MAAR VALLAH KIJ K DIE VOLKJE DAN DE BESTE NUMMA EIN ZEIN MANG LAN KIJ NOUquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Trots zijn op andermans prestaties oke, mits het direkte familie betreft... anders blijf ik bij een oprechtehoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MAAR VALLAH KIJ K DIE VOLKJE DAN DE BESTE NUMMA EIN ZEIN MANG LAN KIJ NOU
What seg jy dom prattjes make lan, Osmanishe Rijk was grooste rijk van werld man, ik ben klijnzon van OSMAN, FATIH SULTAN MEHMET, SÜLEYMAN DE GROOTE... Wei Türken zyn klijnkindere van OSMANNEN, de best RIJK!!!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Trots zijn op andermans prestaties oke, mits het direkte familie betreft... anders blijf ik bij een oprechtehoor
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
What zeg jy dom pratte lan, Osmanishe Rijk was grooste rijk van werld man, ik ben klijnzon van OSMAN, FATIH SULTAN MEHMET, SÜLEYMAN DE GROOTE... Wei Türken zyn klijnkindere van OSMANNEN!!!
Wie laat zich niet koeioneren?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
(ik leer nu pas dat het koeioneren met een o is)
Domme Turkquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wist niet eens wat het betekende, ondanks mijn maniakale vocabulair.![]()
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeionerenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wijger! Voor mij is en blijft het nog altijd KOEIENERENquote:Op zondag 29 mei 2011 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeioneren?
Vocabulaire.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou moet je geen oude koeien uit de sloot halen.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kent Boes Boes, maar hebt nooit geweten wat ze bedoelden met koeioneren?
Ik kwam daar geloof ik achter bij dit topic: [paint] Wie laat zich niet koeioneren?.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeioneren?
(ik leer nu pas dat het koeioneren met een o is)
Hababam heeft zijn subsidie verloren en moet derhalve sluiten.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef msnk het volgende:
Maar zeg 's jongens, hoe komt FOK! aan die influx aan Turkse UIsHet zijn er echt kapot veel ineens.
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 mei 2011 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hababam heeft zijn subsidie verloren en moet derhalve sluiten.
Hm, ik zou toch zweren dat het in het Nederlands zonder -e geschreven wordt, maar Van Dale zegt dat jij gelijk hebt.quote:
Inderdaad zeg. De ene is nog stereotyper dan de ander.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:47 schreef msnk het volgende:
Maar zeg 's jongens, hoe komt FOK! aan die influx aan Turkse UIsHet zijn er echt kapot veel ineens.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yuri_Boyka haat Turken niet, tjapneut.
Elazigsporquote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef Julis het volgende:
Gadver. Deze topictitel.. Heb ik hierin gepost.
Orduspor naar Süper Lig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |