quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik verwacht dat het iig beter zal gaan dan bursa dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 02:28 schreef zarGon het volgende:
Beter gaan ze goed presenteren in de Champions League en vertegenwoordigen ze Turkije zo goed mogelijk.
Dat durf ik zeker te weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik verwacht dat het iig beter zal gaan dan bursa dit jaar
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Uit principe weiger ik in dit topic te posten (met deze TT)!![]()
Oh, shit...
mogelijk topquote:
Wie heeft aan jou gevraagd hier te posten?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef BrandX het volgende:
hoi luitjes, ben er weer
.
Hebben jullie me gemist?
Jij. Ik hoorde je roepen om MSN, lieve afvallige van mijquote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie heeft aan jou gevraagd hier te posten?
Hoax zeg ik je, hoax!!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij. Ik hoorde je roepen om MSN, lieve afvallige van mij.
Wie zijn dat dan allemaal?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Ayca het volgende:
Dit topic heeft 30 volgers die niet gereageerd hebben.
Vrouwen worden eerder/sneller volwassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:10 schreef be-strong het volgende:
[..]
Gewoon mezelf superieus vinden dan elke ander ras. Neerkijken op hollanders. Opscheppen over mn turkheid, mn bmws etc..
Wil niet zeggen dat jij zo denkt, ik ken je niet... Maar het idee wat ik van sommige turken hier op fok lees..
Vakantiefoto's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:35 schreef Ayca het volgende:
16 augustus.
HmpfBen allemaal foto's aan het bekijken enzulks.
Pics? Zonder dat er personen op de foto staan en/of de locatie te duidelijk wordt, natuurlijk.quote:En het huis van oma en opa weer vinden op google earth ahah.![]()
Vakantiefoto's/foto's van vroeger/etcquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vakantiefoto's?
[..]
Pics? Zonder dat het er personen op de foto staan en/of de locatie te duidelijk wordt, natuurlijk.
Zwart balkje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vakantiefoto's/foto's van vroeger/etc
Hm, zonder dat er personen op staan wordt een beetje lastig.Even verder kijken.
Wat ene bullshit.quote:Het bewerken van dit gebied is nog niet mogelijk.Het adres van het element kan niet worden geverifieerd. Corrigeer de gemarkeerde onderdelen en verzend uw el...
Dat was The Human Centipede. Verontrustend humoristisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
In Southpark zijn ze onlangs aan elkaar vastgemaakt, heb je daar wat aan?
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.quote:
Probeer het uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
'daklozenaanbidder'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
DM/PM!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, dit is een openbaar forum, straks ziet diegene het en vlucht het.
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Zou een handgemaakte buikklysma een oplossing kunnen bieden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).
Binnen een week ben je dood door een bacteriele infectie ofzo.
Ik probeer dat filmpje te vinden waar ie in de studio is en begint over waarom de enequote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik mis Gino
Maakte hij maar een come-back![]()
http://www.pp2g.tv/va3t-anU_.aspx
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Hm, frisser? Damesmeisjes die net uit de douche klimmen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
Zijn er geen frissere dingen om over te praten?
Aksam aksam migdemi bulandirdin.![]()
Ik denk dat Google Translate toch de beste oplossing is. Verder zou je per woord kunnen zoeken, op bijvoorbeeld Sesli Sözlük (naast Google Translate dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef Specularium het volgende:
Gewoon even zomaar:
Wat is een goeie vertaalmachine voor Turks --> Nederlands?
Zo een die ook redelijk klopt en waar je zinnen kan invoeren?
zelfbenoemd sociale media docquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?
Zou je mij kunnen uitleggen waarom 'zelfbenoemd doc.' (of 'zelfbenoemd dokter') wel juist is en 'zelfbenoemde doc.' (of zelfbenoemde dokter') onjuist is? Dokter is een de-woord. En doc ook (Engels leenwoord).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
zelfbenoemd sociale media doc
Ze maakt de fout door leenwoorden te mixen. 'Zelfbenoemd social media doc.' zou kloppen.
Momentje, ik ben iets te lang van school om nog precies te weten hoe ik moest zinsontleden bij Nederlands. Ik ga voorbeelden proberen te maken. Nederlands is voor een deel gevoelstaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uitleggen waarom 'zelfbenoemd doc.' (of 'zelfbenoemd dokter') wel juist is en 'zelfbenoemde doc.' (of zelfbenoemde dokter') onjuist is? Dokter is een de-woord. En doc ook (Engels leenwoord).
Geen lidwoorden, werkwoorden vervoegen wordt op een hele andere manier gedaan, woorden hebben geen geslacht etc. Het taalgevoel dat de Nederlander van huis uit ontwikkelt, missen de Turken dus. En dat gevoel is niet zo snel aan te leren, vooral wanneer de taal nogal onlogisch is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had van jou, zarGon, in andere topics begrepen dat het Turks geen lidwoorden kent.
Wist ik dus niet wist tot een paar jaar terug.
Als je dat snapt in combinatie met de onlogica van de Nederlandse taal is het veel makkelijker
te begrijpen waarom zo'n beetje iedereen moeite heeft met die taal.
Wat wel jammer is, is dat ik dan meestal ook de Nederlandse letter G hoor. De Turkse G wordt uitgesproken zoals de Britse G. Als ik het goed heb, heeft het Arabisch wel een Nederlandse G. Vaak haalt men - onwetend als de personen zijn - Arabisch en Turks door elkander.quote:En hoe makkelijk het is een slecht Nederlands sprekende Turk na te doen
als je weet waar je de nadruk op moet leggen. Het is altijd dezelfde nadruk.
Vandaar het stereotype.
Jij kan dus ook bij films niet kijken naar een scène waar bloed in voorkomt? Wat voel je dan eigenlijk? M'n ma heeft het ook... bij het geringste kijkt ze dan al weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar ze is dus een forensisch arts, jammer dat ik niet tegen bloed en umm iewwie stuff kan anders lijkt het mij intressant om te doen
Slaap lekker, Ayça. Welterusten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
Zijn er geen frissere dingen om over te praten?
Aksam aksam migdemi bulandirdin.![]()
En wat is daar mis mee? Verstaat iedereen elkaar, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:13 schreef o.la het volgende:
Hayret birsey. Adamlar resmen Hollandaca konusuyorlar.
Tovbe estagfurullah
Da's misschien gek maar zolang het nep is kijk ik met genoegen, als het echt is daartegen in het nieuws... zie ik een afgerukt been bv dan ga ik opeens als een oprechte neuroot aan mijn eigen been voelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij kan dus ook bij films niet kijken naar een scène waar bloed in voorkomt? Wat voel je dan eigenlijk? M'n ma heeft het ook... bij het geringste kijkt ze dan al weg..
"Niet te geloven, men spreekt hier Nederlands (terwijl er met hetzelfde gemak ook Turks gesproken kan worden).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Google zegt dat je niet lief bent nu.
Volgens mij kan het in deze kale context allebei.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uitleggen waarom 'zelfbenoemd doc.' (of 'zelfbenoemd dokter') wel juist is en 'zelfbenoemde doc.' (of zelfbenoemde dokter') onjuist is? Dokter is een de-woord. En doc ook (Engels leenwoord).
De kans dat de titelsong van een Nederlandse film (Rabat) - per ongeluk - een fout in de titel gaat bevatten schat ik in op nihil.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:14 schreef Specularium het volgende:
Tussendoor, check dat topic over Sef 'De leven'.
Mensen denken dat dat een fout is die er per ongeluk is ingeslopen.
Kan natuurlijk niet. Youssef en Kamal hebben dat eerder al gebruikt om te trollen.
Kun je mij ook nog vertellen waarom?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kan het in deze kale context allebei.
-Een zelfbenoemd dokter, de zelfbenoemde dokter.
Een zelfbenoemde dokter kan ook nog.
Die tussen haakjes is jouw toevoeging neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Niet te geloven, men spreekt hier Nederlands (terwijl er met hetzelfde gemak ook Turks gesproken kan worden).
De woorden in de onderste zin worden (o.a.) gezegd wanneer iemand zich inhoudt om geen verkeerde dingen te zeggen. Hij heeft nog niets stouts gezegd dus.
Het is een vrije vertaling. Resmen betekent 'officieel', maar ook 'tegen beter weten in'. Ik vind 'nofi' toch echt anders, daarmee geef je aan dat je die persoon niet opzettelijk wil krenken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die tussen haakjes is jouw toevoeging neem ik aan?
Google zegt:
Verrassend niets
De mannen officieel Nederlands sprekende.
Doet me een beetje denken aan de verbastering (nofi) die je ziet als Nederlands
een mix tussen Belgisch en Zuid-Afrikaans wordt. Net zoals letterlijke vertalingen vanuit
het Engels ook zo zijn.
Ik kom nu ook in het gebied dat het niet logisch meer is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij ook nog vertellen waarom?. Dokter is een de-woord en om die reden zou ik een e achter het bijvoeglijk naamwoord plakken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is een vrije vertaling. Resmen betekent 'officieel', maar ook 'tegen beter weten in'. Ik vind 'nofi' toch echt anders, daarmee geef je aan dat je die persoon niet opzettelijk wil krenken.
Het is bij het Nederlands af en toe wel moeilijk om uit te leggen waarom het voor jouw gevoel zo is zoals jij denkt dat het is, inderdaad. Het is inderdaad zo dat er niet altijd een e achter het woord geplakt wordt bij een de-woord, maar ik zou toch willen weten wat voor logica erachter zit. Tof dat je het opzoekt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kom nu ook in het gebied dat het niet logisch meer is.
Zit een voorbeeld te zoeken waarin de persoonsvorm duidelijk maakt wat klopt.
Met "daar zit het verschil ook wel ergens" doel je op het verschil tussen leven en het leven, toch? In het Nederlands zorgt dat ervoor dat ik het verschil zie tussen het werkwoord 'leven' en het zelfstandig naamwoord 'leven'. Ik denk dat dat in het Engels niet zo is, gezien het werkwoord 'leven' in het Engels 'to live' en het zelfstandig naamwoord 'leven' in het Engels 'life' is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:53 schreef Specularium het volgende:
Kijk, mijn neef woont sinds een jaar of 6 in de VS, moest ineens naar Engels (vsstyle) switchen.
Ik ben een van de weinige Nederlanders die hij spreekt. Merk heel erg aan hem dat ie een
hoop taalvaardigheid is kwijtgeraakt (in schrijven) omdat ie alleen nog maar denkt in het Engels.
Het eerste wat hij zei toen ik begon over die hele discussie over de/het leven was, "Het is gewoon life zonder iets ervoor, domme hoeren die beginnen over the life".![]()
Toen moest ik gaan uitleggen dat het niet over de meervoudskwestie ging maar over het lidwoord.
Daar zit het verschil ook wel ergens maar het deed er niet toe.
Hij snapte het nieteens. En die is gewoon hier ruim 25 jaar opgegroeid, normale schoolgang alles.
'To live', en 'the life' dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met "daar zit het verschil ook wel ergens" doel je op het verschil tussen leven en het leven, toch? In het Nederlands zorgt dat ervoor dat ik het verschil zie tussen het werkwoord 'leven' en het zelfstandig naamwoord 'leven'. Ik denk dat dat in het Engels niet zo is, gezien het werkwoord 'leven' in het Engels 'to live' en het zelfstandig naamwoord 'leven' in het Engels 'life' is.
Mwah, het verschil hoor je na het en aantal keren herhaald te hebben, niet meer. Ik zou in ieder geval "zelfgebouwde toren" zeggen; 'toren' is immers het meervoud van 'tor'. Meervoud = bijvoeglijk naamwoord + e.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een 'zelfgebouwde toren' of een 'zelfgebouwd toren', daar moet je in principe aan kunnen horen
wat juist is. Maar ik begin dus steeds meer te twijfelen of dat voor iedereen zo vanzelfsprekend is.
Beetje gechargeerd voorbeeld maar who cares ?
Gewoon op zijn volks, zelfgebouweh tooreeeuh.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mwah, het verschil hoor je na het en aantal keren herhaald te hebben, niet meer. Ik zou in ieder geval "zelfgebouwde toren" zeggen; 'toren' is immers het meervoud van 'tor'. Meervoud = bijvoeglijk naamwoord + e.
Geboren in 's-Gravenhage, getogen in Delft. Nee, jammer genoeg ben ik eentalig opgevoed. Thuis praat ik uitsluitend Turks met mijn ouders. Ik had dat graag anders gezien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:23 schreef Specularium het volgende:
Nou als je dan toch niet gaat slapen kun je net zo goed even mijn volgende vraag beantwoorden.
Ben jij hier geboren, zo ja, tweetalig opgevoed?
Hoe is het Nederlands van jouw ouders dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geboren in 's-Gravenhage, getogen in Delft. Nee, jammer genoeg ben ik eentalig opgevoed. Thuis praat ik uitsluitend Turks met mijn ouders. Ik had dat graag anders gezien.
Ik dacht eerst even dat je sarcastisch was met Den Haag en Delft.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 04:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geboren in 's-Gravenhage, getogen in Delft. Nee, jammer genoeg ben ik eentalig opgevoed. Thuis praat ik uitsluitend Turks met mijn ouders. Ik had dat graag anders gezien.
WTF daarvan hebben ze die South Park aflevering dus van..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was The Human Centipede. Verontrustend humoristisch..
In Turkije is het eigenlijk wel noodzakelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef Ayca het volgende:
Hoor net dat de reclames voortaan niet harder mogen dan de programma's. Zouden ze in Turkije ook moeten invoeren.
Turkeijah gewoon numma twee mattie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef WammesWaggel het volgende:
In de bioscoop gisteren weer een voorstukje van Rabat gezien, leuk dat er weer een film rondom Marokkanen in de bioscoop komt maar de Turkse acteurs mogen weer op een houtje bijten![]()
Doe eens een film over Under, Mehmet en Ferrat die met een busje naar Izmir gaan, of Zeynep die van haar broers niet met korte mouwen in de zaak kebab mag snijden, dizzzcriminatie!
Noem eens wat bekende Nederlands Turkse acteurs dan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef WammesWaggel het volgende:
In de bioscoop gisteren weer een voorstukje van Rabat gezien, leuk dat er weer een film rondom Marokkanen in de bioscoop komt maar de Turkse acteurs mogen weer op een houtje bijten![]()
Doe eens een film over Under, Mehmet en Ferrat die met een busje naar Izmir gaan, of Zeynep die van haar broers niet met korte mouwen in de zaak kebab mag snijden, dizzzcriminatie!
Je moet je ziel ook aan de duivel verkopen om je in Nederland bij het clubje BN te mogen voegen. Misschien willen die religieuze Turken dat niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem eens wat bekende Nederlands Turkse acteurs dan.
Ik zie inderdaad eigenlijk alleen maar Marokkaanse acteurs in Nederlandse films, altijd hetzelfde groepje ook.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet je ziel ook aan de duivel verkopen om je in Nederland bij het clubje BN te mogen voegen. Misschien willen die religieuze Turken dat niet.
Die Marokkanen zijn toch ook voor het overgrote deel religieus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet je ziel ook aan de duivel verkopen om je in Nederland bij het clubje BN te mogen voegen. Misschien willen die religieuze Turken dat niet.
Gocsal uit Vrouwenvleugel en die reclame als rijschoolhouder, en dan die agent uit Van Speijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Noem eens wat bekende Nederlands Turkse acteurs dan.
Ik zie inderdaad eigenlijk alleen maar Marokkaanse acteurs in Nederlandse films, altijd hetzelfde groepje ook.
die turk van die soap, hij speelt een arts ofzo, die turkse van die ene kinder serie, die in die nieuwe van god los serie gaat spelenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gocsal uit Vrouwenvleugel en die reclame als rijschoolhouder, en dan die agent uit Van Speijk.
Maar ze zijn idd niet bekend, maar dat is omdat ze en ander talent geen kansen krijgen
Naast al de jongens van Shouf zijn bekende Marokkanen oa Ali B en Yes-R en natuurlijk Dunya etc, maar welke idolen kennen de Turken? niks, noppes nada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gocsal uit Vrouwenvleugel en die reclame als rijschoolhouder, en dan die agent uit Van Speijk.
Maar ze zijn idd niet bekend, maar dat is omdat ze en ander talent geen kansen krijgen
Naast al de jongens van Shouf zijn bekende Marokkanen oa Ali B en Yes-R en natuurlijk Dunya etc, maar welke idolen kennen de Turken? niks, noppes nada
Huh, ik dacht dat het zijn foto wasquote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand Spoorloos mailen want wij hebben zijn Hollandse broer, Wolter Kroes gevonden![]()
Hij is Bosnisch, met je droeftoeter UIquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Joegoslaven die Turken haten
denk aan [ afbeelding ]
Yuri_Boyka haat Turken niet, tjapneut.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:38 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Joegoslaven die Turken haten
denk aan [ afbeelding ]
Je mag best trots zijn op je land (wat dat betreft mogen de Nederlanders ook toch wel wat trotser zijn dan ze nu zijn), maar om nou die conclusie te trekken nadat de user die YouTube-filmpje heeft gepost is ronduit simpel en oppervlakking. En dom.quote:
MAAR VALLAH KIJ K DIE VOLKJE DAN DE BESTE NUMMA EIN ZEIN MANG LAN KIJ NOUquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Trots zijn op andermans prestaties oke, mits het direkte familie betreft... anders blijf ik bij een oprechtehoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MAAR VALLAH KIJ K DIE VOLKJE DAN DE BESTE NUMMA EIN ZEIN MANG LAN KIJ NOU
What seg jy dom prattjes make lan, Osmanishe Rijk was grooste rijk van werld man, ik ben klijnzon van OSMAN, FATIH SULTAN MEHMET, SÜLEYMAN DE GROOTE... Wei Türken zyn klijnkindere van OSMANNEN, de best RIJK!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Trots zijn op andermans prestaties oke, mits het direkte familie betreft... anders blijf ik bij een oprechtehoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
What zeg jy dom pratte lan, Osmanishe Rijk was grooste rijk van werld man, ik ben klijnzon van OSMAN, FATIH SULTAN MEHMET, SÜLEYMAN DE GROOTE... Wei Türken zyn klijnkindere van OSMANNEN!!!
Wie laat zich niet koeioneren?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
(ik leer nu pas dat het koeioneren met een o is)
Domme Turkquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wist niet eens wat het betekende, ondanks mijn maniakale vocabulair.![]()
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeionerenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wijger! Voor mij is en blijft het nog altijd KOEIENERENquote:Op zondag 29 mei 2011 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeioneren?
Vocabulaire.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou moet je geen oude koeien uit de sloot halen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeioneren?
Ik kwam daar geloof ik achter bij dit topic: [paint] Wie laat zich niet koeioneren?.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
(ik leer nu pas dat het koeioneren met een o is)
Hababam heeft zijn subsidie verloren en moet derhalve sluiten.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef msnk het volgende:
Maar zeg 's jongens, hoe komt FOK! aan die influx aan Turkse UIsHet zijn er echt kapot veel ineens.
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hababam heeft zijn subsidie verloren en moet derhalve sluiten.
Hm, ik zou toch zweren dat het in het Nederlands zonder -e geschreven wordt, maar Van Dale zegt dat jij gelijk hebt.quote:
Inderdaad zeg. De ene is nog stereotyper dan de ander.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef msnk het volgende:
Maar zeg 's jongens, hoe komt FOK! aan die influx aan Turkse UIsHet zijn er echt kapot veel ineens.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yuri_Boyka haat Turken niet, tjapneut.
Elazigsporquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Julis het volgende:
Gadver. Deze topictitel.. Heb ik hierin gepost.
Orduspor naar Süper Lig..
dit topic mist idd watquote:Op maandag 30 mei 2011 11:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
OMG, WAT IS DITTTT.Dit topic mist wat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan, doei.![]()
Nee, dat mist niemand.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit topic mist idd wat
[ afbeelding ]
Graag gedaan, doei.![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
STERF!!!quote:
quote:
Deze reclame...quote:Op maandag 30 mei 2011 18:23 schreef msnk het volgende:
[..]... Ik dacht dat het dit spotje zou zijn:
Dit is gewoon verheven kunst, Turkse tv onwaardig.
Leuk voor hemquote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze reclame...
Mijn broertje van 2,5 doet hem altijd na als deze reclame op tv is.
Rotterdam is dit tochquote:Op maandag 30 mei 2011 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik stond vandaag rustig bij het bushokje bij school op de bus naar huis te wachten, komt er ineens een man van rond de 50 luid ''Heee, heee heyhey, I wanne nooo if joe pie mei kuurl...'' zingend langsgefiets (met oordopjes) terwijl hij masturbatiegebaren maakte naar de meisjes die ook op de bus stonden te wachten.Dat was even een WTF-moment.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij was trouwens ook nog eens in pak, wat het geheel nog onalledaagser maakte.
[..]
Nee, Tilburg.
Nee, Universiteit van Tilburg. Heb wel een keuzevak aan de Erasmus gevolgd, maar dat was maar een semester.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]Oh oké.
Maar je studeert wel aan de Erasmus toch....?
Sinas woont wel daar dacht ik...
Nee, stadje in de buurt van Breda.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee met de bazigheid in Oosterhout hoor.quote:
Denk 't ook ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snap er niks van man, zijn ineens keiveel turken op Fok! met turkse vlag avaters, maar geen 1 in dit topic.
Zeker allemaal trolls.
Ik zit er wel heel sterk aan te denken ja. Mijn PC trekt het waarschijnlijk toch niet en mijn laatste BF was Vietnam (2004/2005) dus wil wel 's zien wat dat nu geworden isquote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga jij Battlefield 3 trouwens ook halen? Ik ga de Limited Edition een dezer dagen maar eens pre-orderen bij de Wehkamp (voor maar 50 euro).
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
Nu even L.A. Noire doen.Ciao!
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Deze reclame...
Mijn broertje van 2,5 doet hem altijd na als deze reclame op tv is.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:22 schreef msnk het volgende:
Oosterhout is wel baas
Maar woon je wel in 013?
quote:
No wayquote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Oosterhout
![]()
Daar komtStacey
vandaan
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ken inderdaad geen Stacey. Zou ik dat moeten dan?
Deed ook geen belletje rinkelen, maar Google heeft inmiddels meer informatie verschaft...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Stephanie de Rooij dan?
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Deed ook geen belletje rinkelen, maar Google heeft inmiddels meer informatie verschaft...
Houd jij je nou maar bezig met het uitlachen van mensen met keelkankerquote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, of je doet gewoon normaal.
Geen idee. Ik heb geen ervaring met de Elder Scrolls-spellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef msnk het volgende:
[..]!
Shivering Isles kost nu nog 1200 MSP, halen of niet?
Hard zijn is bij jonge dames helemaal niet aantrekkelijk, doe dat nou niet, dat past niet bij je mooie snuitjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Ayca het volgende:
Hij heeft jarenlang gerookt en krijgt kanker. En daarom zou ik respect voor hem moeten hebben? Neh.
Volgens mij zegt niemand dat je er 'respect' voor moet hebben. Maar om het nou belachelijk te gaan maken is ook weer zo laag.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Ayca het volgende:
Hij heeft jarenlang gerookt en krijgt kanker. En daarom zou ik respect voor hem moeten hebben? Neh.
Hoe ziet ze eruit dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hard zijn is bij jonge dames helemaal niet aantrekkelijk, doe dat nou niet, dat past niet bij je mooie snuitje![]()
Of je leert begrijpend lezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Houd jij je nou maar bezig met het uitlachen van mensen met keelkanker
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En Ayca heb je nou gewoon die avater gejat?
Erasmo
Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Ayca het volgende:
Je kan hem dus gebruiken in Turkije?
Hij is wel mooi.
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.
Zulke debiele regels. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Mike Tyson zit er weer in he ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Heb genoten van deel 1, deze zal dan zeker niet tegenvallenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.htmlquote:Toeristen Turkije dood door giftige alcohol
In Turkije zijn drie Russische toeristes overleden na het drinken van vergiftigde alcohol. De jonge vrouwen van 19, 22 en 27 jaar oud hadden de alcohol een week geleden gedronken tijdens een boottocht bij Bodrum, een populaire badplaats in het zuidwesten van Turkije.
Twee andere Russische opvarenden liggen in kritieke toestand in een ziekenhuis in Moskou. Waarschijnlijk was de sterke drank vermengd met het giftige methanol.
Whisky
In een Russisch dagblad zegt een van de toeristes dat de groep op het jacht whisky kreeg aangeboden. De volgende ochtend voelden de jonge vrouwen zich slecht en hadden ze moeite met praten en lopen. Ook moesten ze overgeven. Twee van hen overleden nog in Turkije, een derde vrouw stierf later in Moskou.
De eigenaar van de boot en twee medewerkers zijn na de fatale boottocht gearresteerd. De kapitein had bovendien geen vergunning om het water op te gaan.
Controles
De Turkse minister van Toerisme heeft gezegd dat de handel in alcohol strenger zal worden gecontroleerd. Ook zei hij dat de schuldigen "de hoogst mogelijke staf zullen krijgen".
waar is dit van? heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
En het blijft maar doorgaan:
[ afbeelding ]
Geef de schuld maar aan de Arabieren, die konden niet omgaan met Alcohol!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.html
Dus kijk maar uit deze zomer, illegaal gebrouwen zeker omdat die islamo_gek van een Erdogan de accijns tot op belachelijke hoogte heeft laten oplopen
hoeveel procent is de accijns tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.html
Dus kijk maar uit deze zomer, illegaal gebrouwen zeker omdat die islamo_gek van een Erdogan de accijns tot op belachelijke hoogte heeft laten oplopen
Geen idee exact maar die drank is sikterlan duur in Turkiye tegenwoordig lanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoeveel procent is de accijns tegenwoordig dan?
daarnaast eigen schuld dikke bult
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:17 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in zo'n seksvakantie naar Thailand, voor iets meer dan 2000 euro kun je een weekje naar Thailand waar je elke dag een andere chick ter beschikking hebt.
Nu vraag ik me af, hoe zijn de vrouwen daar?
Zitten er veel soa's?
quote:
Oeh, een BBC-productie. Net even de eerste twee minuten gekeken en het lijkt me een toffe docu. Extremisten,quote:
Louis Theroux docu's zijn altijd tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, een BBC-productie. Net even de eerste twee minuten gekeken en het lijkt me een toffe docu. Extremisten,.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Nederturk het volgende:
Hey,
Ik heb alleen een Canvas/Ketnet @ tv =/ Kan ik Sporza op internet kijken?
Op Canvas heb je Sporza.quote:Op zondagnamiddag en soms ook op weekdagen ('s avonds) brengt Sporza live sport op Canvas. 's Avonds zijn er geregeld ook samenvattigen van belangrijke sportmanifestaties.
Geen idee wat Sporza is. In ieder geval:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Nederturk het volgende:
Hey,
Ik heb alleen een Canvas/Ketnet @ tv =/ Kan ik Sporza op internet kijken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat morgen gewoon op de Belgische TV? Dan ga ik wel kijken.
quote:
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.quote:
Nou, als The Most Hated Family in America mij bevalt, heb ik een mooi lijstje om af te gaan.quote:Louis Theroux: Gambling in Las Vegas
Louis and the Brothel (2003)
Louis and the Nazis (2003)
Louis Theroux: The Most Hated Family in America (2007) (over leden van de controversiële Westboro Baptist Church)
Louis Theroux: Under The Knife (2007) (over plastische chirurgie)
Louis Theroux: Behind Bars (2008)
Louis Theroux's: African Hunting Holiday (2008)
Louis Theroux: Law & Disorder (2008)
Louis Theroux: Killadelphia (over de gevaren van Philadelphia)
Louis Theroux: The City Addicted to Crystal Meth (2009)
Louis Theroux: A place for paedophiles (2009)
Louis Theroux: America's Medicated Kids (2010)
Louis Theroux: America's Most Hated Family In Crisis (2011)
Louis Theroux: The Ultra Zionists (2011) (Over Joodse settlers in Palestina
Ken je klassiekers brother.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.
Thanks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef zarGon het volgende:
Ayca, je kunt een invite voor Google Music (http://music.google.com/) aanvragen door die URL te bezoeken via http://simplehider.info/. (Ik heb 2-step verification aanstaan, dus men heeft niets aan m'n wachtwoord alleen.)
Het klinkt alsof het een grote schande is dat ik z'n docu's nog niet heb gezien.quote:
Hoe kan je Louis Theroux nou niet kennen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.
[..]
Nou, als The Most Hated Family in America mij bevalt, heb ik een mooi lijstje om af te gaan.
Louis is een koning bij de zeer gerespecteerde zender BBC. Geen derderangs Vara-interviewer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het een grote schande is dat ik z'n docu's nog niet heb gezien..
Ik heb wat in te halen dus. Ik begin met de BBC Two specials.
Kun je even kijken op je Desire Z of (Google) Talk voice en video chat ondersteunt? (Desnoods via de Menu-knop » More...)quote:
Te weinig docu's gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe kan je Louis Theroux nou niet kennen?
BBC staat sowieso hoog aangeschreven bij mij. En aangezien jullie vol lof zijn over deze koning moet hij wel heel goed zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Louis is een koning bij de zeer gerespecteerde zender BBC. Geen derderangs Vara-interviewer.
Whehe, dat hoofd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Absurditeit het volgende:
Vaak indrukwekkende docu's, maar Louis kan ook heerlijk droog en onnozel overkomen. Check bijv. zijn blik rond 1:25 als hij die bullshit aanschouwt:
Ik ken alleen die clip, maar waarsch. komt het uit de "Self-Fulfilment"-episode.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehe, dat hoofd!. Ik weet niet wat ik moet denken van wat ik net zag, het zag er in ieder geval creepy uit.
Enig idee uit welke Weird Weekends-episode dit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |