Jantine had niks te zoeken in de live shows....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef miep63 het volgende:
Dat had al veeeeel eerder moeten gebeuren, dat is zo ten koste gegaan van andere kandidaten, zonde gewoon. Jantine bijvoorbeeld die moest veels te snel d'r uit.
precies, die kunnen dezelfde carrière-wervelwind verwachten als Nathalie, Rachel en Maaike.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
... wat weer beter is voor adlicious want ; geen contract EN ze hebben zichzelf goed op de kaart gezet
Ja, want ze zijn zo dom om veel geld te steken in deze show en promotie van de artiesten om iets aan het toeval (stemgedrag van het publiek) over te laten. Als ze 10 acts hebben waarvan ze denken dat ze er geld aan kunnen verdienen, dan krijgen ze alle 10 een contract. Het is echt niet zo dat een verliezer per definitie vrijuit gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
... wat weer beter is voor adlicious want ; geen contract EN ze hebben zichzelf goed op de kaart gezet
alle finalisten zitten onder een wurgcontract. Dat was bij Idols 1 al zo en dat is ongetwijfeld nu nog zo. Al weet men inmiddels dat er weinig zullen doorbreken en hooguit een singletje scoren, dus de contracten zullen wat soepeler opgesteld zijn en sneller verlopen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn zo dom om veel geld te steken in deze show en promotie van de artiesten om iets aan het toeval (stemgedrag van het publiek) over te laten. Als ze 10 acts hebben waarvan ze denken dat ze er geld aan kunnen verdienen, dan krijgen ze alle 10 een contract. Het is echt niet zo dat een verliezer per definitie vrijuit gaat.
De finale is op 10 juni (bron):quote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Volgens het uitzendschema van RTL is er 10 juni nog X Factor. Terwijl 3 juni de finale is... wat komt er dan?
quote:Tijdens de uitzending van het Programma op 3 juni 2011 (aflevering 9 van de liveshows) zullen de twee kandidaten met de minste stemmen het Programma moeten verlaten. Tijdens de uitzending van het Programma op 10 juni 2011 (aflevering 10 van de liveshows) zal de kandidaat met de meeste stemmen het Programma winnen.
SPOILER: liedjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw, dus het is niet eens de halve finale morgenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen na de liveshow....Waarom nu opeens wel?SPOILER: liedjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jubileumquote:Op zondag 22 mei 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Volgens het uitzendschema van RTL is er 10 juni nog X Factor. Terwijl 3 juni de finale is... wat komt er dan?
Dat wil trouwens ook zeggen dat we bijna een jaar onafgebroken, elke vrijdag een TAL hadden (sinds 9 juli.)
Denk het ook. Het moet in elk geval wel heel raar lopen als de finale niet tussen Rochelle en Adlicious gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt zo'n beetje het meest verschrikkelijke zeiknummer ooit.![]()
Smeerpijp.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
En die andere is gewoon lekker zomers, zwoel, sex enzo![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef Balisto het volgende:
Hero met Toen ik jou zag. Kan ik echt van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is echt zo'n beetje het meest verschrikkelijke zeiknummer ooit.Gourmetten of steengrillen?
Sorry Enrique staat voor mij niet gelijk aan sex en zwoelquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
Die ene is lekker zomers, lekker hoppa, swing enzo![]()
En die andere is gewoon lekker zomers, zwoel, sex enzo![]()
Rolfquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry Enrique staat voor mij niet gelijk aan sex en zwoel
Zeker niet door Rofl
Nee Roflquote:
Als jij dat graag wilt, ben ik je uiteraard van dienstquote:
Daarom ben ik voor Rolfquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt, ben ik je uiteraard van dienst
En daarom moet ik je spankenquote:
Altijdquote:
En voor de rest vind ik alle kandidaten stom.quote:
Ik vind hem wel goed zingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Kally het volgende:
Je redenatie, het gaat toch ook om de zang, en hij is zo softy
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
Rolf is op alle vlakken zo enorm oninteressant.
quote:@XFACTOR_RTL - X FACTOR
Zegt het voort! Wil al het publiek dat morgen naar de liveshow in studio 22 komt een zomerse outfit aantrekken! Het thema is Summer Jam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |