Wilde gok, lettend op je eetbuien...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Blurred86 het volgende:
Zou het trouwens kunnen dat mijn ongesteldheid uitblijft doordat ik hier minder van bepaalde vetzuren binnenkrijg? ik eet normaal iedere dag lijnzaad en pindakaas, regelmatig zalm en noten en af en toe een visoliesupplement. Hier eet ik eigenlijk alleen soms pindakaas en van de rest van die dingen niets. Ik begin me namelijk een beetje zorgen te maken dat er iets mis is met mij onderhand.
2 weken geleden een test gedaan ja, en op die datum zou ik dan ook al 5 weken zwanger geweest zijn dus de kans op een vals negatief lijkt me bijzonder klein.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet ongesteld geweest? Al wel test gedaan, ook recentelijk? Vreemd dan.
Edit: ik eet bijna niets van wat je net opsomde en ik word ook gewoon ongesteld. Dus.. kweetniet, lijkt me niet zo waarschijnlijk dat 't daar aan ligt.
uh ja, al meer dan een maand inmiddelsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is Blurred wel iets meer dan een paar dagen te laat..
Maar, ik geloof dat ik er toch nog maar een testje aan zou wagen. Verder geen zere boobs, misselijk, o.i.d.?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uh ja, al meer dan een maand inmiddels
Wat XM zegt; nog een keer testen ja!!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uh ja, al meer dan een maand inmiddels
nopequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, ik geloof dat ik er toch nog maar een testje aan zou wagen. Verder geen zere boobs, misselijk, o.i.d.?
Stress kan héél veel invloed hebben, dat heb ik nou wel gemerkt in die topics over zwanger willen worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef Blurred86 het volgende:
nou heb ik normaal ook al een cyclus van ongeveer 35 dagen, maar dit is wel érg lang..
@puff, stress ed heb ik ook al overwogen, maar zou dat zóveel invloed kunnen hebben?
Wat zij zegt ^^quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb het door stress hooguit een weekje kunnen rekken, maar goed, elk lijf is anders. Wat ik zei, nog een keer testen en anders keer naar een arts toch maar. Het hoort niet natuurlijk.
Testje kopen is niet zo heeel veel moeite hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
pff daar heb ik toch geen zin in allemaal! ik ben meer van de struisvogelpolitiek
Als je wel zwanger zou zijn, lijkt het me handig dat je dat in elk geval weet toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
pff daar heb ik toch geen zin in allemaal! ik ben meer van de struisvogelpolitiek
Ja, toen mijn moeder opgenomen werd in december, was mijn cyclus ook een week van de leg. Maar geen maandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |