Ze hebben Jan Joost speciaal laten invliegen daarvoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
jan joost gaat de fles nu aan man of the match geven
Het is een eckte Hollander hoor hij zong mee met het Wilhelmus.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:58 schreef msnk het volgende:
Amerika moet voor een hippende hopper als Greg net de hemel zijn
Je komt wel aan je trekken iigquote:
Het was bedoeld als een troll/grapje hhequote:
Can't be arsed.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie ga is naar het VI topic voordat er straks weer een heel Ajax topic wordt geclosed vanwege teveel spam
Ik jou ookquote:Op maandag 23 mei 2011 01:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik blijf Smoof een schattig mannetje vinden.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:18 schreef mash_ het volgende:
Wel leuk dat zijn 1e wedstrijd meteen tegen twente is
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJNquote:Op maandag 23 mei 2011 09:15 schreef DeTolk het volgende:
Als ie humor heeft gaat ie met FEBO achterop spelen
DAN HEEF THIJ ECHT HUMOOR WEETJE FEBO HAHAA FERDINAND BOL DAAR LIEP IK NOG LAATST 15 MEI SPECIAEL DAG WAS DAT NOG WEL WEET IK NOG WELquote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJN.
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:34 schreef fathank het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA JA MAN DAT ZOU ECHT FANTASTISCH ZIJN.
Euforie over niets, ik geloof niet dat die gast ooit nog een seizoen zo goed zal spelen als afgelopen seizoen. En om voor 3 miljoen een speler te halen die af en toe een vrije trap binnenschiet vind ik wat veel van het goeie.quote:
Watquote:Ajax slaat bod Trabzonspor op El Hamdaoui af'
23 mei 2011
Een vertrek van Mounir el Hamdaoui bij Ajax lijkt onafwendbaar. Het Turkse Trabzonspor heeft concrete interesse in de Marokkaanse aanvaller, die al maanden in onmin leeft met Ajax-coach Frank de Boer. Dat meldt AD Sportwereld maandag.
Volgens de krant heeft Ajax een eerste bod van de Turkse ploeg op El Hamdaoui afgewezen. Mogelijk komt Trabzonspor later nog met een tweede voorstel.
Ajax-coach Frank de Boer liet eerder al weten dat hij bereid is om El Hamdaoui, die afgelopen zomer overkwam van AZ, te laten gaan. "Als er een goede club komt, werken wij mee aan een oplossing", aldus de oefenmeester. De 26-jarige El Hamdaoui was dit seizoen bij Ajax goed voor dertien competitiedoelpunten.
Dit inderdaad. Zeker aangezien we geen zwak middenveld hebben vind ik het nogal onzin om die speler binnen te halen. Tegelijkertijd is 3 miljoen natuurlijk niet veel voor zo'n speler, zelfs als hij niet het niveau van vorig jaar haalt is het een koopje.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Euforie over niets, ik geloof niet dat die gast ooit nog een seizoen zo goed zal spelen als afgelopen seizoen. En om voor 3 miljoen een speler te halen die af en toe een vrije trap binnenschiet vind ik wat veel van het goeie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |