Ben je in een diepe slaap verzonken, word je wakker gebeldquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, zou ze ook nachtdiensten draaien? Die mevrouw van het makelaarskantoor?
Ik eet het niet, maar op een of andere manier heb ik het met het vriendje toch regelmatig over friet/patatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Phaidra het volgende:
Als je het niet eet, hoef je ook niet te kiezen voor patat of friet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo,als je nu gaat slapen is het eerder morgen
Oh waar dan? PM/DM? Het moet wel een beetje in de buurt zijn. Dus Den Haag / Leiden / Zoetermeer / Gouda / Rotterdam, zoietsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Aardbeien![]()
Vik, ik weet wel een plek waar ze vakantiekrachten zoeken!
Je hebt vanavond een goed begin gemaakt in ieder geval!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben al een week ongesteld. Midden in m'n strip
. Ik moet ook maar weer chips gaan eten en cola gaan drinken. Al dat gezonde eten is niks voor mij
.
Ik weet niet of je een andere reden hebt waardoor de ongesteldheid uit zou kunnen blijven, maar ik was vroeger altijd een paar dagen te laat als ik op vakantie / excursie was...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat mijn ongesteldheid uitblijft doordat ik hier minder van bepaalde vetzuren binnenkrijg? ik eet normaal iedere dag lijnzaad en pindakaas, regelmatig zalm en noten en af en toe een visoliesupplement. Hier eet ik eigenlijk alleen soms pindakaas en van de rest van die dingen niets. Ik begin me namelijk een beetje zorgen te maken dat er iets mis is met mij onderhand.
Volgens mij is Blurred wel iets meer dan een paar dagen te laat..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een andere reden hebt waardoor de ongesteldheid uit zou kunnen blijven, maar ik was vroeger altijd een paar dagen te laat als ik op vakantie / excursie was...
Wilde gok, lettend op je eetbuien...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat mijn ongesteldheid uitblijft doordat ik hier minder van bepaalde vetzuren binnenkrijg? ik eet normaal iedere dag lijnzaad en pindakaas, regelmatig zalm en noten en af en toe een visoliesupplement. Hier eet ik eigenlijk alleen soms pindakaas en van de rest van die dingen niets. Ik begin me namelijk een beetje zorgen te maken dat er iets mis is met mij onderhand.
2 weken geleden een test gedaan ja, en op die datum zou ik dan ook al 5 weken zwanger geweest zijn dus de kans op een vals negatief lijkt me bijzonder klein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet ongesteld geweest? Al wel test gedaan, ook recentelijk? Vreemd dan.
Edit: ik eet bijna niets van wat je net opsomde en ik word ook gewoon ongesteld. Dus.. kweetniet, lijkt me niet zo waarschijnlijk dat 't daar aan ligt.
uh ja, al meer dan een maand inmiddelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is Blurred wel iets meer dan een paar dagen te laat..
Maar, ik geloof dat ik er toch nog maar een testje aan zou wagen. Verder geen zere boobs, misselijk, o.i.d.?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uh ja, al meer dan een maand inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |