quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik verwacht dat het iig beter zal gaan dan bursa dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 02:28 schreef zarGon het volgende:
Beter gaan ze goed presenteren in de Champions League en vertegenwoordigen ze Turkije zo goed mogelijk.
Dat durf ik zeker te weten.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik verwacht dat het iig beter zal gaan dan bursa dit jaar
quote:Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Uit principe weiger ik in dit topic te posten (met deze TT)!![]()
Oh, shit...
mogelijk topquote:
Wie heeft aan jou gevraagd hier te posten?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:04 schreef BrandX het volgende:
hoi luitjes, ben er weer
.
Hebben jullie me gemist?
Jij. Ik hoorde je roepen om MSN, lieve afvallige van mijquote:Op maandag 23 mei 2011 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie heeft aan jou gevraagd hier te posten?
Hoax zeg ik je, hoax!!quote:Op maandag 23 mei 2011 23:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jij. Ik hoorde je roepen om MSN, lieve afvallige van mij.
Wie zijn dat dan allemaal?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:04 schreef Ayca het volgende:
Dit topic heeft 30 volgers die niet gereageerd hebben.
Vrouwen worden eerder/sneller volwassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:10 schreef be-strong het volgende:
[..]
Gewoon mezelf superieus vinden dan elke ander ras. Neerkijken op hollanders. Opscheppen over mn turkheid, mn bmws etc..
Wil niet zeggen dat jij zo denkt, ik ken je niet... Maar het idee wat ik van sommige turken hier op fok lees..
Vakantiefoto's?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:35 schreef Ayca het volgende:
16 augustus.
HmpfBen allemaal foto's aan het bekijken enzulks.
Pics? Zonder dat er personen op de foto staan en/of de locatie te duidelijk wordt, natuurlijk.quote:En het huis van oma en opa weer vinden op google earth ahah.![]()
Vakantiefoto's/foto's van vroeger/etcquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vakantiefoto's?
[..]
Pics? Zonder dat het er personen op de foto staan en/of de locatie te duidelijk wordt, natuurlijk.
Zwart balkje!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vakantiefoto's/foto's van vroeger/etc
Hm, zonder dat er personen op staan wordt een beetje lastig.Even verder kijken.
Wat ene bullshit.quote:Het bewerken van dit gebied is nog niet mogelijk.Het adres van het element kan niet worden geverifieerd. Corrigeer de gemarkeerde onderdelen en verzend uw el...
Dat was The Human Centipede. Verontrustend humoristisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
In Southpark zijn ze onlangs aan elkaar vastgemaakt, heb je daar wat aan?
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.quote:
Probeer het uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
'daklozenaanbidder'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
DM/PM!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, dit is een openbaar forum, straks ziet diegene het en vlucht het.
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Zou een handgemaakte buikklysma een oplossing kunnen bieden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).
Binnen een week ben je dood door een bacteriele infectie ofzo.
Ik probeer dat filmpje te vinden waar ie in de studio is en begint over waarom de enequote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik mis Gino
Maakte hij maar een come-back![]()
http://www.pp2g.tv/va3t-anU_.aspx
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Hm, frisser? Damesmeisjes die net uit de douche klimmen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
Zijn er geen frissere dingen om over te praten?
Aksam aksam migdemi bulandirdin.![]()
Ik denk dat Google Translate toch de beste oplossing is. Verder zou je per woord kunnen zoeken, op bijvoorbeeld Sesli Sözlük (naast Google Translate dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef Specularium het volgende:
Gewoon even zomaar:
Wat is een goeie vertaalmachine voor Turks --> Nederlands?
Zo een die ook redelijk klopt en waar je zinnen kan invoeren?
zelfbenoemd sociale media docquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?
Zou je mij kunnen uitleggen waarom 'zelfbenoemd doc.' (of 'zelfbenoemd dokter') wel juist is en 'zelfbenoemde doc.' (of zelfbenoemde dokter') onjuist is? Dokter is een de-woord. En doc ook (Engels leenwoord).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
zelfbenoemd sociale media doc
Ze maakt de fout door leenwoorden te mixen. 'Zelfbenoemd social media doc.' zou kloppen.
Momentje, ik ben iets te lang van school om nog precies te weten hoe ik moest zinsontleden bij Nederlands. Ik ga voorbeelden proberen te maken. Nederlands is voor een deel gevoelstaal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen uitleggen waarom 'zelfbenoemd doc.' (of 'zelfbenoemd dokter') wel juist is en 'zelfbenoemde doc.' (of zelfbenoemde dokter') onjuist is? Dokter is een de-woord. En doc ook (Engels leenwoord).
Geen lidwoorden, werkwoorden vervoegen wordt op een hele andere manier gedaan, woorden hebben geen geslacht etc. Het taalgevoel dat de Nederlander van huis uit ontwikkelt, missen de Turken dus. En dat gevoel is niet zo snel aan te leren, vooral wanneer de taal nogal onlogisch is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:06 schreef Specularium het volgende:
Ik had van jou, zarGon, in andere topics begrepen dat het Turks geen lidwoorden kent.
Wist ik dus niet wist tot een paar jaar terug.
Als je dat snapt in combinatie met de onlogica van de Nederlandse taal is het veel makkelijker
te begrijpen waarom zo'n beetje iedereen moeite heeft met die taal.
Wat wel jammer is, is dat ik dan meestal ook de Nederlandse letter G hoor. De Turkse G wordt uitgesproken zoals de Britse G. Als ik het goed heb, heeft het Arabisch wel een Nederlandse G. Vaak haalt men - onwetend als de personen zijn - Arabisch en Turks door elkander.quote:En hoe makkelijk het is een slecht Nederlands sprekende Turk na te doen
als je weet waar je de nadruk op moet leggen. Het is altijd dezelfde nadruk.
Vandaar het stereotype.
Jij kan dus ook bij films niet kijken naar een scène waar bloed in voorkomt? Wat voel je dan eigenlijk? M'n ma heeft het ook... bij het geringste kijkt ze dan al weg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar ze is dus een forensisch arts, jammer dat ik niet tegen bloed en umm iewwie stuff kan anders lijkt het mij intressant om te doen
Slaap lekker, Ayça. Welterusten!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
Zijn er geen frissere dingen om over te praten?
Aksam aksam migdemi bulandirdin.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |