Is geen famillie.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broer, maar die zit dus ook al bij Assenal.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Dacht dat het geen famillie wasquote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef brtausi het volgende:
altijd leuk als een commentator niet weet wie er in het veld staan
daar mag je met de meeste sporten een heel nieuw team er in gooienquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengen
quote:
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks vanquote:‘Ik ben trouwens geen familie van Kyle Ebecilio’, riep Lorenzo opeens.
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Het is volgens mij ook geen famillie van Ebe, alleen neef van Bruma.
Geen familie van elkaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.
Wat een mysterie zeg
ik voorspel een hitquote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
A-B-Cilio easy as 1-2-3-lio.
Zo, ik heb een nieuwe leus verzonnen.
Wel het staat er toch duidelijk?quote:
Frappant.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |