naproxen is net als ibu een NSAID, dus ik zou zeggen van wel....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me vorige week ook al een dag ziek gemeld, dat vond ik al heel wat... Vannacht eerst maar eens proberen wat meer dan een paar uurtjes te slapen.. Ibu heb ik trouwens niet in huis, wel naproxen. Dat is vast niet inwisselbaar, of wel?
.
Anderen weten dit waarschijnlijk beter, maar volgens mij wel hoor. Naproxen werkt net zo als ibuprofen, en het gaat er maar om dat het anders werkt dan paracetamol (als ik het goed begrijp).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb me vorige week ook al een dag ziek gemeld, dat vond ik al heel wat... Vannacht eerst maar eens proberen wat meer dan een paar uurtjes te slapen.. Ibu heb ik trouwens niet in huis, wel naproxen. Dat is vast niet inwisselbaar, of wel?
.
Ja, en teveel pijnstillers kan ook leiden tot hoofdpijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeven paracetamol op een dag is te veel hè? Ik ben weer aan het janken van de hoofdpijn..
^^quote:
Kun je niet iets regelen met de universiteit? Uitloop is ook geen ramp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan ga ik naar de huisarts, en wat dan? Die zegt dat ik rust moet nemen, waarschijnlijk. Dat kan en wil ik niet, niet omdat ik onmisbaar ben, maar omdat ik niet het hele jaar keihard heb gebikkeld om vervolgens een maand voor het einde m'n kansen op het afronden van m'n opleiding te verspelen.
Ik vind jullie bezorgdheid wel heel lief, maar het is even niet anders.
DaD: in hoeverre verspeel je je kans op 't afronden van de opleiding? ik snap dat je ivm studiefinanciering voor maar 1 jaar misschien niet uit wilt lopen, maar heb je al met docenten gepraat over wat de echte uiterste inleverdatum is om op tijd af te studeren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan ga ik naar de huisarts, en wat dan? Die zegt dat ik rust moet nemen, waarschijnlijk. Dat kan en wil ik niet, niet omdat ik onmisbaar ben, maar omdat ik niet het hele jaar keihard heb gebikkeld om vervolgens een maand voor het einde m'n kansen op het afronden van m'n opleiding te verspelen.
Maria, afgelopen zondag heb ik de hele dag geslapen (had ook geen pijnstillers meer in huis), maar dat heeft niet echt geholpen. Ga wel vroeg op bed vanavond.
Heb je je bijbaan nog steeds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria, afgelopen zondag heb ik de hele dag geslapen (had ook geen pijnstillers meer in huis), maar dat heeft niet echt geholpen. Ga wel vroeg op bed vanavond.
Dat is ook waar ja!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, en teveel pijnstillers kan ook leiden tot hoofdpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |