Geen idee exact maar die drank is sikterlan duur in Turkiye tegenwoordig lanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoeveel procent is de accijns tegenwoordig dan?
daarnaast eigen schuld dikke bult
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:17 schreef einzeinz het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in zo'n seksvakantie naar Thailand, voor iets meer dan 2000 euro kun je een weekje naar Thailand waar je elke dag een andere chick ter beschikking hebt.
Nu vraag ik me af, hoe zijn de vrouwen daar?
Zitten er veel soa's?
quote:
Oeh, een BBC-productie. Net even de eerste twee minuten gekeken en het lijkt me een toffe docu. Extremisten,quote:
Louis Theroux docu's zijn altijd tof.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeh, een BBC-productie. Net even de eerste twee minuten gekeken en het lijkt me een toffe docu. Extremisten,.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Nederturk het volgende:
Hey,
Ik heb alleen een Canvas/Ketnet @ tv =/ Kan ik Sporza op internet kijken?
Op Canvas heb je Sporza.quote:Op zondagnamiddag en soms ook op weekdagen ('s avonds) brengt Sporza live sport op Canvas. 's Avonds zijn er geregeld ook samenvattigen van belangrijke sportmanifestaties.
Geen idee wat Sporza is. In ieder geval:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:19 schreef Nederturk het volgende:
Hey,
Ik heb alleen een Canvas/Ketnet @ tv =/ Kan ik Sporza op internet kijken?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat morgen gewoon op de Belgische TV? Dan ga ik wel kijken.
quote:
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.quote:
Nou, als The Most Hated Family in America mij bevalt, heb ik een mooi lijstje om af te gaan.quote:Louis Theroux: Gambling in Las Vegas
Louis and the Brothel (2003)
Louis and the Nazis (2003)
Louis Theroux: The Most Hated Family in America (2007) (over leden van de controversiële Westboro Baptist Church)
Louis Theroux: Under The Knife (2007) (over plastische chirurgie)
Louis Theroux: Behind Bars (2008)
Louis Theroux's: African Hunting Holiday (2008)
Louis Theroux: Law & Disorder (2008)
Louis Theroux: Killadelphia (over de gevaren van Philadelphia)
Louis Theroux: The City Addicted to Crystal Meth (2009)
Louis Theroux: A place for paedophiles (2009)
Louis Theroux: America's Medicated Kids (2010)
Louis Theroux: America's Most Hated Family In Crisis (2011)
Louis Theroux: The Ultra Zionists (2011) (Over Joodse settlers in Palestina
Ken je klassiekers brother.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.
Thanks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:32 schreef zarGon het volgende:
Ayca, je kunt een invite voor Google Music (http://music.google.com/) aanvragen door die URL te bezoeken via http://simplehider.info/. (Ik heb 2-step verification aanstaan, dus men heeft niets aan m'n wachtwoord alleen.)
Het klinkt alsof het een grote schande is dat ik z'n docu's nog niet heb gezien.quote:
Hoe kan je Louis Theroux nou niet kennen?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die naam zegt me helaas niets. Net even gewikipediaat, ik zie dat de beste man al een paar docu's op z'n naam heeft staan.
[..]
Nou, als The Most Hated Family in America mij bevalt, heb ik een mooi lijstje om af te gaan.
Louis is een koning bij de zeer gerespecteerde zender BBC. Geen derderangs Vara-interviewer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het een grote schande is dat ik z'n docu's nog niet heb gezien..
Ik heb wat in te halen dus. Ik begin met de BBC Two specials.
Kun je even kijken op je Desire Z of (Google) Talk voice en video chat ondersteunt? (Desnoods via de Menu-knop » More...)quote:
Te weinig docu's gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe kan je Louis Theroux nou niet kennen?
BBC staat sowieso hoog aangeschreven bij mij. En aangezien jullie vol lof zijn over deze koning moet hij wel heel goed zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Louis is een koning bij de zeer gerespecteerde zender BBC. Geen derderangs Vara-interviewer.
Whehe, dat hoofd!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:51 schreef Absurditeit het volgende:
Vaak indrukwekkende docu's, maar Louis kan ook heerlijk droog en onnozel overkomen. Check bijv. zijn blik rond 1:25 als hij die bullshit aanschouwt:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |