Is geen famillie.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broer, maar die zit dus ook al bij Assenal.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Dacht dat het geen famillie wasquote:Op maandag 23 mei 2011 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het zijn gewoon broers hoor.
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef brtausi het volgende:
altijd leuk als een commentator niet weet wie er in het veld staan
daar mag je met de meeste sporten een heel nieuw team er in gooienquote:Op maandag 23 mei 2011 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ook al 3x beweerd dat Enoh was gewisseld, maar in Amerika is een wissel het niet waard om in beeld te brengen
quote:
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks vanquote:‘Ik ben trouwens geen familie van Kyle Ebecilio’, riep Lorenzo opeens.
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Het is volgens mij ook geen famillie van Ebe, alleen neef van Bruma.
Geen familie van elkaar.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kyle Ebecilio is de broer van Lorenzo Ebecilio, iets wat in de media wel altijd onjuist is verteld. De Media dacht dat Kyle Ebecilio de neef van Lorenzo Ebecilio was.
Wat een mysterie zeg
ik voorspel een hitquote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
A-B-Cilio easy as 1-2-3-lio.
Zo, ik heb een nieuwe leus verzonnen.
Wel het staat er toch duidelijk?quote:
Frappant.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks van
Ohquote:Op maandag 23 mei 2011 00:44 schreef BobW het volgende:
[..]
[..]
Quote van VAK410.nl interview met Lorenzo. Wikipedia klopt volgens mij helemaal niks van
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:48 schreef HenkieVdV het volgende:
Niceeee!!!! owwohhoooo kampieoenenenene:D:D:DD
Ja wikipedia maar ik hoor net dat daar geen hol van klopt.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
A-B-Cilio easy as 1-2-3-lio.
Zo, ik heb een nieuwe leus verzonnen.
Wikipediaquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wikipedia maar ik hoor net dat daar geen hol van klopt.
TEGEK HIERquote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
JAAAAAAA LEIDSE ONTPLOFT GEKKENHUIS! KAOOOOS!
Ik heb hem ook niet gezien maar ik ben zo blij we hebben gewonnen van DC United!quote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
1-2 anita, niet gezien door de drukte
Ik vind DC niet eens zo slecht spelenquote:Op maandag 23 mei 2011 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet gezien maar ik ben zo blij we hebben gewonnen van DC United!
Moet de goal nog komen?quote:Op maandag 23 mei 2011 00:51 schreef brtausi het volgende:
zit een behoorlijke vertraging in die stream hier
Juich nou niet te vroeg...quote:Op maandag 23 mei 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
De jongens komen trouwens over een paar dagen per bus aan bij het Museumplein voor de huldiging.
Dit gaat ons niet meer ontglippen ik voel het, Leidse is aan het aftellen!quote:
Intercontinentaal kampioen!quote:
When in Rome inderdaad.quote:
Ze hebben Jan Joost speciaal laten invliegen daarvoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
jan joost gaat de fles nu aan man of the match geven
Het is een eckte Hollander hoor hij zong mee met het Wilhelmus.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:58 schreef msnk het volgende:
Amerika moet voor een hippende hopper als Greg net de hemel zijn
Je komt wel aan je trekken iigquote:
Het was bedoeld als een troll/grapje hhequote:
Can't be arsed.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik jou ookquote:Op maandag 23 mei 2011 01:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |