abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97242835
Oh FR, dat vind ik echt erg. Heel de tijd in vieze natte kleren. Arm kind.

Tico, Kan jij goed slagen bij de H&M? Ik moet er ook maar eens een bestelling doen denk ik. Kan net zo makkelijk ook weer terug.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:33:46 #252
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97242906
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:31 schreef Solagratia het volgende:
Oh FR, dat vind ik echt erg. Heel de tijd in vieze natte kleren. Arm kind.

Tico, Kan jij goed slagen bij de H&M? Ik moet er ook maar eens een bestelling doen denk ik. Kan net zo makkelijk ook weer terug.
Als ik er ff voor ga zitten wel. Dan kijk ik de plaatjesvan kleding die de modellen aan hebben en dan kan ik een beetje combineren... In de winkel kan ik nooit wat vinden. Maar als ik ff online zit heb ik zo een mandje vol.. Gewoon wat basis shirtjes enzo..
Spijkerbroeken vind ik niet zo van de h&m, die haal ik liever bij de sting.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97242992
FR direct aankaarten... ik vind het ook niet kunnen!!

H&M is de bomb, althans, met de huidige collectie :P lange jurken, toffe clamdiggers (van die korte broeken die net over je knie komen) ik ben er al goed geslaagd *)

Samen slapen (als in samen in 1 bed) hier nooit gedaan. Ja de eerste weken sliep ze op me :P daarna af en toe een keer 's nachts.. maar het is bij ons niet handig.. Ze heeft dus altijd in een wiegje naast me geslapen, tot een week of 12... toen ging ze naar haar eigen kamer!

Vind het soms wel jammer want als ze eens voor een voeding komt 's nachts en ik liggend voed, gaat ze daarna net zo lang liggen rellen tot ze in haar eigen bed ligt, en dan is ze direct weg.. :')
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:39:50 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97243078
Ik vind dat vrij zorgelijk FR, ze zal nog moeite genoeg hebben haar temperatuur stabiel te houden, en dan laten ze haar in natte kleertjes liggen...

Idd even bespreken cq vragen waarom ze niet verschoond is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:39:55 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97243084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 12:36 schreef Orea het volgende:
FR direct aankaarten... ik vind het ook niet kunnen!!

H&M is de bomb, althans, met de huidige collectie :P lange jurken, toffe clamdiggers (van die korte broeken die net over je knie komen) ik ben er al goed geslaagd *)

Samen slapen (als in samen in 1 bed) hier nooit gedaan. Ja de eerste weken sliep ze op me :P daarna af en toe een keer 's nachts.. maar het is bij ons niet handig.. Ze heeft dus altijd in een wiegje naast me geslapen, tot een week of 12... toen ging ze naar haar eigen kamer!

Vind het soms wel jammer want als ze eens voor een voeding komt 's nachts en ik liggend voed, gaat ze daarna net zo lang liggen rellen tot ze in haar eigen bed ligt, en dan is ze direct weg.. :')
Dat is omdat ze jouw bed niet associeerd met slapen ;) De mijnen weten niet beter. Mijn bed is geen speelplek maar een slaapplek.
pi_97243174
Ik voel een grote bestelling bij de H&M aankomen O-)

Amy slaapt ook niet bij ons in bed inderdaad, die speelt altijd. We hebben het eigenlijk ook nog niet 's nachts geprobeerd, misschien dat ze dan wel gaat slapen. Ik zelf slaap alleen niet lekker met haar vingers in mijn neus.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:55:08 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97243580
F_R ik zou het ook meteen aankaarten!

Orea :D, maar goed, ook wel lekker als jullie ben van jullie is, toch?

Seth slaapt hier een vd twee nachtvoedingen bij me, maar meer omdat ik dan in slaap val, en hij ook. Eens kijken hoe zich dat gaat ontwikkelen hier.

Damnz ik zou het liefst tegen de kraam zeggen dat ze morgen niet meer hoeft te komen. NIet omdat het niet klikt hoor, maar ben er helemaal klaar voor om lekker zelf aan te klooien met Seth O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97243581
Ik heb er zeker iets van gezegd maar natuurlijk was die gene van de nachtdienst er niet meer.
Om 05:00 had ze een voeding gekregen en om 08:00 was ik er. Eigenlijk moet ze om 06:00 een voeding krijgen en om 09:00 ze had dus een uur eerder gekregen en zou dus eigenlijk om 09:00 pas weer verschoond worden.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:17:46 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97244306
maar liggen die kleintjes dan zolang helemaal alleen? niemand die ze in de tussentijd even bekijkt, knuffeld??
pi_97244393
Jeetje FR wat een nare situatie. Vervelend dat je het niet meer kon zeggen tegen diegene die er verantwoordelijk voor was.
pi_97244523
Zolang ze niet huilen komt er eigenlijk niemand bij. En knuffelen doen ze al helemaal niet.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:27:14 #262
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97244630
wat raar FR :{ en naar ook.

Amelie sliep nooit bij ons, dat was niet nodig, Elin wel. Ik vind het prima zo.
In principe ben ik ook een hele slechte slaper en slaap ik niet heel goed nu met haar naast me. Maar het alternatief is tig keer 's nachts op en neer naar haar kamertje en daar een uur minimaal met haar bezig zijn. Ik vind het wel goed zo. Vooral met die co-sleeper, heb ik gewoon de ruimte en zij haar eigen veilige plekje.

Hehe Sola herkenbaar, wat ik voor mezelf koop is meer functioneel en 'nodig' dan dat ik het koop voor de leuk. Voedingsshirts ofzo, of een nieuwe broek omdat mn enige broek stuk is gegaan :')
De meisjes hebben meeeeer dan voldoende. :D hoewel ik moet zeggen dat ik me er soms echt toe moet zetten om wat voor Elin te kopen, ze heeft zo verschrikkelijk veel liggen van Amelie nog.
als je besteld bij H&M, 's morgens vroeg hebben ze een stuk meer dan 's avonds. tip van flip :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97244635
Wat erg, ik word er gewoon echt naar van. Die kleintjes liggen daar maar alleen terwijl ze zo de behoefte hebben om geknuffeld te worden. Is er geen mogelijkheid dat jullie daar kunnen blijven slapen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:28:41 #264
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97244677
Ja FR, als je meisje in goede conditie is is het juist voor zo'n mini echt belangrijk om lekker bij mama te zijn. Huid op huid contact doet die kleintjes erg goed.
Zo houden ze hun temperatuur beter vast en is de saturnatie beter als ze op je borst vertoeven.
pi_97244768
Daarom ben ik er 's morgens ook altijd zo vroeg. Dan kan ik haar lekker zelf verzorgen in bad doen enzo. Blijven slapen kan niet rooming in is er pas als ze bijna naar huis morgen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:32:40 #266
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97244793
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang ze niet huilen komt er eigenlijk niemand bij. En knuffelen doen ze al helemaal niet.
:o wat naar zeg! Pfff, ik hoop zo voor jullie dat ze gewoon lekker door blijft gaan zoals ze het doet en dat jullie haar na het weekend mee naar huis mogen nemen! Heb je al besproken over dat flesjes geven? Als dat een voorwaarde is om mee naar huis te mogen zouden alle verplegers zich daaraan moeten houden.

Oh, zie net dat rooming in nog niet kan :* jammer.
pi_97245012
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:28 schreef Ticootje het volgende:
Ja FR, als je meisje in goede conditie is is het juist voor zo'n mini echt belangrijk om lekker bij mama te zijn. Huid op huid contact doet die kleintjes erg goed.
Zo houden ze hun temperatuur beter vast en is de saturnatie beter als ze op je borst vertoeven.
:D ik zie een ruimtevarende baby voor me. Dokter, is ze ready for take-off?

En zonder dollen: het klinkt heel naar f_r, je hoopt toch dat ze goed voor je kleintje zorgen als je er zelf niet bij bent. Knuffel haar maar zoveel mogelijk als jullie wel samen zijn en hopelijk mag ze snel naar huis zodat je het precies zo kan doen als je zelf wilt.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:40:13 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97245055
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:39 schreef Jore het volgende:

[..]

:D ik zie een ruimtevarende baby voor me. Dokter, is ze ready for take-off?

En zonder dollen: het klinkt heel naar f_r, je hoopt toch dat ze goed voor je kleintje zorgen als je er zelf niet bij bent. Knuffel haar maar zoveel mogelijk als jullie wel samen zijn en hopelijk mag ze snel naar huis zodat je het precies zo kan doen als je zelf wilt.
Whahahaha... Dat ben ik weer met mn dyslexy... Mooi he?

saturatie, dus.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:40:22 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97245062
Beam me up Scottie :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:41:36 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97245108
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:40 schreef Leandra het volgende:
Beam me up Scottie :D
Is ze in elk geval veilig als in oktober de wereld vergaat.
pi_97245140
Naar is dat he FR, het idee dat ze gewoon allenig ligt te wezen. Toen Amy was opgenomen in het ziekenhuis, was ik 24 uur per dag bij haar. Tussen de middag en 's avonds moest ik eten in de kantine. Dus liet ik Amy achter in haar kamer. Hoe vaak ik niet terug kwam en dat ze dan lag te krijsen en niemand erbij was. Dat vond ik zo erg.
Ik hoop dat je ook snel lekker bij haar kan slapen. Of nog beter, dat ze mee naar huis mag.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:28:41 #272
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97249102
F_r, wat een nare situatie zo :{ Ik las wel dat je haar thuis met een camera ook kan zien?

Sola, wat fijn dat Amy nu weer lekker eet ^O^

Jelle, jij reusje :o O+

Son, super foto van Floris daar in Volendam :D

Huup hoe is het nu met Elin?

MP, arme Sarah met haar krampjes en verkoudheid. Heeft zij ook dat ze eigenlijk een speen wil maar ja neusje zit dicht dus dat werkt eigenlijk niet zo goed?

Puck slaapt hier in de co-sleeper naast me en ik vind het heerlijk. Als hij onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij altijd weer rustig verder.
Gisteren lag hij op zijn zij in de box. Ik ben benieuwd of hij binnenkort gaat door rollen. Ik hou het wel heel goed in de gaten want hij ligt natuurlijk nog steeds in de pacco doek ingebakerd dus ik ga vaak bij hem kijken.
Sowieso check ik als het lang stil is of hij het nog wel doet :@
En oh my god wat een kwijl komt er kijken bij het bellen blazen wat Puck nu zo leuk vindt. Dat wordt nog wat als hij echt tandjes krijgt.
Het is maar goed dat ik een enorme stapel shirtjes heb liggen of is het overdreven om zo'n nat kwijl shirt te vervangen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97249143
gewoon doen wat je prettig voor m vind ;)
en voordeel, komen ze kleren ook allemaal (vaak) aan :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:36:29 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97249396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_r, wat een nare situatie zo :{ Ik las wel dat je haar thuis met een camera ook kan zien?

Sola, wat fijn dat Amy nu weer lekker eet ^O^

Jelle, jij reusje :o O+

Son, super foto van Floris daar in Volendam :D

Huup hoe is het nu met Elin?

MP, arme Sarah met haar krampjes en verkoudheid. Heeft zij ook dat ze eigenlijk een speen wil maar ja neusje zit dicht dus dat werkt eigenlijk niet zo goed?

Puck slaapt hier in de co-sleeper naast me en ik vind het heerlijk. Als hij onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij altijd weer rustig verder.
Gisteren lag hij op zijn zij in de box. Ik ben benieuwd of hij binnenkort gaat door rollen. Ik hou het wel heel goed in de gaten want hij ligt natuurlijk nog steeds in de pacco doek ingebakerd dus ik ga vaak bij hem kijken.
Sowieso check ik als het lang stil is of hij het nog wel doet :@
En oh my god wat een kwijl komt er kijken bij het bellen blazen wat Puck nu zo leuk vindt. Dat wordt nog wat als hij echt tandjes krijgt.
Het is maar goed dat ik een enorme stapel shirtjes heb liggen of is het overdreven om zo'n nat kwijl shirt te vervangen?
Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:39:59 #275
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97249546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat is juist een goede reden om de hema leeg te shoppen.
:D
Dan vertel ik dat aan Mr.DML als hij weer eens klaagt dat het kind al zoveel heeft.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')