Danic
 Danic  

voor een goede nacht.
  voor een goede nacht. 

en nu ligt hij weer lekker te slapen in z'n bed.
 en nu ligt hij weer lekker te slapen in z'n bed.

Nu heeft ie een blauwe wang
 Nu heeft ie een blauwe wang  
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En fijn dat je katheter er eindelijk uit mag. Hoe voel je je verder?
 En fijn dat je katheter er eindelijk uit mag. Hoe voel je je verder?  Ben benieuwd wat hij weegt met een jaar
 Ben benieuwd wat hij weegt met een jaar 

fijn dat ze t zo goed doet!
 fijn dat ze t zo goed doet! opa ook mee, wat handig was om floris vast te houden. En floris ook alleen. Tis echt zo'n geniale foto geworden
 opa ook mee, wat handig was om floris vast te houden. En floris ook alleen. Tis echt zo'n geniale foto geworden  hij bleef nog zitten ook
 hij bleef nog zitten ook 

* Rammelt
 * Rammelt

Laat zien dan??quote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Tis echt zo'n geniale foto gewordenhij bleef nog zitten ook

Duim in zicht!!
  Duim in zicht!!   Hopelijk vind ze hem snel weer.. en weer... en weer....
  Hopelijk vind ze hem snel weer.. en weer... en weer....   

die blik
 die blik 
 amper gegeten vandaag, vanmorgen dus brood al geweigerd, amper bij mij gedronken.. avondeten 1 hapje en dat was het...
 amper gegeten vandaag, vanmorgen dus brood al geweigerd, amper bij mij gedronken.. avondeten 1 hapje en dat was het...  geen koorts, wel constant mekkeren als ze wakker is... arm ding...
 geen koorts, wel constant mekkeren als ze wakker is... arm ding...

We gaan vanavond heerlijk luxe uit eten en mn schoonzusje komt oppassen!
 We gaan vanavond heerlijk luxe uit eten en mn schoonzusje komt oppassen!

ineens trekt ze zich overal aan op, bilschuift door de kamer en zit aan alle snoertjes. Grote pret is de tvkast met alle apparatuur, daar had ze zichzelf al de externe harde schijf toegeëigend
 ineens trekt ze zich overal aan op, bilschuift door de kamer en zit aan alle snoertjes. Grote pret is de tvkast met alle apparatuur, daar had ze zichzelf al de externe harde schijf toegeëigend   Echt leuk dat ze zo onderzoekend is.
 Echt leuk dat ze zo onderzoekend is.  
  Kwam terug met 1 shirtje voor mij. Voor Amy een slaapzak, 3 rompers, 4 paar sokken, 1 opblaasbootje, een jurkje en een shirtje.
 Kwam terug met 1 shirtje voor mij. Voor Amy een slaapzak, 3 rompers, 4 paar sokken, 1 opblaasbootje, een jurkje en een shirtje.

en ik was al zo slapjes (eerste keer weer ongi)
  en ik was al zo slapjes (eerste keer weer ongi) 

. Haar temp was ook maar 36.5 en ze is wat afgevallen 2015 nu en gisteren 2020
 . Haar temp was ook maar 36.5 en ze is wat afgevallen 2015 nu en gisteren 2020

wat naar zeg! Logisch dat haar temp dan zakt en dat ze dan wat lichter is. Vet balen. Lekker schoongeboend en heerlijk gebuideld om weer op temp te komen?
 wat naar zeg! Logisch dat haar temp dan zakt en dat ze dan wat lichter is. Vet balen. Lekker schoongeboend en heerlijk gebuideld om weer op temp te komen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |