maar volgens mij wel hoor. Naproxen werkt net zo als ibuprofen, en het gaat er maar om dat het anders werkt dan paracetamol (als ik het goed begrijp).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me vorige week ook al een dag ziek gemeld, dat vond ik al heel wat... Vannacht eerst maar eens proberen wat meer dan een paar uurtjes te slapen.. Ibu heb ik trouwens niet in huis, wel naproxen. Dat is vast niet inwisselbaar, of wel?
.
Ja, en teveel pijnstillers kan ook leiden tot hoofdpijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
^^quote:
Kun je niet iets regelen met de universiteit? Uitloop is ook geen ramp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan ga ik naar de huisarts, en wat dan? Die zegt dat ik rust moet nemen, waarschijnlijk. Dat kan en wil ik niet, niet omdat ik onmisbaar ben, maar omdat ik niet het hele jaar keihard heb gebikkeld om vervolgens een maand voor het einde m'n kansen op het afronden van m'n opleiding te verspelen.
Ik vind jullie bezorgdheid wel heel lief, maar het is even niet anders.
DaD: in hoeverre verspeel je je kans op 't afronden van de opleiding? ik snap dat je ivm studiefinanciering voor maar 1 jaar misschien niet uit wilt lopen, maar heb je al met docenten gepraat over wat de echte uiterste inleverdatum is om op tijd af te studeren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan ga ik naar de huisarts, en wat dan? Die zegt dat ik rust moet nemen, waarschijnlijk. Dat kan en wil ik niet, niet omdat ik onmisbaar ben, maar omdat ik niet het hele jaar keihard heb gebikkeld om vervolgens een maand voor het einde m'n kansen op het afronden van m'n opleiding te verspelen.
Maria, afgelopen zondag heb ik de hele dag geslapen (had ook geen pijnstillers meer in huis), maar dat heeft niet echt geholpen. Ga wel vroeg op bed vanavond.
Heb je je bijbaan nog steeds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, afgelopen zondag heb ik de hele dag geslapen (had ook geen pijnstillers meer in huis), maar dat heeft niet echt geholpen. Ga wel vroeg op bed vanavond.
Dat is ook waar ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en teveel pijnstillers kan ook leiden tot hoofdpijn.
dat heet geen kapen, dat heet praten met ons over wat je bezig houdtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n bijbaantje nog ja. Hou ik ook nog even aan, want als ik straks geen baan kan vinden heb ik in ieder geval nog íets.
Dat over m'n opleiding niet af kunnen ronden ging niet alleen over het inleveren van verslagen en zo, maar ik moet ook nog een bepaald aantal lesuren geven op school wat gewoon stomweg niet meer dit schooljaar gaat lukken als ik daar iets van mis. Moet nog twee heel grote dingen inleveren op de uni. Eerste over anderhalve week direct gevolgd door een gesprek, tweede begin juli, waarvan dan ook direct de afsluitende presentaties zijn. Dus uitstel daarvan zou de boel een beetje in de war gooien.
Bedankt voor alle lieve woorden en de tips van sigme en loveli..
Nu heb ik het topic wel weer genoeg gekaapt..
de sollicitatieperiode is nu wel zo'n beetje voorbij... de tijd om te solliciteren voor onderwijs is april evt. begin mei....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt straks zo een baan, DaD! Sowieso heb je al twee brugklassen toch? Of volgend jaar niet meer?
Edit: ik zie weinig vaca's in het noorden op Meesterbaan.nl. Schrik er een beetje van...
Nope, bezuinigingen. Ben aan het solliciteren, dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt straks zo een baan, DaD! Sowieso heb je al twee brugklassen toch? Of volgend jaar niet meer?
Toen waren er hier nog helemáál geen vacatures. Ze beginnen nu net een beetje te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de sollicitatieperiode is nu wel zo'n beetje voorbij... de tijd om te solliciteren voor onderwijs is april evt. begin mei....
na de zomer komen er nog de vervangingsklussen, de onverwahcte extra uren, etc....
Hmm. Is je dat dagelijks huilen van de koppijn waard?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n bijbaantje nog ja. Hou ik ook nog even aan, want als ik straks geen baan kan vinden heb ik in ieder geval nog íets.
'nee, dank je'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
D is hier toch friet geworden btw. Blame Mark die friet ging halen.
Ik wil vooral niet de friet/patat-discussie starten (echt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
D is hier toch friet geworden btw. Blame Mark die friet ging halen.
Het beperkt wel je rustmogelijkheden. Een halve dag per week lummelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk nog maar één dag in de twee weken ongeveer hè (met uitzondering van de feestdagen, daarvan werk ik de meeste ook). M'n bijbaan is niet echt een stressfactor.
Het is frietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet de friet/patat-discussie starten (echt niet), maar ik vind het grappig dat jij friet zegt
. Ik dacht dat ze dat vooral in het Zuiden deden.
En dat scheelt best veel, ik kan het weten met mn 36 uur!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het beperkt wel je rustmogelijkheden. Een halve dag per week lummelen.
ah ok, dan verschilt t echt per regio! hier "in t westen" is er al heel veel geweest, weet niet of er nog veel komt. maar goed er is hier ook meer vraag dus ze zetten vaak al een advertentie voor ze precies de formatie weten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen waren er hier nog helemáál geen vacatures. Ze beginnen nu net een beetje te komen.
Lekker! Ik overweeg nog een derde pindakaasijsje,maar dan heb ik bijna 1000 kcal aan ijs opquote:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Laureline het volgende:
Die icoontjes van print, bookmark of rapporteer topic zitten ineens over de cijfers van de pagina's bij mijIemand een idee hoe ik die weer uit elkaar krijg? Want ik kan nu alleen vanaf pagina 4 van topics lezen
Hier 1quote:
Maar nu zitten ze over de 1 heen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
tabblad [overig] en dan " Posts per pagina " op een stuk of 101 zetten, dan past een topic op 3 pagina's.
oh, zou ze ook nachtdiensten draaien? Die mevrouw van het makelaarskantoor?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het zijn gewoon patatas fritas! Opgelost![]()
UKS, slimmerd![]()
Mo: nog 2 uurtjes en een beetje!
Da's een andere kwestie, maar ik help het je hopen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, zou ze ook nachtdiensten draaien? Die mevrouw van het makelaarskantoor?
Ben je in een diepe slaap verzonken, word je wakker gebeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, zou ze ook nachtdiensten draaien? Die mevrouw van het makelaarskantoor?
Ik eet het niet, maar op een of andere manier heb ik het met het vriendje toch regelmatig over friet/patatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
Als je het niet eet, hoef je ook niet te kiezen voor patat of friet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo,als je nu gaat slapen is het eerder morgen
Oh waar dan? PM/DM? Het moet wel een beetje in de buurt zijn. Dus Den Haag / Leiden / Zoetermeer / Gouda / Rotterdam, zoietsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aardbeien![]()
Vik, ik weet wel een plek waar ze vakantiekrachten zoeken!
Je hebt vanavond een goed begin gemaakt in ieder geval!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben al een week ongesteld. Midden in m'n strip
. Ik moet ook maar weer chips gaan eten en cola gaan drinken. Al dat gezonde eten is niks voor mij
.
Ik weet niet of je een andere reden hebt waardoor de ongesteldheid uit zou kunnen blijven, maar ik was vroeger altijd een paar dagen te laat als ik op vakantie / excursie was...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat mijn ongesteldheid uitblijft doordat ik hier minder van bepaalde vetzuren binnenkrijg? ik eet normaal iedere dag lijnzaad en pindakaas, regelmatig zalm en noten en af en toe een visoliesupplement. Hier eet ik eigenlijk alleen soms pindakaas en van de rest van die dingen niets. Ik begin me namelijk een beetje zorgen te maken dat er iets mis is met mij onderhand.
Volgens mij is Blurred wel iets meer dan een paar dagen te laat..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een andere reden hebt waardoor de ongesteldheid uit zou kunnen blijven, maar ik was vroeger altijd een paar dagen te laat als ik op vakantie / excursie was...
Wilde gok, lettend op je eetbuien...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat mijn ongesteldheid uitblijft doordat ik hier minder van bepaalde vetzuren binnenkrijg? ik eet normaal iedere dag lijnzaad en pindakaas, regelmatig zalm en noten en af en toe een visoliesupplement. Hier eet ik eigenlijk alleen soms pindakaas en van de rest van die dingen niets. Ik begin me namelijk een beetje zorgen te maken dat er iets mis is met mij onderhand.
2 weken geleden een test gedaan ja, en op die datum zou ik dan ook al 5 weken zwanger geweest zijn dus de kans op een vals negatief lijkt me bijzonder klein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet ongesteld geweest? Al wel test gedaan, ook recentelijk? Vreemd dan.
Edit: ik eet bijna niets van wat je net opsomde en ik word ook gewoon ongesteld. Dus.. kweetniet, lijkt me niet zo waarschijnlijk dat 't daar aan ligt.
uh ja, al meer dan een maand inmiddelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is Blurred wel iets meer dan een paar dagen te laat..
Maar, ik geloof dat ik er toch nog maar een testje aan zou wagen. Verder geen zere boobs, misselijk, o.i.d.?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uh ja, al meer dan een maand inmiddels
Wat XM zegt; nog een keer testen ja!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uh ja, al meer dan een maand inmiddels
nopequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, ik geloof dat ik er toch nog maar een testje aan zou wagen. Verder geen zere boobs, misselijk, o.i.d.?
Stress kan héél veel invloed hebben, dat heb ik nou wel gemerkt in die topics over zwanger willen worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
nou heb ik normaal ook al een cyclus van ongeveer 35 dagen, maar dit is wel érg lang..
@puff, stress ed heb ik ook al overwogen, maar zou dat zóveel invloed kunnen hebben?
Wat zij zegt ^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het door stress hooguit een weekje kunnen rekken, maar goed, elk lijf is anders. Wat ik zei, nog een keer testen en anders keer naar een arts toch maar. Het hoort niet natuurlijk.
Testje kopen is niet zo heeel veel moeite hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
pff daar heb ik toch geen zin in allemaal! ik ben meer van de struisvogelpolitiek
Als je wel zwanger zou zijn, lijkt het me handig dat je dat in elk geval weet toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
pff daar heb ik toch geen zin in allemaal! ik ben meer van de struisvogelpolitiek
Ja, toen mijn moeder opgenomen werd in december, was mijn cyclus ook een week van de leg. Maar geen maandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |