Hard zijn is bij jonge dames helemaal niet aantrekkelijk, doe dat nou niet, dat past niet bij je mooie snuitjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Ayca het volgende:
Hij heeft jarenlang gerookt en krijgt kanker. En daarom zou ik respect voor hem moeten hebben? Neh.
Volgens mij zegt niemand dat je er 'respect' voor moet hebben. Maar om het nou belachelijk te gaan maken is ook weer zo laag.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Ayca het volgende:
Hij heeft jarenlang gerookt en krijgt kanker. En daarom zou ik respect voor hem moeten hebben? Neh.
Hoe ziet ze eruit dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hard zijn is bij jonge dames helemaal niet aantrekkelijk, doe dat nou niet, dat past niet bij je mooie snuitje![]()
Of je leert begrijpend lezen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Houd jij je nou maar bezig met het uitlachen van mensen met keelkanker
Ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En Ayca heb je nou gewoon die avater gejat?
Erasmo
Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:56 schreef Ayca het volgende:
Je kan hem dus gebruiken in Turkije?
Hij is wel mooi.
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb van iemand daar te horen gekregen dat je je telefoon gewoon zo snel mogelijk moet laten registreren bij een van de providers. Alleen iPhone's schijnen problemen op te leveren.
Zulke debiele regels. Maar goed, je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Dat moet op je paspoort, en je kan er maar 1 p/p, volgens mij.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Mike Tyson zit er weer in he ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
The Hangover Part II is het kijken waard! Alhoewel de verhaallijn bekend is, zitten er genoeg grappen en grollen in om dat goed te maken. Toffe sequel.
Heb genoten van deel 1, deze zal dan zeker niet tegenvallenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |