hij heeft wel veel gevoel. Er mag wel wat meer power in.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, alleen in de laatste wedstrijd gaf ie een behoorlijke knal opeens, verder heeft ie voornamelijk slappe rollertjes geproduceerd... Is er dan echt niemand hier die echt KIJKT naar een wedstrijd?
Precies, hij plaatst nog te veel.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij heeft wel veel gevoel. Er mag wel wat meer power in.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die gast moet gewoon ff van dat mietjes dieet afstappen en elke dag een halve koe, rauw, opeten. Zo deden de Vikingen dat ook, Wordt hij gelijk de schrik van het noorden. Of zoquote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 23 mei 2011 14:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Gast, dit slaat nergens opquote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef andre347 het volgende:
Eriksen kun je altijd als valse spits opstellen. Ozbilliz op de flank en dan nog een goede spits halen.
Hoezo nog een goede spits? Heb je Ooijer al voor.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:04 schreef andre347 het volgende:
Eriksen kun je altijd als valse spits opstellen. Ozbilliz op de flank en dan nog een goede spits halen.
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilioquote:
Frank niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilio
Gast, ook dat zeg ik totaal niet. Hoe kom je er in vredesnaam bij dat ik dat wil? En als ik dat zou willen, waarom is het dan logisch dat Eriksen als schaduwspits opereert? En hoezo zou dat wel in de CL werken?quote:Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij wil de CL in met een Ebecilio op de flank? Iedereen met een beetje voetbalverstand ziet toch dat Ozbiliz beter is dan Ebecilio
Klopt, enige voordeel van Ebecilio t.o.v. Ozbiliz is dat hij ook de actie weleens niet inzet en dus kiest voor het balbezit waar Ozbiliz meer voor de actie gaat.quote:Op maandag 23 mei 2011 14:33 schreef fathank het volgende:
Ik ben meer gecharmeerd van Ozbiliz. Ebecilio is toch een beetje een blind paard in vergelijking met Ozbiliz.
quote:Pot 1
Manchester United
FC Barcelona
Chelsea
Bayern * 4e voorronde
Arsenal * 4e voorronde
Real Madrid
Inter
Porto
Pot 2
AC Milan
Olympique Lyon * strijden met PSG om plek bij de 4e voorronde
Shaktar
Valencia
Benfica * 3e voorronde
Villareal * 4e voorronde
CSKA
Marseille
Pot 3
Dinamo Kiev * 3e voorronde
Zenit
Glasgow Rangers * 3e voorronde
Ajax
Leverkusen
Kopenhagen * 3e voorronde
Olympiakos
Fenerbahce
Pot 4
Manchester City
FC Twente * 3e voorronde
Lille
Basel * strijden met FC Zürich om kampioenschap en directe kwalificatie of 3e
voorronde
Standard Luik * 3e voorronde
Dortmund
Napoli
Trabzonspor * 3e voorronde
Fc Otelul Galati
Potindeling gemaakt op basis van UEFA clubranking. Diverse andere (kleinere) ploegen maken nog kans op een plaats in pot 4 na een succesvolle kwalificatie.
Dan zal niet goed voor ons doelsaldo zijn in de clquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dit m gaat worden
Dat shirtquote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Ze gingen wel los bij de 1-1Vooral die blonde op 2:45
Mooie redding van vermeer bij 1min15quote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor wie het nog niet heeft gezien:
Ze gingen wel los bij de 1-1Vooral die blonde op 2:45
Hahahaha, maak je over Trabzonspor maar geen zorgen hoor. Dat zijn chille gastenquote:Op maandag 23 mei 2011 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Trabzonspor lijkt me ook wel te doen al haat ik turkse tegenstanders omdat die uitwedstrijden altijd zo vreselijk opgefokt zijn.
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.quote:
Dat komt doordat de sterren er later op zijn geplakt. Is nog een heel gedoe geweest.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.
Gewoon netjes mee met de cirkel zou beter zijn.
Verder, wat een amateurwedstrijd, verschrikkelijk (gebaseerd op het filmpje).
Wedstrijd was niet van een hoog niveau nee, alleen 1e 15 min van Ajax, daarna speelde ze echt alsof het nergens om ging...wat ook het geval wasquote:Op maandag 23 mei 2011 15:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die sterren zijn lelijk, althans, lelijk scheef.
Gewoon netjes mee met de cirkel zou beter zijn.
Verder, wat een amateurwedstrijd, verschrikkelijk (gebaseerd op het filmpje).
Wanneer is de verkoop zul je bedoelenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:15 schreef snellehenk het volgende:
Wanneer is de eerste wedstrijd voor de CL eigenlijk?
Ah, oke.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat komt doordat de sterren er later op zijn geplakt. Is nog een heel gedoe geweest.
Had liever de rechter en linker ster wat naar benden gezakt gezien. Zoals sommige hebben als UI met het oude logo.quote:
haha, idd dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wanneer is de verkoop zul je bedoelen
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerquote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef snellehenk het volgende:
[..]
haha, idd dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee.
Iemand enig idee?
Als ik erover nadenk wordt ik al gek, kan niet snel genoeg zijn!quote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerIk haal iig een PPT
Hopen op een loting zonder ACM én RM dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2011 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ik erover nadenk wordt ik al gek, kan niet snel genoeg zijn!
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar eind augustus, dus denk dit jaar weerIk haal iig een PPT
zal je niet eerst eens even de loting afwachtenquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberen
Iemand enig idee of je makkelijk aan uitkaarten kan komen?
uit bij dortmund lijkt me wel mooi.
Wat voor kaart heb je? Meestal kom je daar alleen met een uitkaart, want de uitvakken zitten heel snel vol. (alleen dit jaar kon je nog naar moskouquote:Op maandag 23 mei 2011 15:56 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dat ga ik dit jaar ook maar eens proberen
Iemand enig idee of je makkelijk aan uitkaarten kan komen?
uit bij dortmund lijkt me wel mooi.
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had liever de rechter en linker ster wat naar benden gezakt gezien. Zoals sommige hebben als UI met het oude logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |