Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Ayca het volgende:
Je kan hem dus gebruiken in Turkije?
Hij is wel mooi.
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.
Zulke debiele regels. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Mike Tyson zit er weer in he ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Heb genoten van deel 1, deze zal dan zeker niet tegenvallenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.htmlquote:Toeristen Turkije dood door giftige alcohol
In Turkije zijn drie Russische toeristes overleden na het drinken van vergiftigde alcohol. De jonge vrouwen van 19, 22 en 27 jaar oud hadden de alcohol een week geleden gedronken tijdens een boottocht bij Bodrum, een populaire badplaats in het zuidwesten van Turkije.
Twee andere Russische opvarenden liggen in kritieke toestand in een ziekenhuis in Moskou. Waarschijnlijk was de sterke drank vermengd met het giftige methanol.
Whisky
In een Russisch dagblad zegt een van de toeristes dat de groep op het jacht whisky kreeg aangeboden. De volgende ochtend voelden de jonge vrouwen zich slecht en hadden ze moeite met praten en lopen. Ook moesten ze overgeven. Twee van hen overleden nog in Turkije, een derde vrouw stierf later in Moskou.
De eigenaar van de boot en twee medewerkers zijn na de fatale boottocht gearresteerd. De kapitein had bovendien geen vergunning om het water op te gaan.
Controles
De Turkse minister van Toerisme heeft gezegd dat de handel in alcohol strenger zal worden gecontroleerd. Ook zei hij dat de schuldigen "de hoogst mogelijke staf zullen krijgen".
waar is dit van? heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:48 schreef wikwakka2 het volgende:
En het blijft maar doorgaan:
[ afbeelding ]
Geef de schuld maar aan de Arabieren, die konden niet omgaan met Alcohol!quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.html
Dus kijk maar uit deze zomer, illegaal gebrouwen zeker omdat die islamo_gek van een Erdogan de accijns tot op belachelijke hoogte heeft laten oplopen
hoeveel procent is de accijns tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/245(...)giftige-alcohol.html
Dus kijk maar uit deze zomer, illegaal gebrouwen zeker omdat die islamo_gek van een Erdogan de accijns tot op belachelijke hoogte heeft laten oplopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |