abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97205086
Ow danic daar ben je dan met Eva wat een mooi meisje zeg
pi_97205088
:W Danic :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97205136
Welkom Danic en Eva! Fijn dat de katheter er morgen uit mag en dat Eva het zo goed doet!
pi_97205260
Huup wat naar dat Elin zo last heeft van het eczeem, maar wel goed dat je nu duidelijk hebt waar het vandaag komt. Inderdaad met 1 jaar nog maar eens introduceren.

Pessie, 1 slaapje is inderdaad weinig dat redden we hier nog lang niet. Maar als hij het er op trekt dan zal het wel goed zijn. Snap wel dat het lastig is om zo andere dingen in te plannen, maar zoals de andere zeiden dan even tijd voor je zelf maken als je man er is.

MamaP *O* voor een goede nacht.

Danic welkom hier, je hebt echt een droppie, maar dat wist je al. Woensdag kom ik haar weer in het echt bewonderen en knuffelen. Hopelijk is ze dan een keer wakker, de slaapkop :P
Helpt de cinnababy niet beter tegen de krampjes? Zoals ik al eerder zei kan de infacol ook voor verstopping zorgen he.
pi_97205373
Jammer van de allergie huup. Arm kindje met haar jeuk en alles.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 23 mei 2011 @ 16:42:41 #206
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97205805
Danic wat heb je een mooi meisje gebakken en fijn dat je morgen van die hele katheter ellende af bent.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97206501
Eva O+
Fijn dat je morgen eindelijk van die catheter af ben Danic! Welkom hier!

Wij hebben net een bezoekje aan het CB gebracht.
Jelle is nu bijna 5 maanden, weegt 9430 gram, is 68,7 cm en z'n hoofdomtrek is 45cm.
Alles helemaal prima, prikjes vond hij niet leuk :N en nu ligt hij weer lekker te slapen in z'n bed.
Hij volgt de bovenste lijntjes, was in de verhouding meer gegroeid in de lengte dan in gewicht

Even in de curve gezet ;)

pi_97206632
Jelle doet het goed zeg
pi_97207818
Hoi Danic en Eva! Fijn dat de katheter eruit mag :)

Mooie curve voor Jelle!

Ow en Danic infacol haalt hier ook niet alles weg wat krampjes betreft maar het verminderd wel de hele erge pieken van pijn..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 23 mei 2011 @ 17:44:49 #210
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97208819
Jelle dikkopje O+

Danic leuk dat je er bent! Welkom! Fijn ook dat morgen de katheter eruit mag. Geniet van je prachtige meisje.

Hij heeft nog weer geslapen van 3 tot 4.15. Toen heb ik hem maar wakker gemaakt. Heb geen zin in weer een circus vanavond.
Hij is trouwens in botsing gekomen met het balkon :X Nu heeft ie een blauwe wang :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97210544
Haha pessie, ik moest wel een beetje lachen. Je wilde toch dat hij 2 uur sliep? Waarom maak je 'm dan na 1 uur en een kwartier wakker, of mis ik iets? Zielig van z'n blauwe wang :{

Danic, welkom met Eva! Wat een mooi meisje! O+ En fijn dat je katheter er eindelijk uit mag. Hoe voel je je verder?

Jelle gaat als een speer! *O* Ben benieuwd wat hij weegt met een jaar :D

En Willem die loopt, knap zeg!
pi_97211354
Floris gaat s avonds vaak juist beter slapen als ie uitgerust is. Wakker maken worden we allemaal niet vrolijker van :')

Danic, welkom met eva! Wat een moppie zeg O+
En zag ook fr's meisje, wat een mini zeg O+ fijn dat ze t zo goed doet!

Gisteren naar volendam geweest. Mn zus gaat ieder jaar met mn nichtje op de foto (nja mn nichtje he, niet mn zus). Dus dit jaar met de 3kleinkinderen :D opa ook mee, wat handig was om floris vast te houden. En floris ook alleen. Tis echt zo'n geniale foto geworden :D hij bleef nog zitten ook :')

Willem ook al aan de wandel. Goed hoor

Jelle, jeetje grote vent. Hij is gewoon even zwaar/zwaarder dan floris!
  maandag 23 mei 2011 @ 19:06:21 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97212614
Oh Eva wat ben je mooi!! O+ * Rammelt

wakker maken is bij Willem ook een erg slecht plan, over drama en theater gesproken :')

Sonnetje, laat 'ns zien die foto *)

Wow Jelle, wat een beer ben je aan het worden zeg! :o

@Pessie, Willem zit hier ook steeds onder de blauwe plekken en schrammen nu... Hoort er bij in deze fase...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97212913
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef Sonnetje85 het volgende:

Tis echt zo'n geniale foto geworden :D hij bleef nog zitten ook :')

Laat zien dan?? ;) :P
*poef* nu is het weg
pi_97212994
*O* Duim in zicht!! *O* Hopelijk vind ze hem snel weer.. en weer... en weer.... O+

pi_97216110
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 19:13 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Laat zien dan?? ;) :P
Zet m zo als k thuis ben wel even op Twitter :)
pi_97216314
Jelle, wat een bink ben je zeg!!

Sarah, fijn dat je je duim gevonden hebt!

Ilse vraag zich af wie er in haar box ligt.

[ Bericht 9% gewijzigd door kaatjejannie op 23-05-2011 20:34:53 ]
*poef* nu is het weg
pi_97216846
Aaah Sarah, echt lief!! O+
Son, pics or it didn't happen :P
Ilse O+ die blik :D

Muppet hier heeft echt iets, maar wat :? amper gegeten vandaag, vanmorgen dus brood al geweigerd, amper bij mij gedronken.. avondeten 1 hapje en dat was het... -O- geen koorts, wel constant mekkeren als ze wakker is... arm ding...
  maandag 23 mei 2011 @ 20:26:24 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97217386
Ik zeg tandjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97217733
Sonnetje, niet alleen twitter hoor ook hier, ik heb geen twitter en ben wel nieuwsgierig!

Ilse <3

En Orea ik denk ook echt tandjes... Wel sneu dat ze zich zo duidelijk niet lekker voelt.
pi_97218065
Zie Twitter voor de foto :)
pi_97218072
Orea, klinkt inderdaad ook als tandjes. Zou het dan nu echt??
*poef* nu is het weg
pi_97218389
Nou ik ben benieuwd, kom maar door met die krengen :7
pi_97218959
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zie Twitter voor de foto :)
Flauw hoor, ik heb niet twitter...
pi_97219140
Klinkt als tandjes inderdaad..maar kan ook zomaar wat anders zijn ;)

De wvk zag nog bij Jelle dat er ook een boventand aankomt. Fijn..naast de 2 tandjes die hij onder al heeft, het tandje wat er naast aan het komen is straks dus nog een boventand. M'n kind is nog niet eens 5 maanden }:|
pi_97219508
Wat groeit Jelle toch fantastisch, mrien!

pessie, ik vond de slaapjes overdag altijd het moeilijkst te 'conditioneren'. Ivan liet zich 's nachts wel weer in slaap troosten, maar overdag is dat eigenlijk zelden gelukt. Wat dat betreft kun je niet veel meer doen dan de ideale voorwaarden scheppen. Een andere tip die ik nog heb gelezen is om op het moment dat je verwacht dat hij wakker wordt bij de deur te blijven en zodra je iets hoort meteen naar binnen te gaan en iets te doen waardoor hij weer in slaap valt (bijvoorbeeld een speen ploppen, over een buikje aaien, wat dan ook). Hier is dat echter nooit gelukt.

Verder heb ik lange tijd prima overdag kunnen werken met Ivan erbij. Een tijdje ging het weer wat slechter en momenteel gaat het weer beter. Het is wel rot dat je elk moment gestoord kunt worden, maar dat blijf je houden met een kind in huis.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97219556
Orea hopelijk komen de tandjes snel door
MP wat is sarah al groot geworden en die duim is en blijft lekker

Ik wil ook wel de foto zien maar heb geen twitter
pi_97220256
Nou vooruit, hier is ie. Heb ook een photobucket app. Geen idee hoe ik er foto's mee kan plaatsen hier, maar via laptop enzo.

Floris op zn Volendams ;)
pi_97220498
Ow wat schattig! <3 En wat lijkt hij groot :)
pi_97220646
Dat is zeker een mooie foto son
pi_97221191
Leuk he :D
Lekker fout ;)
Ik vind m er ook groot op lijken MP!
  maandag 23 mei 2011 @ 21:53:41 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97223647
Leyla heeft 2 streepjes onder die bijna bijna bijna door komen
pi_97235987
Nou vanmorgen was het 1 hapje brood, en daarna de lippen weer stijf op elkaar incl. wegduwende hand... eigenwijze drol.
pi_97236567
wat een leuke foto Sonnetje.

En tandjes voor Leyla, heeft ze er last van gehad Tico?

Nog geen verbetering dus Orea is ze wel al minder mopperig? Hopelijk komen jullie er snel achter of het de tandjes zijn of toch iets anders.

Gisteren naar Ballorig in Oud-Beijerland geweest, meneer vond het geweldig!.
Verder wil hij nu heel de dag staan, het optrekken gaat ook steeds beter. Wat is hij dan ineens groot zeg.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:26:22 #235
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97237052
Nee ze zijn nog niet door...
pi_97237362
oh, oke. Hier heeft Yaro er juist geen last meer van als ze door zijn en de fase dat ze bijna door zijn was dus echt drama, vandaar mijn vraag.
Gelukkig hebben we nu de Teetha, echt superspul.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 09:58:47 #237
259886 pessie
pi_97237952
Orea ik sluit me aan bij de rest, tandjes. Al heeft Nathan een tijd terug ook brood geweigerd en dacht ik dat er tanden door zouden komen. Helaas. Niet dus. Ze kunnen op een gegeven moment ook gaan weigeren om het weigeren he?

Mooie foto Son!

Ikheb hem gisteren wakker gemaakt omdat we, wanneer hij 's middags te laat slaapt we 's avonds drama hebben. Gisteravond ging goed tot 22.15 :')

Manlief en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd *O* We gaan vanavond heerlijk luxe uit eten en mn schoonzusje komt oppassen!
pi_97238092
Pfff hier zomaar een hele slechte nacht gehad.. Sarah is erg verkouden en ik denk dat ze daar last van had inclusief krampjes was drama...
2 uur werd ze wakker, toen nog eigen bedje geprobeerd na een verschoningsronde maar ze bleef huilen en was echt hel sneu.. Haar bij mij genomen en ze heeft geslapen maar elk uur wel even krijsend wakker. Vervolgens na de fles van half 7 als en blok in slaap gevallen in de box beneden bij papa tot een uur of half 10. Daarna een flinke poepluier en nu lijkt ze zich weer goed te voelen :)
pi_97238095
Gefeliciteerd Pessie, geniet van het eten en van elkaar.
pi_97238140
Zo zielig he als ze zich zo naar voelen. Hopelijk zijn de krampjes snel over, en wat kan zo'n luier dan opluchten.
Kan je vandaag zelf nog wel ergens even meeslapen MamaPurk?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:07:01 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97238209
Ik slaap nog steeds met 2 kinderen in bed... Ik vind het toch wel fijn dat als er 1 zich niet goed voelt we dan op deze manier toch nog slaap kunnen pakken. Jennifer hebben we nooit in de nacht mee op hoeven zitten, alleen Leyla laat zien dat elk kindje anders is en met Leyla heb ik 1 nacht apart geslapen zodat M. even bij kon slapen.
pi_97238371
Grappig om te zien dat iedereen toch weer een andere aanpak heeft. Ik heb nog nooit met Yaro in bed geslapen, ja misschien twee keer een uurtje 's nachts toen hij zich zo ellendig voelde. Maar daarna ging hij toch echt weer terug naar zijn eigen bed. Ik ben van mijzelf een zeer slechte slaper (slaap moeilijk in en vaak wakker), met een kind naast me in bed kan ik zeker niet slapen.

Yaro slaapt gelukkig ook prima in zijn eigen bed, dat scheelt dan wel weer natuurlijk.
pi_97238622
Arme Sarah...is toch altijd erg naar om te zien dat je kind zich zo ellendig voelt. Gelukkig gaat het nu beter!
Orea: Zouden de tandjes nu dan eindelijk eens komen :P
Pessie: Gefeliciteerd, geniet ervan vanavond!

Ik heb net de herhaling gezien van babyboom...Had toch wel af en toe de tranen in mijn ogen staan. De verhalen, maar ook het zelf terug denken aan de geboorte end.
pi_97239707
Leia toch, geen brood meer? Dat wegduwen kan Amy ook heel goed. Misschien voelt ze zich gewoon niet lekker en heeft ze daarom geen zin in brood.

Jelle, wat groei jij hard! Echt een mooie curve.

Haha Floris, wat een knul ben je toch! Groot al en dan in zo'n mooi bootje. Lief!

MP, wat een zware nacht! Fijn dat ze zich al wel beter voelt. Gaat het al wel beter met de krampjes?

Dit weekend was ik met Amy bij mijn ouders en toen sliep ze in haar campingbedje bij mij op de kamer. Zo fijn om weer samen te slapen. Troosten gaat dan ook veel makkelijker. Amy gaat voor de rest als een speer :o ineens trekt ze zich overal aan op, bilschuift door de kamer en zit aan alle snoertjes. Grote pret is de tvkast met alle apparatuur, daar had ze zichzelf al de externe harde schijf toegeëigend :D Echt leuk dat ze zo onderzoekend is.

En sinds we gestopt zijn met de tarwepap en ze zich weer fit voelt, eet ze weer meer. Ze vindt het nu ook wel lekker om een broodkorst in haar mond te stoppen. Niet opeten hoor, alleen in haar mond stoppen :P

Ik ging vandaag even snel het winkelcentrum in voor kleren voor mezelf. Dikke fail natuurlijk :P Kwam terug met 1 shirtje voor mij. Voor Amy een slaapzak, 3 rompers, 4 paar sokken, 1 opblaasbootje, een jurkje en een shirtje.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:43:42 #245
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97241319
Oh sola dat ken ik zo! Ik koop echt zelden wat voor mezelf. Maar online shoppen bij h&m is het toch wel voor mij. Dan moet ik ook echt tegen mezelf zeggen dat ik het echt nodig heb en dan de kasten van de kinderen uitpuilen. IK IK IK... En dat gaat soms best goed.
pi_97241927
Pessie gefeliciteerd *O*

Sola wat fijn dat Amy zich weer beter voelt!

Nou hier gaat het redelijk, ik ben moe :Z en ik was al zo slapjes (eerste keer weer ongi)
Onze oudste heeft ook nooit bij ons in bed geslapen, maar ik kan Sarah veel beter troosten en toch zelf nog wat slaap pakken als ze naast mij in bed ligt! manlief verhuist dan nar de bank of het logeerbed, want die vind het maar niets een kleine baby in zijn bed, is bang dat hij erop gaat liggen enzo :X
Het lijkt iets beter te gaan, het ging dus de laatste tijd eigenlijk wel heel goed wat krampjes betreft, tot vannacht... En snotterverkouden en daardoor bijna niet kunnen ademen.. Nu heeft ze ook steeds traanoogjes maar ze kan af en toe wel weer lachen en das wel erg fijn :)

Zelf even gaan slapen zit er geloof ik vandaag niet in voor mij, maar plof straks wel even lui op de bank, desnoods met een filmpje aan voor Jaël :)
pi_97242078
Arme Sarah zo ziekjes
Pessie gefeliciteerd

Vanmorgen in het z-huis vond ik E. erg koud aanvoelen dus ik pak haar lekker bij mij blijkt dat ze helemaal nat is. Ze heeft vannacht gespuugd las ik maar ze hebben haar dus in de natte vieze kleren laten liggen :( . Haar temp was ook maar 36.5 en ze is wat afgevallen 2015 nu en gisteren 2020
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:08:46 #248
259886 pessie
pi_97242175
MP heftig!

Sola, fijn dat het weer beter lijkt te gaan nu jullie weer gestopt zijn met tarwe.

Ik slaap elke nacht met Nathan in 1 bed. Hij begint altijd in zn eigen bed en ergens tussen 23.00 en 6.00 komt hij bij ons in bed. Vaker richting 6 dan 23 trouwens. Vannacht heb ik hem om 4.30 opgehaald. Hij zat er helemaal klaar voor :')

FR :o wat naar zeg! Logisch dat haar temp dan zakt en dat ze dan wat lichter is. Vet balen. Lekker schoongeboend en heerlijk gebuideld om weer op temp te komen?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 12:19:26 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97242499
daar zou ik serieus even wat vragen over stellen.
pi_97242706
Ja idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')