Alle kandidatenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
Rolf is op alle vlakken zo enorm oninteressant.
Gelukkig dat smaken verschillenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:05 schreef Balisto het volgende:
Rolf is op alle vlakken zo enorm oninteressant.
ik denk precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:04 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgende week sim'ran
de week erop pyke
daarna rolf
en dan gaat et tussen adlicious en rochelle
uiteraard wint miss uitgerekte oorlel Rochelle !!![]()
... wat weer beter is voor adlicious want ; geen contract EN ze hebben zichzelf goed op de kaart gezet
Dat kan. Maar als je Rochelle helemaal niks vindt en Rolf helemaal geweldig geeft dat voor mij toch vooral aan dat je echt talent niet op waarde schat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig dat smaken verschillen
Ik vind Roggel helemaal niks
Het heeft meer te maken met jam dan met summer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:18 schreef bloodymary het volgende:
Wat heeft Hero dan eigenlijk met Summer Jam te maken, dat is juist meer herfstachtig....
Smaken verschillenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Balisto het volgende:
[..]
Dat kan. Maar als je Rochelle helemaal niks vindt en Rolf helemaal geweldig, geeft dat voor mij toch vooral aan dat je echt talent niet op waarde schat.
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Ik hou totaal niet van Roggel der stem
En rolf zijn stem daar hou ik wel van.
En dat jij Roggel talent vind hebben, dat vind ik over Rolf. Hij is niet voor niets zover gekomen
Ja en dat vind ik weer van nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.
Ja ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
Ik verbaasde me trouwens hoe groot de fanbase van Rolf was/is.
Hier op Fok of in het algemeen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.quote:
Dat hoop ik dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.
Tja, hij is misschien ook de enige die voor een bepaalde doelgroep (pubermeisjes, ex-Timfans) nog interessant is. (Pyke valt tegen en is te volwassen.) En dat is misschien ook wel de doelgroep die het meest geneigd is om erover te hyven of twitteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het algemeen... Als je kijkt naar twitter of hyves dan krijgt hij een stuk meer aandacht dan Rochelle, dus het zou me niks verbazen als hij in de finale staat.
Precies en vaak zijn dat ook wel de smsers/bellers hequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Balisto het volgende:
[..]
Tja, hij is misschien ook de enige die voor een bepaalde doelgroep (pubermeisjes, ex-Timfans) nog interessant is. (Pyke valt tegen en is te volwassen.) En dat is misschien ook wel de doelgroep die het meest geneigd is om erover te hyven of twitteren.
Hopelijk raakt het beltegoed snel op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies en vaak zijn dat ook wel de smsers/bellers he
Ik heb geen beltegoedquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Balisto het volgende:
[..]
Hopelijk raakt het beltegoed snel op.
Daar moet ik je gelijk ingevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:00 schreef Balisto het volgende:
Met als ultiem dieptepunt Jim die naar de finale ging ten koste van Hind.
Hoiquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:57 schreef Infinity123 het volgende:
Morgen weer naar de liveshow!
Als Pyke eruit gaat, zal ik niet rouwig zijn
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:05 schreef Balisto het volgende:
Bij Rolf is eigenlijk het enige waar ik aan denk: "O ja, die met die tanden doet ook nog mee."
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Infinity123 het volgende:
Pyke: de Zombie
Adlicious: Gaylicious
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiiiquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:42 schreef iBenny het volgende:
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Rolf geen talent heeft. Maar Rochelle bevindt zich toch echt in een andere klasse.
Hij heeft niks bijzonders. ja, z'n tanden zijn bijzonder, maar voor de rest...quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mij ook, hij kan prachtig zingen !! ...... maar dat is het .. ik vind em errg saaaiiii
Roggel uiterlijk en uitstralingquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
daar ben ik het weer helemaal mee eens, zij heeft echt alles, stem , uiterlijk, uitstraling, het is leuk om naar haar te kijken wanneer zij optreed, je weet dat er wat interessants gaat gebeuren.
bij rolf luisterd het prettig maar verder zie je vooral 2 grote rijen witte prodent-tanden
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Met gastoptreden van Caro Emerald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |