ik zeg doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef Orea het volgende:
Uiteraard sloot ik hem weer eens
Laatste post
Ja he?
Als de volgende uit de cryo's komt en een jongen is zou Luke toch wel de ultieme naam zijn![]()
de tweeling Luke en Leia uit Star Wars![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dolfinarium anders een idee? Ligt wel een stuk centraler.
Er is zondag de 29ste een parkmeet in Utrecht waar babies heel leuk op een kleedje kunnen liggen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:08 schreef huuphuup het volgende:
Oh als t een meet in een dierentuin of iets dergelijks dan haak ik af helaasch. Das me te prijzig.
Ik hou me wel aanbevolen voor een babies-op-een-kleedje-in-t-park meet
Dan kan ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:11 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Er is zondag de 29ste een parkmeet in Utrecht waar babies heel leuk op een kleedje kunnen liggen.![]()
Of heb ik wat gemist en wil niemand daar meer naartoe?.
In dat geval ben ik voor Wateringenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:12 schreef MamaPurk het volgende:
Op een kleedje in een park vind ik ook prima hoor!! Vondelpark ofzo?! Richting Den Haag vind ik ook nog wel haalbaar vanaf hier.
pas op he!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:14 schreef MamaPurk het volgende:
Dan kan ik ook niet, helaas... Wat voor gat is Wateringen!
Thnxquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:03 schreef Vanyel het volgende:
Leandra: http://www.who.int/childgrowth/en/
Beter laat dan nooit..
Heb gelijk even gegoogeld, kwam leuke dingen tegen, maar wel prijzig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:49 schreef Orea het volgende:
Pakje is overigens van Ida-T, supertof merk!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Orea het volgende:
Als ik ga bestellen laat ik het wel weten
EN duhuh, alsof jij dat erg vind
Mandje zit vol...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef Orea het volgende:
Ik wil dat mijn kind gaat duimen, maar ze doet het niet![]()
Geert heeft lekkere bolle wangen!!
Son en anderen: www.idat.dk even engels selecteren.. er is sale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Spekkies heeft ze gelukkig, daar maak ik me geen zorgen om. Maar 2 weken geleden dronk ze zo 700-800 cc weg. Ik probeer maar te zorgen dat ze wel genoeg vocht binnenkrijgt. Gister heb ik haar wat brood gegeven, met wat boter. Dat vond ze heerlijk. Misschien is ze echt toe aan anders dan melk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef MamaPurk het volgende:
Wat vervelend KJ! maar gelukkig zijn er nog plasluiers das altijd een goed tekenmaar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt
)
Dat vond ik ook. Ik was 6 maand weggeweest, en toen ik weer terugkwam was er gewoon helemaal niks veranderd. Ik moest gewoon mijn diensten draaien, de clienten hadden nog steeds hetzelfde. Maar hallo... ik was moeder geworden. Ik vond het heel vreemd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef huuphuup het volgende:
Oh bah dat is vervelend, dan moet je gelijk in de vijfde versnelling hop vol aan de bak, in plaats van dat je even de tijd krijgt om weer te acclimatiseren en op gang te komen enzo. Nouja hopelijk heb je het inderdaad snel weer gewoon goed naar je zin en valt het je alles mee.
Ik vond dat de eerste keer echt heel lastig, dat er gelijk weer verwacht werd dat je aan de slag ging alsof er niets verandert was ofzo terwijl je hele wereld op zn kop staat.
KJ wat MamaPurk zegt daar zit wel wat in, als ze meer vast eet gaat automatisch vaak ook de hoeveelheid melk op een dag naar beneden.
Ik ben nog niet eens weer begonnen en ik ben al weer aan vakantie toequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Ik was 6 maand weggeweest, en toen ik weer terugkwam was er gewoon helemaal niks veranderd. Ik moest gewoon mijn diensten draaien, de clienten hadden nog steeds hetzelfde. Maar hallo... ik was moeder geworden. Ik vond het heel vreemd.
Ik ben nu 3 maanden weer bezig, en ik merk nu dat ik echt toe ben aan vakantie. De combinatie werk en thuis valt me best zwaar. Het gepuzzel met onze werkroosters en de opvang, de extra dingen die ik voorheen wel even voor en na mijn werk deed en al het gedoe eromheen.
Gelukkig hebben we bijna vakantie, en gaan we ook weg. Even er tussenuit. Even family time.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn vandaag bij Wickie geweest en we hebben Lena bewonderden Ivan en Mette maar hey dat zijn geen baby's meer
, wat een schatje <3 en zo stom hoe je andermans baby heel klein en echt baby enzo kan vinden terwijl je zelf een net-zo-groot exemplaar op schoot hebt
Waarom wil je liever thuis zijn? Mis je Dottir of is het vooral omdat je je draai nog niet hebt gevonden op het werk?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig. Ik zag er enorm tegenop. Het is een nieuwe functie en ik loop nu, na twee weken, al achter. Dat voelt niet zo relaxt omdat ik thuis thuis wil zijn en niet wil werken. Daardoor vind ik het zwaar, maar ik merk wel dat het buiten de deur zijn goed voor me is (en eigenlijk ook wel fijn). Inwerken gaat alleen zo langzaam als je maar iets van 6u per dag hebt.
Geert ligt er nu ook. Het begon na bijnba 3 maanden te onrsutig te worden voor hem beneden. Ik kijk elke keer op de klok of het nog geen tijd is voor een voedingquote:Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje geslapenEn nu ligt ze er weer lekker te slapen
De 2x thuis stond daar bewust, maar nu ik het teruglees zie ik dat het toch vrij cryptisch is. Ik bedoel dat ik nu niet thuis nog dingen wil doen voor mijn werk, ik wil dan gewoon met vrouw en kind zijn (of gewoon lekker mijn eigen ding doen). Daardoor gaat het inwerken en achterstanden bijwerken (er zat al een paar maanden nog maar een half iemand op mijn functie) minder snel dan het geval zou zijn als ik thuis nog doorwerkte.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom wil je liever thuis zijn? Mis je Dottir of is het vooral omdat je je draai nog niet hebt gevonden op het werk?
Slapen is het beste dat er is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bekkenbodem fysio heeft me door gestuurd naar een manueel therapeut. Daar ben ik nu 1x geweest. Zijn conclusie was dat mijn heiligbeen helemaal omhoog staat dus dat het niet zo gek is dat het zeer doet als ik ga zitten. Ook had hij het over een paar lage rugwervels die niet goed staan. Hij zegt dat hij het allemaal kan verhelpen maar omdat ik pas 3 maanden geleden ben bevallen moet het allemaal rustig aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
Wow, dat gaat goed!!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En Bientje draait![]()
Morretje en ravage nog gefeliciteerd met Isabel al weer 1 jaar
2005gram vandaag
quote:
Uiteindelijk waren het 50 minutenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?
Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
Mogen jullie thuis geen sondevoeding geven? Dat mocht bij mijn neefjes (tweeling, ook te vroeg geboren) welquote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.
1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
Jaël had ook zomaar in eens tanden zonder dat ik het gevoelt had hoor, wel veel vieze broeken en een mopperig kind vooraf... Afwachten dus en misschien zeg je volgende week wel, dat zat er dus dwarsquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Orea het volgende:
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt(grapje natuurlijk
) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn van de 7 voedingen er 3 per dag. (wij zeker 2 en mijn moeder er 1)Donderdag hebben we weer een gesprek met de kinderarts en dan wil ik het beleid verder uitstippelen
Met sonde naar huis vind ik persoonlijk een beetje engPM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Daar heb je dan de thuiszorg ofzo voor die de sonde weer terug kunnen plaatsen, dag en nacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal ik doen. Ik weet wel hoe de sonde werkt. Maar ze trekt hem er zovaak uit. Maar goed ze moet toch eerst 37wk zijn voor ze uberhaupt naar huis mag. En in een week kan er veel veranderen.
Yup! Op zondag thuisgekomen, daar een spoedcursus drinken van ons gehad en op donderdag kon de sonde eruit.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.
Ik herken het heel erg, het afhankelijk zijn van wie er toevallig dienst heeft. Zo had ik afgesproken dat ik gebeld zou worden - ik lag op een andere afdeling - als Lena wakker werd. Dan kwam ik meteen en kon ik haar zelf drinken geven. Als er een verpleegkundige dienst had die daar laks in was dan werd ik niet of te laat gebeld en sliep Lena alweer. Ik moest haar dan dus wakker maken en proberen alert genoeg te krijgen voor een voeding, wat vaak niet lukte waardoor ik moest gaan kolven en mijn melk met behulp van een sonde moest geven. Dat was veel gedoe terwijl het zoveel soepeler kon.
Als een kindje meer dan 10% afvalt is het geven van bijvoeding niet raar hoor. Ik denk dat je op dat moment echt de goede keuze hebt gemaakt met de gegevens die je toen had.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.
Larissa was teveel afgevallen na de eerste dag (meer als 10%) en moest dus van verpleegkundige 1 aan de bijvoeding (20cc). Vond ik prima.
Het klonk ook logisch in de oren, omdat Larissa 's nachts maar niet in slaap wilde komen na de voeding, ze bleef huilen. Toen heeft ze in de kinderkamer bijvoeding gehad, en sliep ze bijna direct (ze is daar heen gebracht omdat ik niet meer kon slapen).
'S avonds vroeg ik aan verpleegkundige nr 2 om bijvoeding, die zat mij heel vreemd aan te kijken, maar gaf het wel. Voelde mij al een beetje onzeker hierdoor.
Verpleegkundige 3 werd boos op verpleegkundige 1 (snap je het nog hahaha); want ze vertrouwde de weegschaal niet, en ze zag dat mijn productie goed op gang was gekomen aan de hand van de tijd dat Larissa elke keer aan de borst zat.
Stuwing heb ik overigens pas thuis gekregen, en merkte aan de toenname in Larissa's gewicht dat toen pas mijn borstvoeding goed op gang was gekomen.
Ja klinkt hetzelfdequote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje DML, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er snel verbetering in zit!
Orea, dat klinkt als wat Anne heeft. Die was om 7.15 wakker en heeft daarna geslapen van 8.00-10.30, 12.30-15.30 en 17.30-18.45. En als ze wakker was, was ze erg mopperig. Ik heb vier poepluiers geteld, maar dat is geen uitzondering, dat heeft ze al weken. Ben benieuwd of er nu echt tandjes aankomen, maar reken ook nergens meer op.
FR, wat goed van je meisje! De twee kilo al voorbij. Jammer dat sommige verpleegkundigen zo laks zijn met de voedingen.
Meeslapen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Oreaoooh heerlijk hahaha
Willem wat goed zeg!
mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt![]()
En verder is ze zo leukze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt
blijkbaar kriebelt dat ofzo
Nee hoor, ik heb er verder geen last van. T is idd niet zoveel meer moeite/verandering dan mn eetpatroon voorheen. Ik vind het vooral sneu voor haar dat ze dus toch wel last heeft door die provocatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
Dan kan ik niet studeren.quote:
Nou ja ik gooi Leyla er inderdaad wel eens op en dan zoekt ze het maar ff uit. Dan gaat ze ff lopen kieren en spelen en vaak gaat ze wel slapen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet studeren.
Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit![]()
3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
3 kwartier studeren? Ik denk dat ik nog nooit zolang achter elkaar heb zitten leren...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Solagratia het volgende:
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.
Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
Dit..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.
My 2 cts.
Laat zien dan??quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis echt zo'n geniale foto gewordenhij bleef nog zitten ook
Als ik er ff voor ga zitten wel. Dan kijk ik de plaatjesvan kleding die de modellen aan hebben en dan kan ik een beetje combineren... In de winkel kan ik nooit wat vinden. Maar als ik ff online zit heb ik zo een mandje vol.. Gewoon wat basis shirtjes enzo..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef Solagratia het volgende:
Oh FR, dat vind ik echt erg. Heel de tijd in vieze natte kleren. Arm kind.
Tico, Kan jij goed slagen bij de H&M? Ik moet er ook maar eens een bestelling doen denk ik. Kan net zo makkelijk ook weer terug.
Dat is omdat ze jouw bed niet associeerd met slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:36 schreef Orea het volgende:
FR direct aankaarten... ik vind het ook niet kunnen!!
H&M is de bomb, althans, met de huidige collectielange jurken, toffe clamdiggers (van die korte broeken die net over je knie komen) ik ben er al goed geslaagd
Samen slapen (als in samen in 1 bed) hier nooit gedaan. Ja de eerste weken sliep ze op medaarna af en toe een keer 's nachts.. maar het is bij ons niet handig.. Ze heeft dus altijd in een wiegje naast me geslapen, tot een week of 12... toen ging ze naar haar eigen kamer!
Vind het soms wel jammer want als ze eens voor een voeding komt 's nachts en ik liggend voed, gaat ze daarna net zo lang liggen rellen tot ze in haar eigen bed ligt, en dan is ze direct weg..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang ze niet huilen komt er eigenlijk niemand bij. En knuffelen doen ze al helemaal niet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja FR, als je meisje in goede conditie is is het juist voor zo'n mini echt belangrijk om lekker bij mama te zijn. Huid op huid contact doet die kleintjes erg goed.
Zo houden ze hun temperatuur beter vast en is de saturnatie beter als ze op je borst vertoeven.
Whahahaha... Dat ben ik weer met mn dyslexy... Mooi he?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:39 schreef Jore het volgende:
[..]
ik zie een ruimtevarende baby voor me. Dokter, is ze ready for take-off?
En zonder dollen: het klinkt heel naar f_r, je hoopt toch dat ze goed voor je kleintje zorgen als je er zelf niet bij bent. Knuffel haar maar zoveel mogelijk als jullie wel samen zijn en hopelijk mag ze snel naar huis zodat je het precies zo kan doen als je zelf wilt.
Is ze in elk geval veilig als in oktober de wereld vergaat.quote:
Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_r, wat een nare situatie zoIk las wel dat je haar thuis met een camera ook kan zien?
Sola, wat fijn dat Amy nu weer lekker eet![]()
Jelle, jij reusje![]()
![]()
Son, super foto van Floris daar in Volendam![]()
Huup hoe is het nu met Elin?
MP, arme Sarah met haar krampjes en verkoudheid. Heeft zij ook dat ze eigenlijk een speen wil maar ja neusje zit dicht dus dat werkt eigenlijk niet zo goed?
Puck slaapt hier in de co-sleeper naast me en ik vind het heerlijk. Als hij onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij altijd weer rustig verder.
Gisteren lag hij op zijn zij in de box. Ik ben benieuwd of hij binnenkort gaat door rollen. Ik hou het wel heel goed in de gaten want hij ligt natuurlijk nog steeds in de pacco doek ingebakerd dus ik ga vaak bij hem kijken.
Sowieso check ik als het lang stil is of hij het nog wel doet![]()
En oh my god wat een kwijl komt er kijken bij het bellen blazen wat Puck nu zo leuk vindt. Dat wordt nog wat als hij echt tandjes krijgt.
Het is maar goed dat ik een enorme stapel shirtjes heb liggen of is het overdreven om zo'n nat kwijl shirt te vervangen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:59 schreef Solagratia het volgende:
En net heb ik schoenen gekocht. Niet omdat ik ze nodig had, want ik heb al schoenen. Gewoon omdat ik ze mooi vindtIk kan er wel aan wennen denk ik
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben laatst bij de Makro veel te veel Petit Bateaurompers gekocht, dus die mochten nietDe pyjama's zijn hier ook nog tig maten te groot hoor, of ze moeten net zo krimpen als t H&Mspul laatst. De 62-68 is voor de 63 cm van Dottir echt nog veeeel te groot.
Wij doen die slabbers vooral als ze kleren aan heeft die we graag nog even aan willen laten (voor we weg moeten oid) en ze zijn (maar net nieuw, dus nog niet gebruikt) volgens mij wel handig voor onderweg. Hoef je niet de hele garderobe mee te slepen. En ze zijn leuk
`quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow, dat zal wel mijn tic zijn maar ik vind zo'n slab om de hele dag stom staanBovendien loopt Puck er altijd zo mee te rotzooien dat ik bang ben dat hij zichzelf er nog aan op hangt
![]()
Die buit is nog redelijk functioneel VanyelMaar nijntje is niet mijn smaak dus ik sla even over deze keer.
Wat klets ik eigenlijk, we hadden al een set slabs maar hebben ze dus gewoon nog niet meegenomen voor onderweg..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh, dat is best een slimme tip. Hoe vaak Puck niet net een golfje melk zo uit zijn mondhoek laat lopen als we weg gaan en ik wil dat hij er netjes uit ziet.
Heeft Makro die rompers nog steeds? Dan ga ik eens even een pasje fixen![]()
De pyjama's liggen hier werkeloos te zijn. De pacco doek is een extra laagje en Puck komt er in alleen een romper soms al helemaal bezweet uit.
Sola, je hebt gelijk ook dat je het zelf ook niet fijn zou vinden maar mijn schoonzus is zo compleet anders met opvoeden (laten huilen, kwijl shirt niet vervangen bijv.) dat ik soms het gevoel heb dat ik echt teveel tut met Puck.
Daarom moet je zorgen dat je leuke slabs op voorraad hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
t moet hier wel heel ernstig worden wil ik dat doen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt een slab om wel geen gezicht vinden, maar het kan op een bepaald moment zo gek worden dat je je gevoel voor esthetiek overboord gooit.Ivan heeft een héél erge kwijlfase gehad toen zijn kiezen doorkwamen en het was gewoon zielig om hem geen slab om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |