Ja, waar werk je nou? Bij de Belastingdienst? Ik moest vanmiddag nog aan je denkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Halloooo daar ben ik ook weer es!
Het werkende leven is even wennen hoorik loop met alles achter! Ok, en dat ik een weekendje weg was hielp ook niet mee met de internet-achterstand
Alles goed hier?? Maria is wel blij zo te lezen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeven paracetamol op een dag is te veel hè? Ik ben weer aan het janken van de hoofdpijn..
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, waar werk je nou? Bij de Belastingdienst? Ik moest vanmiddag nog aan je denken.
Ja even de deur uit is dan heel lekker he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Milady! Bevalt het werk?En ja ik ben best blij! Nog veel te doen voor de scriptie, maar het was net zonnig buiten en yay voor minidiertjes
Even boodschappen doen is dan toch best fijn!
DaD: klinkt niet goed! Huisarts?
Ik heb mezelf net even 'uitgelaten', dat was best wel fijn!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]![]()
Jij had een goeie dag zo te horen!
[..]
Nou, da's geen straf om wat voor twin dan ook met jou te zijn!
Ik ben al bijna twee weken snotterig en grieperig, wat ook maar niet overgaat. Al zal het gedeeltelijk ook wel stress zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je niet zoveel slikken nee. Heb je een oorzaak voor die hoofdpijn en kun je daar niets mee?? (sorry als ik dom praat zonder te weten waar het over gaat!)
Je mag wel paracetamol en ibuprofen naast elkaar gebruiken, is dat anders een optie? Hoelang heb je daar nou al last van?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeven paracetamol op een dag is te veel hè? Ik ben weer aan het janken van de hoofdpijn..
Als je 7 paracetamols moet slikken voor de hoofdpijn moet je gewoon wat afzeggen en naar de huisarts gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben al bijna twee weken snotterig en grieperig, wat ook maar niet overgaat. Al zal het gedeeltelijk ook wel stress zijn.
Net even in m'n agenda gekeken, de eerste keer dat ik naar de huisarts zou kunnen zonder er dingen voor af te moeten zeggen is 24 juni.. Ik hoop toch dat het tegen die tijd wel voorbij is.
.
Mooi dat de training interessant is! Hoe lang nog voor je echt aan de slag kunt?
Yay, centjes! Voldoening!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
(even egotrippen tussendoor: ik heb net 289 euro gestort gekregen: 1 week werken!!)
Er moeten ook rekeningen betaald worden hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, centjes! Voldoening!![]()
Ga je er wat leuks van kopen?
Weetik, maar dat leuks hoeft toch ook geen 289 euro te kosten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er moeten ook rekeningen betaald worden hoor.
En heerlijk, als er weer eens geld bijkomt ipv afgaat![]()
.
Ik ga er zeker wel wat leuks voor kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yay, centjes! Voldoening!![]()
Ga je er wat leuks van kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |