Is geen famillie.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broer, maar die zit dus ook al bij Assenal.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Dacht dat het geen famillie wasquote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef brtausi het volgende:
altijd leuk als een commentator niet weet wie er in het veld staan
daar mag je met de meeste sporten een heel nieuw team er in gooienquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengen
quote:
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks vanquote:‘Ik ben trouwens geen familie van Kyle Ebecilio’, riep Lorenzo opeens.
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Het is volgens mij ook geen famillie van Ebe, alleen neef van Bruma.
Geen familie van elkaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.
Wat een mysterie zeg
ik voorspel een hitquote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
A-B-Cilio easy as 1-2-3-lio.
Zo, ik heb een nieuwe leus verzonnen.
Wel het staat er toch duidelijk?quote:
Frappant.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks van
Ohquote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks van
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Niceeee!!!! owwohhoooo kampieoenenenene:D:D:DD
Ja wikipedia maar ik hoor net dat daar geen hol van klopt.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
A-B-Cilio easy as 1-2-3-lio.
Zo, ik heb een nieuwe leus verzonnen.
Wikipediaquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wikipedia maar ik hoor net dat daar geen hol van klopt.
TEGEK HIERquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
JAAAAAAA LEIDSE ONTPLOFT GEKKENHUIS! KAOOOOS!
Ik heb hem ook niet gezien maar ik ben zo blij we hebben gewonnen van DC United!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
1-2 anita, niet gezien door de drukte
Ik vind DC niet eens zo slecht spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien maar ik ben zo blij we hebben gewonnen van DC United!
Moet de goal nog komen?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:51 schreef brtausi het volgende:
zit een behoorlijke vertraging in die stream hier
Juich nou niet te vroeg...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
De jongens komen trouwens over een paar dagen per bus aan bij het Museumplein voor de huldiging.
Dit gaat ons niet meer ontglippen ik voel het, Leidse is aan het aftellen!quote:
Intercontinentaal kampioen!quote:
When in Rome inderdaad.quote:
Ze hebben Jan Joost speciaal laten invliegen daarvoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
jan joost gaat de fles nu aan man of the match geven
Het is een eckte Hollander hoor hij zong mee met het Wilhelmus.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:58 schreef msnk het volgende:
Amerika moet voor een hippende hopper als Greg net de hemel zijn
Je komt wel aan je trekken iigquote:
Het was bedoeld als een troll/grapje hhequote:
Can't be arsed.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik jou ookquote:Op maandag 23 mei 2011 01:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef mash_ het volgende:
Wel leuk dat zijn 1e wedstrijd meteen tegen twente is
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJNquote:Op maandag 23 mei 2011 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Als ie humor heeft gaat ie met FEBO achterop spelen
DAN HEEF THIJ ECHT HUMOOR WEETJE FEBO HAHAA FERDINAND BOL DAAR LIEP IK NOG LAATST 15 MEI SPECIAEL DAG WAS DAT NOG WEL WEET IK NOG WELquote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJN.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJN.
Euforie over niets, ik geloof niet dat die gast ooit nog een seizoen zo goed zal spelen als afgelopen seizoen. En om voor 3 miljoen een speler te halen die af en toe een vrije trap binnenschiet vind ik wat veel van het goeie.quote:
Watquote:Ajax slaat bod Trabzonspor op El Hamdaoui af'
23 mei 2011
Een vertrek van Mounir el Hamdaoui bij Ajax lijkt onafwendbaar. Het Turkse Trabzonspor heeft concrete interesse in de Marokkaanse aanvaller, die al maanden in onmin leeft met Ajax-coach Frank de Boer. Dat meldt AD Sportwereld maandag.
Volgens de krant heeft Ajax een eerste bod van de Turkse ploeg op El Hamdaoui afgewezen. Mogelijk komt Trabzonspor later nog met een tweede voorstel.
Ajax-coach Frank de Boer liet eerder al weten dat hij bereid is om El Hamdaoui, die afgelopen zomer overkwam van AZ, te laten gaan. "Als er een goede club komt, werken wij mee aan een oplossing", aldus de oefenmeester. De 26-jarige El Hamdaoui was dit seizoen bij Ajax goed voor dertien competitiedoelpunten.
Dit inderdaad. Zeker aangezien we geen zwak middenveld hebben vind ik het nogal onzin om die speler binnen te halen. Tegelijkertijd is 3 miljoen natuurlijk niet veel voor zo'n speler, zelfs als hij niet het niveau van vorig jaar haalt is het een koopje.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Euforie over niets, ik geloof niet dat die gast ooit nog een seizoen zo goed zal spelen als afgelopen seizoen. En om voor 3 miljoen een speler te halen die af en toe een vrije trap binnenschiet vind ik wat veel van het goeie.
Hij is de speler die we nodig hebben denk ik. Kan een leider op het middenveld zijn, mensen laten scoren en zelf schiet ie er ook een paar inquote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Euforie over niets, ik geloof niet dat die gast ooit nog een seizoen zo goed zal spelen als afgelopen seizoen. En om voor 3 miljoen een speler te halen die af en toe een vrije trap binnenschiet vind ik wat veel van het goeie.
Dat is zo, maar geen idee wat zijn salaris is.quote:Dit inderdaad. Zeker aangezien we geen zwak middenveld hebben vind ik het nogal onzin om die speler binnen te halen. Tegelijkertijd is 3 miljoen natuurlijk niet veel voor zo'n speler, zelfs als hij niet het niveau van vorig jaar haalt is het een koopje.
En een aflopend contract heeft.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:06 schreef J2T het volgende:
5 miljoen is te duur voor een speler van AZ die in de afgelopen 3 seizoenen maar 1 half seizoen volledig heeft gespeeld.
Is echt niet meer haalbaar joh, zit volgens de Belg (zaterdag toevallig bekerfinale in België zitten kijken) half Europa achter aan!quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
En toch ..
Steven Dufour, in een Ajax shirt ..
Zou die nog "haalbaar" zijn .. ?
dan heb je pas echt een middenveld
Je weet tochquote:Het antwoord van Janssen op de vraag waarom hij naar Ajax wilde liet niets ten wensen over. "Omdat ik weer kampioen wil worden."
Volgens jackie en co gisteren wilde hij altijd al bij Ajax voetballenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:08 schreef msnk het volgende:
Netjes voor 2 jaar dus zoals verwacht
[..]
Je weet toch
Iedere speler die anders beweert liegt of faalde te hard bij ons en moest weg of komt uit 010quote:Op maandag 23 mei 2011 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens jackie en co gisteren wilde hij altijd al bij Ajax voetballen
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Iedere speler die anders beweert liegt of faalde te hard bij ons en moest weg of komt uit 010
gewoon 4-4-2 en dan lange ballen spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:13 schreef Smoofie het volgende:
ANyway, de vraag is, waar gaat Anita en/of de Jong spelen? Ik verwacht een midfield met iig Demy én Theo.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:16 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon 4-4-2 en dan lange ballen spelen
Dus jij ziet liever Demy spelen dan Siem? Ik heb een zwak voor Demy (no homo) maar Siem scoort te veel om te passeren.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:13 schreef Smoofie het volgende:
ANyway, de vraag is, waar gaat Anita en/of de Jong spelen? Ik verwacht een midfield met iig Demy én Theo.
Dat heeft ie al een paar keer gezegdquote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef muzas het volgende:
Ik twijfel heel erg aan janssens motieven.
"Ik wil weer kampioen worden" is natuurlijk onzin. Vorig seizoen wass ie dat al met twente, en nu waren ze verdomd dichtbij. Dus ik snap niet waarom hij ajax meer kans op de komende landstitel toespeelt.
Hij gaat twee keer zoveel verdienen... Dat zat het wel zijn, en hij wil natuurlijk niet bankzitten bij een spaanse of engelse subtopper. Hij wil naar het EK.
Zeg dat dan gewoon.
Maar verder is ie welkom. Eindelijk knappe voorzetten.
homo.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever Demy spelen dan Siem? Ik heb een zwak voor Demy (no homo) maar Siem scoort te veel om te passeren.
Maar speelt Siem niet ongeveer hetzelfde spelletje als Janssen? Althans als Siem op middenveld staat.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever Demy spelen dan Siem? Ik heb een zwak voor Demy (no homo) maar Siem scoort te veel om te passeren.
Elke keer als ik jou zie heb ik zin in turkse pizzaquote:
Nee, want Siem kan niet schietenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar speelt Siem niet ongeveer hetzelfde spelletje als Janssen? Althans als Siem op middenveld staat.
Ik heb liever beide, maar Demy én Theo kan erg goed uitpakken. Dan Eriksen, als wat zwakkere erbij. Siempie gewoon in de spitsquote:Op maandag 23 mei 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
[..]
En de vrije trappen. En de winnaarsmentaliteit die Suárez altijd had.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Alleen al omdat we nu hopelijk een keer iemand hebben die WEL een fatsoenlijke corner kan nemen is Theo welkom.
Dat is echt dramatisch bij Ajax, zoveel technische spelers en niet EEN die een corner kan nemen.
Sigthorssonquote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb liever beide, maar Demy én Theo kan erg goed uitpakken. Dan Eriksen, als wat zwakkere erbij. Siempie gewoon in de spits?
Dan is er geen plaats voor Siem.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:32 schreef msnk het volgende:
[..]
En de vrije trappen. En de winnaarsmentaliteit die Suárez altijd had.
[..]
Sigthorsson
Siem in de spits ben ik nooit kapot van geweest.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb liever beide, maar Demy én Theo kan erg goed uitpakken. Dan Eriksen, als wat zwakkere erbij. Siempie gewoon in de spits?
De Jong - Janssen - De Zeeuw is toch een prima middenveld? Anita moet je zo snel mogelijk verkopen aan een NEC of Roda JC. Daarnaast wat getalenteerde jeugd op de bank en je doet in de Eredivisie weer meer om de prijzenquote:Op maandag 23 mei 2011 12:41 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik zou het betreuren als de nieuwe aankopen ten koste gaan van Siem, maar het is natuurlijk wel heerlijk om zo'n goede speler achter de hand te hebben
Sereno, Sneijder en Bonevacia zijn nog niet klaar om veel wedstrijden in het eerste te spelen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:42 schreef Adames het volgende:
[..]
En Serero, Lodeiro, Sneijder, Enoh, Anita en Bonevacia dan ?
Anita ís talent.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
De Jong - Janssen - De Zeeuw is toch een prima middenveld? Anita moet je zo snel mogelijk verkopen aan een NEC of Roda JC. Daarnaast wat getalenteerde jeugd op de bank en je doet in de Eredivisie weer meer om de prijzen
Lijkt me inderdaad het beste, past ook wel in de 'voetballende oplossing' die Frank graag ziet.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sereno, Sneijder en Bonevacia zijn nog niet klaar om veel wedstrijden in het eerste te spelen.
Sowieso heeft De Boer al aangegeven dat hij wil rouleren met spelers om ze zo te ontlasten en ze het hele seizoen fit te houden. Een beetje na voorbeeld van Barcelona en Arsenal. Dus een brede, goede selectie is belangrijk. Ik denk dat iedereen wel aan zijn minuten komt. Zeker De Jong.
Een speler waar je 2.5 mil voor betaald mag je toch wel hopen dat ie klaar is voor wedstrijden in het eerste.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sereno, Sneijder en Bonevacia zijn nog niet klaar om veel wedstrijden in het eerste te spelen.
Sowieso heeft De Boer al aangegeven dat hij wil rouleren met spelers om ze zo te ontlasten en ze het hele seizoen fit te houden. Een beetje na voorbeeld van Barcelona en Arsenal. Dus een brede, goede selectie is belangrijk. Ik denk dat iedereen wel aan zijn minuten komt. Zeker De Jong.
quote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef J2T het volgende:
Sightorsson erbij halen. De Steek, Jantje en Greg weten te behouden voor komend seizoen and every little thing is gonna be allright
Every little thug als je het over Greg hebtquote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef J2T het volgende:
Sightorsson erbij halen. De Steek, Jantje en Greg weten te behouden voor komend seizoen and every little thing is gonna be allright
Ik denk niet dat hij gelijk klaar is om een heleboel wedstrijden in het eerste te spelen, maar als het wel kan heb je er een optie bij, prima.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een speler waar je 2.5 mil voor betaald mag je toch wel hopen dat ie klaar is voor wedstrijden in het eerste.
Nog een spits nodig dan. Siem is leuk als nummer 10 maar niet als nummer 9.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:53 schreef J2T het volgende:
Er is anders nog geen club die steek wil hebben. Dat is toch een beetje lastig voor die jongen.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Kremers het volgende:
Neuh, Steek en Jantje gaan weg. Steek zou ook niet zo erg zijn, Vermeer is er nog
Nog niet zo goed als Steek, maar wel potentie denk ik. Vermeer gaat niet eeuwig tweede doelman blijven..
Zolang er geen goede clubs komen voor Steek en Jantje gaan ze nergens heen. Ze hebben aangegeven naar de top te willen en aangezien ik denk dat Verthongen nog niet klaar is voor de top van het buitenland en de meeste topploegen al een goede keeper hebben, is het niet zo dat ze al 123 weg zijn.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:58 schreef Kremers het volgende:
Neuh, Steek en Jantje gaan weg. Steek zou ook niet zo erg zijn, Vermeer is er nog
Nog niet zo goed als Steek, maar wel potentie denk ik. Vermeer gaat niet eeuwig tweede doelman blijven..
Tottenham, Schalke en Atletico. Ik zou het aannemen als ik hem was, voor vd Sar was Fulham ook een goede keuze.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is anders nog geen club die steek wil hebben. Dat is toch een beetje lastig voor die jongen.
Utd heeft toch gekozen voor De Geaquote:Op maandag 23 mei 2011 13:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zolang er geen goede clubs komen voor Steek en Jantje gaan ze nergens heen. Ze hebben aangegeven naar de top te willen en aangezien ik denk dat Verthongen nog niet klaar is voor de top van het buitenland en de meeste topploegen al een goede keeper hebben, is het niet zo dat ze al 123 weg zijn.
Alleen heb ik het idee dat Manchester United nog wel eens aan de deur kan kloppen voor Stekelenburg.
Nog niks is rond héquote:
Het zou me niks verbazen als ie dat komend seizoen plots verleerd is. Zelfs Sneijder kwam bij Ajax zelden verder dan een balletje op heuphoogte bij de 1e paalquote:Op maandag 23 mei 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Alleen al omdat we nu hopelijk een keer iemand hebben die WEL een fatsoenlijke corner kan nemen is Theo welkom.
Dat is echt dramatisch bij Ajax, zoveel technische spelers en niet EEN die een corner kan nemen.
American Football iets te dikke mannen?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nog niks is rond hé.
Ik snap die Amerikanen ook niet. Hekel aan voetbal, en zelf alleen maar sporten kijken waar alleen maar net iets te dikke mannen aan mee doen (American Football, honkbal) en dan nog basketball.
Nog steeds niet officieel gemeld toch? Dat waren de laatste berichten van de zaakwaarnemer en daarom in gesprek over nieuw contract met Ajax.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Tottenham, Schalke en Atletico. Ik zou het aannemen als ik hem was, voor vd Sar was Fulham ook een goede keuze.
Ik denk dat Siem er gewoon 20 maakt op 9 in een heel seizoen. Als je er nu nog een spits bij haalt word het wel heel druk op het middenveld.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog een spits nodig dan. Siem is leuk als nummer 10 maar niet als nummer 9.
We hebben er echt 2 nodig,
Hij wil naar de top. Zolang er niet een topclub komt gaat hij niet. Tenminste dat is het idee.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Tottenham, Schalke en Atletico. Ik zou het aannemen als ik hem was, voor vd Sar was Fulham ook een goede keuze.
Dat denk ik ook inderdaad en de samenwerking met Eriksen gaat prima. Alleen als je een goede spits kan halen die beter is moet je het doen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat Siem er gewoon 20 maakt op 9 in een heel seizoen. Als je er nu nog een spits bij haalt word het wel heel druk op het middenveld.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
PSV wilt Gomez toch terughalen? Waar halen ze het geld vandaan. Als doedel weggaat gebruiken ze het gelt lijkt mijn om de schulden terug te betalen/
Waaaaaaaaaaat, lolololol. Waarom zette ik daar een t.quote:
Of om een nieuwe spits/vleugel te halen. De positie van Doedelzak moet natuurlijk wel opgevuld worden en ze hebben niet echt iemand achter de hand volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
PSV wilt Gomez toch terughalen? Waar halen ze het geld vandaan. Als doedel weggaat gebruiken ze het gelt lijkt mijn om de schulden terug te betalen/
Dat vroeg ik me ook af.quote:
PSV heeft een negatief resultaat gedraaid, ze hebben volgens mij nog steeds een positief eigen vermogen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
PSV wilt Gltomez toch terughalen? Waar halen ze het geld vandaan. Als doedel weggaat gebruiken ze het geld lijkt mijn om de schulden terug te betalen/
Inderdaad, laten we Anita die alleen maar de man van het seizoen was passeren en Eriksen op de bank zetten ten koste van draaicirkel van een vrachtwagen en aanname van mijn grootmoeder de Jong. Oh en sjok-sjok de Zeeuw absoluut in de basis boven Cristian.quote:Op maandag 23 mei 2011 12:46 schreef andre347 het volgende:
[..]
De Jong - Janssen - De Zeeuw is toch een prima middenveld? Anita moet je zo snel mogelijk verkopen aan een NEC of Roda JC. Daarnaast wat getalenteerde jeugd op de bank en je doet in de Eredivisie weer meer om de prijzen
Zonder De Zeeuw hadden we vorige week nooit kunnen winnen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we Anita die alleen maar de man van het seizoen was passeren en Eriksen op de bank zetten ten koste van draaicirkel van een vrachtwagen en aanname van mijn grootmoeder de Jong. Oh en sjok-sjok de Zeeuw absoluut in de basis boven Cristian.
Zonder Vermeer ook niet, wat is je punt?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder De Zeeuw hadden we vorige week nooit kunnen winnen.
Eriksen als spitsquote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef andre347 het volgende:
Eriksen kun je altijd als valse spits opstellen. Ozbilliz op de flank en dan nog een goede spits halen.
quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen als spits. Nee, komop ff met me, hij heeft een leuk steekpassje hier en daar, maar zijn schotkracht is echt pathetic
.
Eriksen heeft een goed schot hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen als spits. Nee, komop ff met me, hij heeft een leuk steekpassje hier en daar, maar zijn schotkracht is echt pathetic
.
quote:Op maandag 23 mei 2011 13:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaat, lolololol. Waarom zette ik daar een t.Zat er niet echt bij met mijn hoofd
. Daarvoor wel gewoon met een d
Dat vraagt iedereen zich elke dag af. Ergens in juli of zo.quote:
Nee man, al die "stoppers" of hoe dat ook heet zijn gigantisch en dikquote:Op maandag 23 mei 2011 13:05 schreef fathank het volgende:
[..]
American Football iets te dikke mannen?
Dat zijn stuk voor stuk beesten. Allemaal postuur Jaap Stam2
Onzin, alleen in de laatste wedstrijd gaf ie een behoorlijke knal opeens, verder heeft ie voornamelijk slappe rollertjes geproduceerd... Is er dan echt niemand hier die echt KIJKT naar een wedstrijd?quote:
hij heeft wel veel gevoel. Er mag wel wat meer power in.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de laatste wedstrijd gaf ie een behoorlijke knal opeens, verder heeft ie voornamelijk slappe rollertjes geproduceerd... Is er dan echt niemand hier die echt KIJKT naar een wedstrijd?
Precies, hij plaatst nog te veel.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij heeft wel veel gevoel. Er mag wel wat meer power in.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die gast moet gewoon ff van dat mietjes dieet afstappen en elke dag een halve koe, rauw, opeten. Zo deden de Vikingen dat ook, Wordt hij gelijk de schrik van het noorden. Of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gast, dit slaat nergens opquote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef andre347 het volgende:
Eriksen kun je altijd als valse spits opstellen. Ozbilliz op de flank en dan nog een goede spits halen.
Hoezo nog een goede spits? Heb je Ooijer al voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef andre347 het volgende:
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilioquote:
Frank niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilio
Gast, ook dat zeg ik totaal niet. Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik dat wil? En als ik dat zou willen, waarom is het dan logisch dat Eriksen als schaduwspits opereert? En hoezo zou dat wel in de CL werken?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilio
Klopt, enige voordeel van Ebecilio t.o.v. Ozbiliz is dat hij ook de actie weleens niet inzet en dus kiest voor het balbezit waar Ozbiliz meer voor de actie gaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef fathank het volgende:
Ik ben meer gecharmeerd van Ozbiliz. Ebecilio is toch een beetje een blind paard in vergelijking met Ozbiliz.
quote:Pot 1
Manchester United
FC Barcelona
Chelsea
Bayern * 4e voorronde
Arsenal * 4e voorronde
Real Madrid
Inter
Porto
Pot 2
AC Milan
Olympique Lyon * strijden met PSG om plek bij de 4e voorronde
Shaktar
Valencia
Benfica * 3e voorronde
Villareal * 4e voorronde
CSKA
Marseille
Pot 3
Dinamo Kiev * 3e voorronde
Zenit
Glasgow Rangers * 3e voorronde
Ajax
Leverkusen
Kopenhagen * 3e voorronde
Olympiakos
Fenerbahce
Pot 4
Manchester City
FC Twente * 3e voorronde
Lille
Basel * strijden met FC Zürich om kampioenschap en directe kwalificatie of 3e
voorronde
Standard Luik * 3e voorronde
Dortmund
Napoli
Trabzonspor * 3e voorronde
Fc Otelul Galati
Potindeling gemaakt op basis van UEFA clubranking. Diverse andere (kleinere) ploegen maken nog kans op een plaats in pot 4 na een succesvolle kwalificatie.
Dan zal niet goed voor ons doelsaldo zijn in de clquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit m gaat worden
Dat shirtquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Ze gingen wel los bij de 1-1Vooral die blonde op 2:45
Mooie redding van vermeer bij 1min15quote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Ze gingen wel los bij de 1-1Vooral die blonde op 2:45
Hahahaha, maak je over Trabzonspor maar geen zorgen hoor. Dat zijn chille gastenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trabzonspor lijkt me ook wel te doen al haat ik turkse tegenstanders omdat die uitwedstrijden altijd zo vreselijk opgefokt zijn.
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.quote:
Dat komt doordat de sterren er later op zijn geplakt. Is nog een heel gedoe geweest.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.
Gewoon netjes mee met de cirkel zou beter zijn.
Verder, wat een amateurwedstrijd, verschrikkelijk (gebaseerd op het filmpje).
Wedstrijd was niet van een hoog niveau nee, alleen 1e 15 min van Ajax, daarna speelde ze echt alsof het nergens om ging...wat ook het geval wasquote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.
Gewoon netjes mee met de cirkel zou beter zijn.
Verder, wat een amateurwedstrijd, verschrikkelijk (gebaseerd op het filmpje).
Wanneer is de verkoop zul je bedoelenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef snellehenk het volgende:
Wanneer is de eerste wedstrijd voor de CL eigenlijk?
Ah, oke.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat komt doordat de sterren er later op zijn geplakt. Is nog een heel gedoe geweest.
Had liever de rechter en linker ster wat naar benden gezakt gezien. Zoals sommige hebben als UI met het oude logo.quote:
haha, idd dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wanneer is de verkoop zul je bedoelen
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerquote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha, idd dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee.
Iemand enig idee?
Als ik erover nadenk wordt ik al gek, kan niet snel genoeg zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerIk haal iig een PPT
Hopen op een loting zonder ACM én RM dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk wordt ik al gek, kan niet snel genoeg zijn!
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerIk haal iig een PPT
zal je niet eerst eens even de loting afwachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberen
Iemand enig idee of je makkelijk aan uitkaarten kan komen?
uit bij dortmund lijkt me wel mooi.
Wat voor kaart heb je? Meestal kom je daar alleen met een uitkaart, want de uitvakken zitten heel snel vol. (alleen dit jaar kon je nog naar moskouquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberen
Iemand enig idee of je makkelijk aan uitkaarten kan komen?
uit bij dortmund lijkt me wel mooi.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had liever de rechter en linker ster wat naar benden gezakt gezien. Zoals sommige hebben als UI met het oude logo.
Ja die speelde een goede wedstrijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Lodeiro speelde gister erg goed lees ik op Ajax.nl? Lastige keuzes volgend jaar
Hoi. Hij speelde best lekker ja. Tegen een Amerikaanse club. Geen lastige keuze dus, bovendien zal Frank dat wel goed in de gaten hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Lodeiro speelde gister erg goed lees ik op Ajax.nl? Lastige keuzes volgend jaar
Daarbij is Ebecilio een stuk jonger en kan hij dus nog een hoop bijleren.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, enige voordeel van Ebecilio t.o.v. Ozbiliz is dat hij ook de actie weleens niet inzet en dus kiest voor het balbezit waar Ozbiliz meer voor de actie gaat.
of Arsenalquote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopen op een loting zonder ACM én RM dit jaar
Mwah, hij is inderdaad klein maar wel stevig gebouwd hoor. Hij is zeker niet slap en ook niet makkelijk van de bal te krijgen als hem zo ziet. Een stuk sterke dan bijvoorbeeld Eriksen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef Catch22- het volgende:
Lodeiro ís goed. Fysiek alleen niet optimaal (te klein en slap)
Lekker toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
JanssenDe eerste wedstrijd is meteen tegen Twente dan
Is niets man, was er vorig jaar, stadion voor de helft gevuld.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef snellehenk het volgende:
[..]
wanneer begint kaartverkoop voor die wedstrijd
Heb je wéér zo'n talentje erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Bendtner mag van mij wel komen.
Is ook wel leuk. Een keer een Deen bij Ajax.
Zou weer eens wat anders zijn he.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Waarom van hem?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou weer eens wat anders zijn he.![]()
Ik hoop wel dat ze snel Theo's rugnummer bekend maken wordt de hoogste tijd dat ik mijn shirt ga halen.
Ik gok nummer 8quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou weer eens wat anders zijn he.![]()
Ik hoop wel dat ze snel Theo's rugnummer bekend maken wordt de hoogste tijd dat ik mijn shirt ga halen.
Had je niet moeten zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niets man, was er vorig jaar, stadion voor de helft gevuld.
Die komt nooit. Net zoals Elia en Chivu.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Of Defourquote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die komt nooit. Net zoals Elia en Chivu.
Ik vind het nooit goed als nummers van basis spelers gewisseld worden, als nummers bezet zijn moet je gewoon een ander nummer nemenquote:
Nou ik ben er blij mee heb geen zin om met met een ander nummer dan 8 op mijn rug te lopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nooit goed als nummers van basis spelers gewisseld worden, als nummers bezet zijn moet je gewoon een ander nummer nemen
Het is een cultheld iemand die zijn bek durft open te trekken. Iemand die anders is dan de andere die zijn toch meestal wat saai.quote:
Je maakt als club de speler te belangrijk als je het nummer van een andere speler afpakt en aan hem geeft, laat hij eerst maar eens met 16 of zo beginnenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben er blij mee heb geen zin om met met een ander nummer dan 8 op mijn rug te lopen.
En Lodeiro nog achter de handquote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen, Eriksen, De Zeeuw, Anita ..
Begint eindelijk een beetje Ajax-waardig te worden.
Hebben we Boerrigter al?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En Lodeiro nog achter de handQua middenveld zitten we wel goed. Ik vrees alleen een beetje voor onze aanval op dit moment, daar moet echt nog kwaliteit bij.
Volgens Demy de Zeeuw wel.quote:
Waarom? De beste speler van Nederland mag best nummer 8 krijgen. Als die anderen zo belangrijk waren geweest zou er überhaupt nooit overwogen worden om hun nummer af te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je maakt als club de speler te belangrijk als je het nummer van een andere speler afpakt en aan hem geeft, laat hij eerst maar eens met 16 of zo beginnen
Ja, hoewel Ajax.nl het nog even moet bevestigen.quote:
Sinds wanneer is Serero een rechtbuiten?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, hoewel Ajax.nl het nog even moet bevestigen.
Tot nu toe ziet de aanval er dus zo uit:
Sulejmani - De Jong - Ebecillio
Ozbilliz/Serero - Sigthorsson? - Boerrigter
quote:
Siem heeft geen trek om nog langer verkracht te worden als spits.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou Sigthorsson niet kopen als je Siem hebt.
Hij kan op de flanken ook uit de voeten, dus vergelijkbaar met Ebecillio en Ozbillizquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Serero een rechtbuiten?
Oh had dat nergens gelezen zag alleen spits annex aanvaller staan. Maar handig dat ie ook op de vleugels uit de voeten kan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij kan op de flanken ook uit de voeten, dus vergelijkbaar met Ebecillio en Ozbilliz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |