quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
En vervolgens verliezen van Rusland Hiddink.
Frank de Boer kan bij de meeste eredivisieclubs ook nog makkelijk mee denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef KoningEbe het volgende:
Jaap Stam zou zo nog mee kunnen doen in de verdediging van ajax
Janssen------Eriksenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
Anita is weer degradeert en Janssen moet in defensie rol? Hij vind die aanvallende rol juist veel fijner spelen dit jaar..
Ben benieuwd
of de Zeeuwquote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Geo3kant het volgende:
Anita is weer degradeert en Janssen moet in defensie rol? Hij vind die aanvallende rol juist veel fijner spelen dit jaar..
Ben benieuwd
Nooit genoeg geldquote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat die Hiddink bezielt begrijp ik echt niet, ga toch gewoon lekker op een mooie boerderij in Varsseveld zitten. Hij heeft geld als water
Dát zie ik dus wel zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kluivert wilt spitsentrainer worden bij Ajax
Hoho opa, lach eens...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Op de middelbare school vindt je dat inderdaad leuk.
Heerlijk die slechte grappenquote:Op maandag 23 mei 2011 21:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha damn heerlijk dit.
HaHAHA parachutist uit de lucht schieten.
Ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
Ik let niet eens meer op dat Knudde stripje.
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
PSV moet naar snel naar D-reizen.. kunnen ze alsnog een Reis kopen .. HA
Die van Toon zelfquote:Op maandag 23 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
De eerste strip van zo'n uitzending is vaak wel leuk
Wrijf het er nou niet zo in, ze zijn boos weet je tochquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Reis ,PSVérs. Naaier? Na wat PSV voor hem heeft gedaan?
Ik ''vind'' er niet zoveel van, omdat PSVquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Reis ,PSVérs. Naaier? Na wat PSV voor hem heeft gedaan?
ja heel jammer foutje kan gebeuren manquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Haphapquote:Op maandag 23 mei 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Als je dit ziet, inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2011 21:12 schreef Geo3kant het volgende:
Voetballers.. dat ze het dan nog een mannensport durven noemen
Leraar Duits.. het is bijna een ekte mof.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
Ron Jans is gewoon een hele vervelende galbak.
okequote:Op maandag 23 mei 2011 21:15 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie nog een optie om PSV te reddenik win de staatskloterij of ik trouw met een dochter van oliesjeik, koop alle aandelen van ajax op en laat de volgende dag het sloopbedrijf beginnen .. *LIGHTBULBBBBBBB*
Nee, Almelose uitspraak van Heracles een naam van een Griekse god die men niet als Heraacles uitspreekt.quote:
Uhu! Blijft geniaalquote:
Ja, achterlijke kutmongooltje inderdaad. Krijgt dat boerenelftal van hem niet aan de praat, maar loopt wel wijs te doen bij de NOS op CL-avonden.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
Ron Jans is gewoon een hele vervelende galbak.
Okéquote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, Almelose uitspraak van Heracles een naam van een Griekse god die men niet als Heraacles uitspreekt.
Toen zaten er echt weinig mensen in het publiekquote:
Ja ik wil dat ookquote:Op maandag 23 mei 2011 21:19 schreef no1uknow het volgende:
Hansie heeft nog helemaal niks over Ajax gezegd of heb ik dat gemist toen ik ging poepen?
Diepte-interviewquote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Jivis het volgende:
Al die dezelfde riedeltjes die die spelers door de mediatraining ophoesten, je zou er toch doodmoe van worden.
Of John Feskens.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Halcon het volgende:
Pfff... weer zo'n domme boer aan het woord.![]()
Hopen dat Peter Wekking vandaag z'n scheur eens niet open trekt.
Afellay stond hele tijd bovenaan toch tot ie weg ging?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beste spelers van het seizoen my ass...
yepquote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Afellay stond hele tijd bovenaan toch tot ie weg ging?
En daarna Steek tot ie geblesseerd raakte toch?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mja Stekelenburg zou zonder blessure denk ik ook heel erg hoog geeindigt zijn dus dit is de 2e garde.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 23 mei 2011 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
En daarna Steek tot ie geblesseerd raakte toch?
En je hebt suarez nog...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mja Stekelenburg zou zonder blessure denk ik ook heel erg hoog geeindigt zijn dus dit is de 2e garde.
Welke prijzen?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
"Tussen al mijn andere prijzen", die was wel leuk.
In de G-elftallen krijg je ook prijzen voor 8e plaats..quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
"Tussen al mijn andere prijzen", die was wel leuk.
Die heeft het hele seizoen volgens mij niet in de top3 gestaan. In tegenstelling tot Affelay en Steek.quote:
Ja maar hij kan natuurlijk betere spelen in de 2de helft...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Die heeft het hele seizoen volgens mij niet in de top3 gestaan. In tegenstelling tot Affelay en Steek.
Uhh wat?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar hij kan natuurlijk betere spelen in de 2de helft...
Ja?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhh wat?Je weet dat Suarez in de winter verkocht is he.
Ja, een gouden telefoonstem eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
alsof jullie allemaal zo'n lekkere stem hebbengezeik
Ajax heeft altijd geldquote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Club met geld in Nederland...Heracles? FC Twente?
Ik spreek hollywood trailers in...quote:Op maandag 23 mei 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
alsof jullie allemaal zo'n lekkere stem hebbengezeik
De club houdt zich voornamelijk bezig met voetbal, maar men kan er ook bridgen.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:31 schreef RemcoW23 het volgende:
Manisaspor is een sportclub uit het Turkse Manisa.
Feyenoordquote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Ik zie Vormer graag naar Feyenoord komen. Hele goede speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |