ziekelijk die prijzen daar! Ben blij dat we richting Noorden zittenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef Novem het volgende:
Lekker prijsje voor dat huis Mo! De prijzen in het zuiden van Engeland zijn echt niet normaal, heb 6 maanden net buiten Londen gewoond en we betaalden 650 pond per maand voor een flatje van 50 vierkante meter met 1 slaapkamer. En dat was al zeer voordelig![]()
Hopelijk wordt het wat!
Mijn lijstje voor vandaag:
O - sneetje speltbrood met pindakaas, 150 ml volle yoghurt, halve banaan
T - appel
L - 3 meergranen bth, 1 met hummus, 1 met kaas, 1 met vlees. Tomaat en komkommer
T - 125 ml volle yoghurt
T - handje ongezouten gemengde noten
S - 45 minuten cardio circuittraining
D - gegrilde kipfilet, gegrilde aubergine, broccolli en wat zilvervliesrijst
T - kop thee en blokje extra pure chocola
Yay!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt er op dat we binnenkort een huis hebben'
tenminste, de onderhandelingen gaan soepel!
Moet je even de creditcard maatschappij bellen en die storten het dan terug, althans zo werkt het bij de Rabo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Chico: nog bedankt voor de tip omtrent Bookdepository! Had ze een mail gestuurd dat mn boek nooit is bezorgden krijg nu mijn geld terug!
Maar weet iemand hoe ze dat doen? Kunnen ze geld op je creditcard 'storten' ofzo? OF de betaling tegengaan?
leukleuk!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt er op dat we binnenkort een huis hebben'
tenminste, de onderhandelingen gaan soepel!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Vereniging van Grootwinkelbedrijven in Levensmiddelen
Ik kreeg een tegoed op mn paypal wat ik heb gebruikt voor volgende bestellingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Chico: nog bedankt voor de tip omtrent Bookdepository! Had ze een mail gestuurd dat mn boek nooit is bezorgden krijg nu mijn geld terug!
Maar weet iemand hoe ze dat doen? Kunnen ze geld op je creditcard 'storten' ofzo? OF de betaling tegengaan?
Dat is wel normaal ja. Ik heb wel vaker een week of 3 moeten wachten. Staat hij al op 'verzonden' ofzo? (bij mij staat ie soms nog 2 weken op 'we verzamelen de onderdelen')quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:56 schreef conleche het volgende:
Mijn bestelling is er ook nog steeds niet. De 14e besteld, is dat normaal?
Jij zit dan ook in de buurt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef Blurred86 het volgende:
al heb ik het vast gejinxt nu door dat te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |