Meeslapen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?quote:Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Oreaoooh heerlijk hahaha
Willem wat goed zeg!
mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt![]()
En verder is ze zo leukze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt
blijkbaar kriebelt dat ofzo
Nee hoor, ik heb er verder geen last van. T is idd niet zoveel meer moeite/verandering dan mn eetpatroon voorheen. Ik vind het vooral sneu voor haar dat ze dus toch wel last heeft door die provocatie.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
Dan kan ik niet studeren.quote:
Nou ja ik gooi Leyla er inderdaad wel eens op en dan zoekt ze het maar ff uit. Dan gaat ze ff lopen kieren en spelen en vaak gaat ze wel slapen.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet studeren.
Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit![]()
3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
3 kwartier studeren? Ik denk dat ik nog nooit zolang achter elkaar heb zitten leren...quote:Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Solagratia het volgende:
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.
Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
Dit..quote:Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.
My 2 cts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |