Dat was The Human Centipede. Verontrustend humoristisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:27 schreef WammesWaggel het volgende:
In Southpark zijn ze onlangs aan elkaar vastgemaakt, heb je daar wat aan?
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.quote:
Probeer het uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg mij af waaraan zo'n persoon sterft. En wat er te zien is wanneer je de buik van zo iemand opensnijdt.
'daklozenaanbidder'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
http://api.twitter.com/csidokter
Stel de vraag
DM/PM!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, dit is een openbaar forum, straks ziet diegene het en vlucht het.
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich allereerst ergerde aan "CSI dokter"?
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Zou een handgemaakte buikklysma een oplossing kunnen bieden?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er geen hol (hihi).
Binnen een week ben je dood door een bacteriele infectie ofzo.
Ik probeer dat filmpje te vinden waar ie in de studio is en begint over waarom de enequote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik mis Gino
Maakte hij maar een come-back![]()
http://www.pp2g.tv/va3t-anU_.aspx
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las eerst 'zelfbenoemd', dan weet je dat dat niet goed kan zijn.
Hm, frisser? Damesmeisjes die net uit de douche klimmen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
Zijn er geen frissere dingen om over te praten?
Aksam aksam migdemi bulandirdin.![]()
Ik denk dat Google Translate toch de beste oplossing is. Verder zou je per woord kunnen zoeken, op bijvoorbeeld Sesli Sözlük (naast Google Translate dus).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef Specularium het volgende:
Gewoon even zomaar:
Wat is een goeie vertaalmachine voor Turks --> Nederlands?
Zo een die ook redelijk klopt en waar je zinnen kan invoeren?
zelfbenoemd sociale media docquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat was numero twee. Bedoelt ze dokter met "doc"? Zo ja, hoort het dan niet 'zelfbenoemde' te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |