Ook prima. Ook tergend.quote:
Onder zijn ogen weggejat!quote:
En dan ernaast vallenquote:
nee, dat gaat te verquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dan luister ik liever naar Ed naar deze verkrachting
Ik denk dat de lippen van haar kut beter bewegen dan die van haar mond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Cee het volgende:
Se singe dit nummej foor iedereen die se liefhebbe. Simrun!
Wendy. Ar-ti-cu-la-tie, kut.
Al een uur minimaal Bennyquote:
Ik wel: won't watch.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Gordon gaat in een comedie met chantal janzen, en carlo en irene..
ik weet niet zo goed wat ik moet denken
Uit het Gooiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef Susie het volgende:
Het lijkt wel kinderen voor kinderen met de vreselijke r.
Dat deed ie al eerder, toen kreeg ie een rechtszaak.quote:
beterquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef JaneDoe het volgende:
kan iemand ed alvast begeleiden richting uitgang?
Slappe hap!quote:
Nee, GTST , ze hebben zelfs Laura ingezet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is deze aflevering weer gesponsord door de scapino ofzo?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Is deze aflevering weer gesponsord door de scapino ofzo?
0:00 en nu verandert Ed in een meloen.quote:
Jawel op het gebitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Jammer, geen rotte tomaten volgende week
Viesss...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Susie het volgende:
We gaan nog even KIJKEN naar hoe het zover is gekomen....
Dat kent Stacey niet, voor haar tijd.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Cee het volgende:
Wendy zal nooit het moment vergeten. Morgen wordt ze weer wakker (helaas) en denkt ze "hoe heet die blinde dikkerd van gisteren nou ook weer?"
Hij krijgt een dvd´tje met de hoogtepunten mee naar huis.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:58 schreef ThaRickah het volgende:
Leuk die hoogtepunten voor EdZal die van genieten..
Hij hoort er niet thuis. Laat hem lekker in de kroeg hobbieen. met een biertje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:58 schreef Riann het volgende:
Het is niet dat hij geen talent heeft hij is goed maar ik vind hem niks voor xfactor
Ik blijf ze saai vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Sim Ran ging echt wel goed deze keer!!!
Ed is pas saai. Gelukkig hebben we nu alleen nog maar hippe jonge artiesten overquote:
Jaaa.. lekker strandschepjes en emmers mee, en waterpistool! kunnen we kutzingendemensen nat schieten!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
Moeten wij nu ook zomers gekleed gaan
Op strandslippersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
lekker zomers jurkjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel leuk
Fijn kunnen we onze bikini aanquote:
Godverquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Cee het volgende:
Summer Jam. Met geweldige nummers zoals:
Winter in America (René Froger)
Winter (Tori Amos)
Cold as Ice (Foreigner)
Ice ice baby (Vanilla Ice)
Informer (Snow)
Kom je meteen in beeld, ik zeg doenquote:
Oeh mijn nieuwe uit Londenquote:
Ja jij wel, jij wil gewoon kunnen zeggen, ik zag jequote:
Ik wil zo graag weer naar Londen.quote:
Ik ben verliefd op die stadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil zo graag weer naar Londen.Denk dat ik deze zomer even een paar daagjes op en neer waggel.
Ik ook nietquote:
*proest*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus volgende week gaat Rolf een kuil in het zand graven en Duits zingen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik ben al 10 jaar niet meer naatr Londen geweest
Superchoakerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa.. lekker strandschepjes en emmers mee, en waterpistool! kunnen we kutzingendemensen nat schieten!
Vamos a la playaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dus volgende week gaat Rolf een kuil in het zand graven en Duits zingen?
Daar geef ik geen bal omquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij wel, jij wil gewoon kunnen zeggen, ik zag je
Ik ga je twitteren vanaf daar
ja want ze hebben daar gratis draadloos internet (als het nog steeds zo isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij wel, jij wil gewoon kunnen zeggen, ik zag je
Ik ga je twitteren vanaf daar
Je hebt twee versies he, ook die snellere dus wie weetquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar geef ik geen bal omIk zeg; mooie vrouwen in beeld
Geheid Rolf bedoel je.quote:
Weer een nummertje voor Rolfquote:
Nee Baila bailaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weer een nummertje voor RolfEn anders wel Bailamos of Bailando
Rochelle zingt Boys boys boysquote:
Jemig Koenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rochelle zingt Boys boys boys
schudden met d'r tieten
onee
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig KoenJij bent ook af en toe echt het mannetje he
Bootylicious gaat het ook niet worden...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rochelle zingt Boys boys boys
schudden met d'r tieten
onee
ook hierbij krijg ik een miquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:15 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Bootylicious gaat het ook niet worden...
Jantine had niks te zoeken in de live shows....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef miep63 het volgende:
Dat had al veeeeel eerder moeten gebeuren, dat is zo ten koste gegaan van andere kandidaten, zonde gewoon. Jantine bijvoorbeeld die moest veels te snel d'r uit.
precies, die kunnen dezelfde carrière-wervelwind verwachten als Nathalie, Rachel en Maaike.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
... wat weer beter is voor adlicious want ; geen contract EN ze hebben zichzelf goed op de kaart gezet
Ja, want ze zijn zo dom om veel geld te steken in deze show en promotie van de artiesten om iets aan het toeval (stemgedrag van het publiek) over te laten. Als ze 10 acts hebben waarvan ze denken dat ze er geld aan kunnen verdienen, dan krijgen ze alle 10 een contract. Het is echt niet zo dat een verliezer per definitie vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
... wat weer beter is voor adlicious want ; geen contract EN ze hebben zichzelf goed op de kaart gezet
alle finalisten zitten onder een wurgcontract. Dat was bij Idols 1 al zo en dat is ongetwijfeld nu nog zo. Al weet men inmiddels dat er weinig zullen doorbreken en hooguit een singletje scoren, dus de contracten zullen wat soepeler opgesteld zijn en sneller verlopen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn zo dom om veel geld te steken in deze show en promotie van de artiesten om iets aan het toeval (stemgedrag van het publiek) over te laten. Als ze 10 acts hebben waarvan ze denken dat ze er geld aan kunnen verdienen, dan krijgen ze alle 10 een contract. Het is echt niet zo dat een verliezer per definitie vrijuit gaat.
De finale is op 10 juni (bron):quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Volgens het uitzendschema van RTL is er 10 juni nog X Factor. Terwijl 3 juni de finale is... wat komt er dan?
quote:Tijdens de uitzending van het Programma op 3 juni 2011 (aflevering 9 van de liveshows) zullen de twee kandidaten met de minste stemmen het Programma moeten verlaten. Tijdens de uitzending van het Programma op 10 juni 2011 (aflevering 10 van de liveshows) zal de kandidaat met de meeste stemmen het Programma winnen.
SPOILER: liedjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw, dus het is niet eens de halve finale morgenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen na de liveshow....Waarom nu opeens wel?SPOILER: liedjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jubileumquote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Volgens het uitzendschema van RTL is er 10 juni nog X Factor. Terwijl 3 juni de finale is... wat komt er dan?
Dat wil trouwens ook zeggen dat we bijna een jaar onafgebroken, elke vrijdag een TAL hadden (sinds 9 juli.)
Denk het ook. Het moet in elk geval wel heel raar lopen als de finale niet tussen Rochelle en Adlicious gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt zo'n beetje het meest verschrikkelijke zeiknummer ooit.![]()
Smeerpijp.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
En die andere is gewoon lekker zomers, zwoel, sex enzo![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Balisto het volgende:
Hero met Toen ik jou zag. Kan ik echt van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt zo'n beetje het meest verschrikkelijke zeiknummer ooit.Gourmetten of steengrillen?
Sorry Enrique staat voor mij niet gelijk aan sex en zwoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Die ene is lekker zomers, lekker hoppa, swing enzo![]()
En die andere is gewoon lekker zomers, zwoel, sex enzo![]()
Rolfquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Enrique staat voor mij niet gelijk aan sex en zwoel
Zeker niet door Rofl
Nee Roflquote:
Als jij dat graag wilt, ben ik je uiteraard van dienstquote:
Daarom ben ik voor Rolfquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, ben ik je uiteraard van dienst
En daarom moet ik je spankenquote:
Altijdquote:
En voor de rest vind ik alle kandidaten stom.quote:
Ik vind hem wel goed zingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Kally het volgende:
Je redenatie, het gaat toch ook om de zang, en hij is zo softy
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
Rolf is op alle vlakken zo enorm oninteressant.
quote:@XFACTOR_RTL - X FACTOR
Zegt het voort! Wil al het publiek dat morgen naar de liveshow in studio 22 komt een zomerse outfit aantrekken! Het thema is Summer Jam!
Alle kandidatenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
Gelukkig dat smaken verschillenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
ik denk precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgende week sim'ran
de week erop pyke
daarna rolf
en dan gaat et tussen adlicious en rochelle
uiteraard wint miss uitgerekte oorlel Rochelle !!![]()
Dat kan. Maar als je Rochelle helemaal niks vindt en Rolf helemaal geweldig geeft dat voor mij toch vooral aan dat je echt talent niet op waarde schat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen
Ik vind Roggel helemaal niks
Het heeft meer te maken met jam dan met summer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat heeft Hero dan eigenlijk met Summer Jam te maken, dat is juist meer herfstachtig....
Smaken verschillenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je Rochelle helemaal niks vindt en Rolf helemaal geweldig, geeft dat voor mij toch vooral aan dat je echt talent niet op waarde schat.
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik hou totaal niet van Roggel der stem
En rolf zijn stem daar hou ik wel van.
En dat jij Roggel talent vind hebben, dat vind ik over Rolf. Hij is niet voor niets zover gekomen
Ja en dat vind ik weer van nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.
Ja ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaasde me trouwens hoe groot de fanbase van Rolf was/is.
Hier op Fok of in het algemeen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.quote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.
Tja, hij is misschien ook de enige die voor een bepaalde doelgroep (pubermeisjes, ex-Timfans) nog interessant is. (Pyke valt tegen en is te volwassen.) En dat is misschien ook wel de doelgroep die het meest geneigd is om erover te hyven of twitteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.
Precies en vaak zijn dat ook wel de smsers/bellers hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Tja, hij is misschien ook de enige die voor een bepaalde doelgroep (pubermeisjes, ex-Timfans) nog interessant is. (Pyke valt tegen en is te volwassen.) En dat is misschien ook wel de doelgroep die het meest geneigd is om erover te hyven of twitteren.
Hopelijk raakt het beltegoed snel op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en vaak zijn dat ook wel de smsers/bellers he
Ik heb geen beltegoedquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hopelijk raakt het beltegoed snel op.
Daar moet ik je gelijk ingevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Balisto het volgende:
Met als ultiem dieptepunt Jim die naar de finale ging ten koste van Hind.
Hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:57 schreef Infinity123 het volgende:
Morgen weer naar de liveshow!
Als Pyke eruit gaat, zal ik niet rouwig zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef Balisto het volgende:
Bij Rolf is eigenlijk het enige waar ik aan denk: "O ja, die met die tanden doet ook nog mee."
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Infinity123 het volgende:
Pyke: de Zombie
Adlicious: Gaylicious
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.
Hij heeft niks bijzonders. ja, z'n tanden zijn bijzonder, maar voor de rest...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiii
Roggel uiterlijk en uitstralingquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.
bij rolf luisterd het prettig maar verder zie je vooral 2 grote rijen witte prodent-tanden
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Met gastoptreden van Caro Emerald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |