dat heet geen kapen, dat heet praten met ons over wat je bezig houdtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n bijbaantje nog ja. Hou ik ook nog even aan, want als ik straks geen baan kan vinden heb ik in ieder geval nog íets.
Dat over m'n opleiding niet af kunnen ronden ging niet alleen over het inleveren van verslagen en zo, maar ik moet ook nog een bepaald aantal lesuren geven op school wat gewoon stomweg niet meer dit schooljaar gaat lukken als ik daar iets van mis. Moet nog twee heel grote dingen inleveren op de uni. Eerste over anderhalve week direct gevolgd door een gesprek, tweede begin juli, waarvan dan ook direct de afsluitende presentaties zijn. Dus uitstel daarvan zou de boel een beetje in de war gooien.
Bedankt voor alle lieve woorden en de tips van sigme en loveli..
Nu heb ik het topic wel weer genoeg gekaapt..
de sollicitatieperiode is nu wel zo'n beetje voorbij... de tijd om te solliciteren voor onderwijs is april evt. begin mei....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt straks zo een baan, DaD! Sowieso heb je al twee brugklassen toch? Of volgend jaar niet meer?
Edit: ik zie weinig vaca's in het noorden op Meesterbaan.nl. Schrik er een beetje van...
Nope, bezuinigingen. Ben aan het solliciteren, dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:22 schreef Viking84 het volgende:
Jij hebt straks zo een baan, DaD! Sowieso heb je al twee brugklassen toch? Of volgend jaar niet meer?
Toen waren er hier nog helemáál geen vacatures. Ze beginnen nu net een beetje te komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de sollicitatieperiode is nu wel zo'n beetje voorbij... de tijd om te solliciteren voor onderwijs is april evt. begin mei....
na de zomer komen er nog de vervangingsklussen, de onverwahcte extra uren, etc....
Hmm. Is je dat dagelijks huilen van de koppijn waard?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n bijbaantje nog ja. Hou ik ook nog even aan, want als ik straks geen baan kan vinden heb ik in ieder geval nog íets.
'nee, dank je'quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
D is hier toch friet geworden btw. Blame Mark die friet ging halen.
Ik wil vooral niet de friet/patat-discussie starten (echt nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:30 schreef Viking84 het volgende:
D is hier toch friet geworden btw. Blame Mark die friet ging halen.
Het beperkt wel je rustmogelijkheden. Een halve dag per week lummelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik werk nog maar één dag in de twee weken ongeveer hè (met uitzondering van de feestdagen, daarvan werk ik de meeste ook). M'n bijbaan is niet echt een stressfactor.
Het is frietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik wil vooral niet de friet/patat-discussie starten (echt niet), maar ik vind het grappig dat jij friet zegt
. Ik dacht dat ze dat vooral in het Zuiden deden.
En dat scheelt best veel, ik kan het weten met mn 36 uur!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het beperkt wel je rustmogelijkheden. Een halve dag per week lummelen.
ah ok, dan verschilt t echt per regio! hier "in t westen" is er al heel veel geweest, weet niet of er nog veel komt. maar goed er is hier ook meer vraag dus ze zetten vaak al een advertentie voor ze precies de formatie weten...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen waren er hier nog helemáál geen vacatures. Ze beginnen nu net een beetje te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |