abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97191507
Ah kijk, meer drama-babes! :+

Soms als ze lekker ligt te spelen denk ik: whooo is ze nou aan het huilen? Dan ga ik kijken en krijg ik de grootste glimlach :') boefje!
  maandag 23 mei 2011 @ 11:14:33 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97191729
Ik moet nu steeds dingen weghalen. Ze pakt de boekjes onder de tafel vandaan, zit aan de stekkertjes van de basbox. Ik heb zo'n boef! En dan zet ik haar weg en echt een minuut later zit ze weer op een schoen te kauwen ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97191759
:D! Wat dat betreft ben ik dan maar blij met mijn luie beeb! Waar ze van de week nog de hele kamer doorging, al rollend, blijft ze nu weer op 1 plek liggen :')
  maandag 23 mei 2011 @ 11:23:31 #179
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97192072
Willem :o Wat goed vent!

Haha, alle drama babies. Het zijn wel de meisjes, valt jullie dat op? :+

Tankgirl, wat rottig dat het ziekenhuis personeel niet een eenduidig advies had maar het loopt nu thuis goed begrijp ik? Mooi ^O^

Wij zijn over op flessen van 180ml. Hij drinkt het nog steeds allemaal schoon op. Mijn hongerlapje. Ik ben benieuwd wat hij donderdag weegt en ook meet want een flink stel broeken maat 62 zijn al te klein.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97192491
Drama baby check, dus ook jongens doen mee. :P
Meneer kucht ook om aandacht, zet het op een gillen als hij het ergens niet mee eens is, en wanneer ik hem echt zo aan kijk van "wat doe je", schiet hij in de lach. Heerlijk O+
  maandag 23 mei 2011 @ 11:35:06 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97192529
Niet allemaal meisjes, hier hebben we er ook een die nogal eens kuch kuch doet terwijl hij niet verkouden is :')

Hoewel het wel minder is sinds hij doorheeft dat zijn "blablablablabla" (letterlijk) ook voldoende is om aandacht te krijgen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97196142
Ow een drama Leia
En willem wat knap al
@silmarwen ze is met 34 wk geboren en zou nu 36+1 zijn
@keshet wat mij vooral tegenstaat is dat alles wat je zegt en doet opgeschreven wordt. Waarbij ze dus uitgaan van interpretatie dus ik zeg eigenlijk niks meer en doe gewoon mijn eigen ding.
Do gesprek met de KA en dan wil ik het zeker aankaarten om te zien welk beleid we gaan volgen
  maandag 23 mei 2011 @ 13:16:04 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97196266
Orea _O- oooh heerlijk hahaha :D

Willem wat goed zeg! *O*

mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt -O-

En verder is ze zo leuk O+ ze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt :? blijkbaar kriebelt dat ofzo :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 13:18:38 #184
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97196361
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
  maandag 23 mei 2011 @ 13:20:14 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97196424
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
Meeslapen.
pi_97196438
Willem aan de wandel *O*

Drama baby's!! ik zie uit naar de tijd dat de mijne ook zo is :+ Ik hou ervan!

Sarah heeft weer een goede nacht gemaakt en liet zich om 7 uur na de eerste fles ook weer rustig in bed leggen en heeft tot half 10 geslapen (net als haar zus en mama ;))
Alleen zit mijn mooie kleine meisje onder de pukkeltjes en ik dacht dat het wel weg zou trekken, maar het zit er nu al bijna een week ;(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 23 mei 2011 @ 13:21:03 #187
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97196452
Buh stom eczeem en allergie Huup -O-

Maar wat leuk dat ze zo lacht bij het uittrekken van een shirtje. Hier is dingen over het hoofd en de armen reden tot drama. Heel hard een gek liedje zingen wil nog wel eens helpen om niet elke verkleding in een huilpartij te laten verzanden.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 23 mei 2011 @ 13:22:19 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97196515
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Orea _O- oooh heerlijk hahaha :D

Willem wat goed zeg! *O*

mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt -O-

En verder is ze zo leuk O+ ze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt :? blijkbaar kriebelt dat ofzo :D
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
pi_97196765
Huuphuup, dat lijkt me ook een duidelijke allergische reactie. Arm meisje is het. Mijn dochter heeft ook een kma en wij moeten volgende maand gaan provoceren van de KA. Ik zie er nu al tegenop.

Drama baby's: Check! God wat kan ze de laatste weken ineens theatraal doen. Lijkt ze helemaal overstuur en dan kijk ik haar aan en dan gaat ze lachen of gewoon rustig verder spelen. Mevrouwtje wil gewoon aandacht. En hier is aantrekken/uittrekken van een trui of shirtje ook iedere keer weer opnieuw drama. Dus dan maar gekke dansjes en liedjes doen.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:31:13 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97196917
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
Nee hoor, ik heb er verder geen last van. T is idd niet zoveel meer moeite/verandering dan mn eetpatroon voorheen. Ik vind het vooral sneu voor haar dat ze dus toch wel last heeft door die provocatie.

Nouja ik zou bijna zeggen gelukkig geef ik borstvoeding en kan ik verder zelf de regie in handen houden qua provocaties, ben ik niet afhankelijk van machtigingen en verplichte provocaties enzo. Wat mij betreft kijken we pas rond haar 1e verjaardag weer eens hoe het dan gaat. Eerder vind ik niet van meerwaarde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 13:34:22 #191
259886 pessie
pi_97197069
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meeslapen.
Dan kan ik niet studeren.

Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit }:|

3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
pi_97197235
Ach die Elin toch. Wel sneu zo'n reactie had Amelie nu ook KMA?
pi_97197239
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.

Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:37:50 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97197248
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Dan kan ik niet studeren.

Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit }:|

3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
Nou ja ik gooi Leyla er inderdaad wel eens op en dan zoekt ze het maar ff uit. Dan gaat ze ff lopen kieren en spelen en vaak gaat ze wel slapen.
Of ff een goed stuk lopen. En dan met buggy en al de slaapkamer in.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:38:42 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97197299
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Solagratia het volgende:
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.

Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
3 kwartier studeren? Ik denk dat ik nog nooit zolang achter elkaar heb zitten leren... :')
  maandag 23 mei 2011 @ 13:41:15 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97197422
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.

My 2 cts.

FR nee Amelie heeft geen kma voor zover bekend. We zijn nog aan het kijken of ze wellicht wel ergens anders voor gevoelig is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97202645
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.

My 2 cts.

Dit.. ^O^

En baby's (en kinderen) zijn nu eenmaal niet voorspelbaar.. soms is er gewoon niks maar zijn dingen zoals ze zijn. Sommige baby's hebben genoeg aan heel weinig slaap, volgens mij heeft Nathan nooit zoveel geslapen overdag?

Huup ;( arme Elin. Wat een gedoe toch... het is inderdaad ook heel sneu...
  maandag 23 mei 2011 @ 16:01:24 #198
259886 pessie
pi_97203470
En nu slaapt ie alweer vanaf 3 uur :?
Ik heb een bijzonder kind.
Maar dat wist ik al :@

Arme Elin. Wel fijn dat jij het nu weet Huup en dat je er rekening mee kunt houden. Of moet je echt 3 dagen blijven provoceren?
pi_97204780
Hello!

Ik kom me hier dan ook eindelijk melden, samen met ons mooie meisje Eva (2e naam Lynn)!
We willen ook wel in de OP op 08 mei.
Na 2 weken gezeur met plassen (of eigenlijk: niet plassen), mag morgen mijn katheter eruit en kan het grote genieten eindelijk beginnen!

Gelijk even spammen:

Eva 4 dagen oud

Eva 2 weken oud

Het is echt een heerlijk meisje dat ontzettend veel slaapt. Ze heeft zelfs al 1x een nachtje doorgeslapen van 00.00 tot 07.00! We schrokken er gewoon van. Omdat ik nog stijf sta van de paracetamol door de katheter merk ik niet alles 's nachts (Eva hoor ik gelukkig wel), maar het bleek dat mijn vriend er die nacht 3x uit is geweest om bij haar te kijken O+
Helaas heeft ze wel last van krampjes. Infacol helpt, maar haalt het niet volledig voor haar weg helaas. Ik hoop dat dat snel over gaat.

Ik heb niets teruggelezen, maar ga me best doen vanaf nu alles bij te houden. Maar jullie gaan soms zo hard.... :@
pi_97204947
Ooooooooohhhhhh O+ wat een beauty!! Die haartjes!! Welkom hier met Eva O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')