Ja die speelde een goede wedstrijd.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Lodeiro speelde gister erg goed lees ik op Ajax.nl? Lastige keuzes volgend jaar
Hoi. Hij speelde best lekker ja. Tegen een Amerikaanse club. Geen lastige keuze dus, bovendien zal Frank dat wel goed in de gaten hebbenquote:Op maandag 23 mei 2011 16:16 schreef TheDutchguy het volgende:
Lodeiro speelde gister erg goed lees ik op Ajax.nl? Lastige keuzes volgend jaar
Daarbij is Ebecilio een stuk jonger en kan hij dus nog een hoop bijleren.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, enige voordeel van Ebecilio t.o.v. Ozbiliz is dat hij ook de actie weleens niet inzet en dus kiest voor het balbezit waar Ozbiliz meer voor de actie gaat.
of Arsenalquote:Op maandag 23 mei 2011 15:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopen op een loting zonder ACM én RM dit jaar
Mwah, hij is inderdaad klein maar wel stevig gebouwd hoor. Hij is zeker niet slap en ook niet makkelijk van de bal te krijgen als hem zo ziet. Een stuk sterke dan bijvoorbeeld Eriksen.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:18 schreef Catch22- het volgende:
Lodeiro ís goed. Fysiek alleen niet optimaal (te klein en slap)
Lekker toch.quote:Op maandag 23 mei 2011 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
JanssenDe eerste wedstrijd is meteen tegen Twente dan
Is niets man, was er vorig jaar, stadion voor de helft gevuld.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:01 schreef snellehenk het volgende:
[..]
wanneer begint kaartverkoop voor die wedstrijd
Heb je wéér zo'n talentje erbij.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Bendtner mag van mij wel komen.
Is ook wel leuk. Een keer een Deen bij Ajax.
Zou weer eens wat anders zijn he.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Waarom van hem?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou weer eens wat anders zijn he.![]()
Ik hoop wel dat ze snel Theo's rugnummer bekend maken wordt de hoogste tijd dat ik mijn shirt ga halen.
Ik gok nummer 8quote:Op maandag 23 mei 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou weer eens wat anders zijn he.![]()
Ik hoop wel dat ze snel Theo's rugnummer bekend maken wordt de hoogste tijd dat ik mijn shirt ga halen.
Had je niet moeten zeggenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niets man, was er vorig jaar, stadion voor de helft gevuld.
Die komt nooit. Net zoals Elia en Chivu.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:02 schreef Morendo het volgende:
Of Defourquote:Op maandag 23 mei 2011 17:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die komt nooit. Net zoals Elia en Chivu.
Ik vind het nooit goed als nummers van basis spelers gewisseld worden, als nummers bezet zijn moet je gewoon een ander nummer nemenquote:
Nou ik ben er blij mee heb geen zin om met met een ander nummer dan 8 op mijn rug te lopen.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nooit goed als nummers van basis spelers gewisseld worden, als nummers bezet zijn moet je gewoon een ander nummer nemen
Het is een cultheld iemand die zijn bek durft open te trekken. Iemand die anders is dan de andere die zijn toch meestal wat saai.quote:
Je maakt als club de speler te belangrijk als je het nummer van een andere speler afpakt en aan hem geeft, laat hij eerst maar eens met 16 of zo beginnenquote:Op maandag 23 mei 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben er blij mee heb geen zin om met met een ander nummer dan 8 op mijn rug te lopen.
En Lodeiro nog achter de handquote:Op maandag 23 mei 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Janssen, Eriksen, De Zeeuw, Anita ..
Begint eindelijk een beetje Ajax-waardig te worden.
Hebben we Boerrigter al?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En Lodeiro nog achter de handQua middenveld zitten we wel goed. Ik vrees alleen een beetje voor onze aanval op dit moment, daar moet echt nog kwaliteit bij.
Volgens Demy de Zeeuw wel.quote:
Waarom? De beste speler van Nederland mag best nummer 8 krijgen. Als die anderen zo belangrijk waren geweest zou er überhaupt nooit overwogen worden om hun nummer af te pakken.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je maakt als club de speler te belangrijk als je het nummer van een andere speler afpakt en aan hem geeft, laat hij eerst maar eens met 16 of zo beginnen
Ja, hoewel Ajax.nl het nog even moet bevestigen.quote:
Sinds wanneer is Serero een rechtbuiten?quote:Op maandag 23 mei 2011 17:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, hoewel Ajax.nl het nog even moet bevestigen.
Tot nu toe ziet de aanval er dus zo uit:
Sulejmani - De Jong - Ebecillio
Ozbilliz/Serero - Sigthorsson? - Boerrigter
quote:
Siem heeft geen trek om nog langer verkracht te worden als spits.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou Sigthorsson niet kopen als je Siem hebt.
Hij kan op de flanken ook uit de voeten, dus vergelijkbaar met Ebecillio en Ozbillizquote:Op maandag 23 mei 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Serero een rechtbuiten?
Oh had dat nergens gelezen zag alleen spits annex aanvaller staan. Maar handig dat ie ook op de vleugels uit de voeten kan.quote:Op maandag 23 mei 2011 17:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij kan op de flanken ook uit de voeten, dus vergelijkbaar met Ebecillio en Ozbilliz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |