Ik heb anders best wel een speklapje over hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de slankies zonder feestboek/facemook
25 juni mogelijk Slankie-BBQ!
Waarin wij niet het lijdend voorwerp zijn uiteraard.
^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb anders best wel een speklapje over hoor![]()
Tuulk wel!quote:Omg, ik vraag me af of ik echt ga durven![]()
Opletten jij!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
morgen meer info over het huis! Spannend.....
quote:
Daar heb ik ook wel zin in. Dingen afhandelen dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:22 schreef loveli het volgende:
Iets afgehandeld dat al heel lang afgehandeld moest worden, weer een stukje (en problemen van een ander) lichter.
Ja hoor, heb ik ook weleens. Soms twijfel ik of ik op de goede weg zit, maar dan denk ik weer dat als dat niet zo zou zijn geweest, dat ik er dan wel wat aan had gedaan. Hoe erg ik ook de neiging heb om de boel te analyseren, ik ga dan meestal uiteindelijk toch af op mijn intuitie en dat is ook omdat je, al analyserend, je voor alle kanten van een zaak wel argumenten voor kan verzinnen of tegen. En dat wil dus weer zeggen dat ik ondanks nadenken toch vaak bij mijn eerste ingeving blijf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in. Dingen afhandelen dus.
Hebben jullie dat ook weleens, dat je twijfelt aan je eigen opinie/waarneming? Dat je twijfelt of je nu echt gelijk hebt, alles helemaal verkeerd ziet, verward bent of misschien wel onder invloed van hormonen oid? Maar dat je zelfs als je er langer over nadenkt op hetzelfde standpunt blijft?
Ja hoor. Soms kan ik zelfs na jaren ineens tot een ander inzicht komen, maar goed, miss is dat ook ouder en wijzer wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in. Dingen afhandelen dus.
Hebben jullie dat ook weleens, dat je twijfelt aan je eigen opinie/waarneming? Dat je twijfelt of je nu echt gelijk hebt, alles helemaal verkeerd ziet, verward bent of misschien wel onder invloed van hormonen oid? Maar dat je zelfs als je er langer over nadenkt op hetzelfde standpunt blijft?
Dat gebeurt mij nu zelden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde vandaag een patatje gaan eten, maar ik heb er helemaal geen zin in. Zit nu iig aan de worteltjes.
Mij ookquote:
So true! Als ik advies vraag bij een keuze is dat achteraf gezien vaak vooral om mijn eigen keuze te bevestigen. Raden ze me de andere optie aan dan die ik onbewust al had gekozen, dan weet ik opeens wat ik zelf wil.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:
Grappig dat jij dat zegt Co, uit hersenonderzoek blijkt ook dat mensen vaak al een beslissing hebben genomen voor ze zich daar zelf bewust van zijn (op gevoel dus min of meer), en achteraf meer redenen erbij verzinnen dan dat die redenen echt de beslissing bepalen.
Ah dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de slankies zonder feestboek/facemook
25 juni mogelijk Slankie-BBQ!
Waarin wij niet het lijdend voorwerp zijn uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |