Maar ik ben dit jaar helemaal niet in dienst geweest. Kan het dan nog over vorig jaar gaan? Zo ja dan vind ik het zelfs weinigquote:
Ik denk vooral de mail die ik erna gestuurd hebquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:21 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh wow, dan heeft je gesprekje met de onvriendelijke mevrouw toch effect gehad.
Hmm bijzonder, kan me niet herinneren toen vakantiegeld gehad te hebben. Shows how much I know. Nouja alles is mooi meegenomen als je niks verwacht zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:35 schreef loveli het volgende:
Het hoort verrekend te worden als je uit dienst gaat, misschien dat ergens nog een restje is blijven hangen en dat je nu een herberekening hebt gekregen ofzo.
True, maar goed, heb je dat schattige koppie van Pippa toen wel gezien op Marktplaats? Die kon ik toch niet laten lopen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:53 schreef Blurred86 het volgende:
daarom moet je ook altijd katers nemen Vik, die kosten maar 40 euro om te laten castreren+dat katers veel liever en leuker zijn dan poezen
I noticed thatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruim! Desondanks was het wel aardig druk op de weg. Veel vrachtwagens. Ik houd niet van vrachtwagens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Brood, waarin in plaats van water/melk karnemelk gebruikt wordt. Krijg je een zacht, licht-zurig brood van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:12 schreef Mini. het volgende:
Karnemelkbrood Tink, wat is dat?
Doet me eraan denken dat wij nog karnemelk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |