Leia toch, geen brood meer? Dat wegduwen kan Amy ook heel goed. Misschien voelt ze zich gewoon niet lekker en heeft ze daarom geen zin in brood.
Jelle, wat groei jij hard! Echt een mooie curve.
Haha Floris, wat een knul ben je toch! Groot al en dan in zo'n mooi bootje. Lief!
MP, wat een zware nacht! Fijn dat ze zich al wel beter voelt. Gaat het al wel beter met de krampjes?
Dit weekend was ik met Amy bij mijn ouders en toen sliep ze in haar campingbedje bij mij op de kamer. Zo fijn om weer samen te slapen. Troosten gaat dan ook veel makkelijker. Amy gaat voor de rest als een speer

ineens trekt ze zich overal aan op, bilschuift door de kamer en zit aan alle snoertjes. Grote pret is de tvkast met alle apparatuur, daar had ze zichzelf al de externe harde schijf toegeëigend

Echt leuk dat ze zo onderzoekend is.
En sinds we gestopt zijn met de tarwepap en ze zich weer fit voelt, eet ze weer meer. Ze vindt het nu ook wel lekker om een broodkorst in haar mond te stoppen. Niet opeten hoor, alleen in haar mond stoppen
Ik ging vandaag even snel het winkelcentrum in voor kleren voor mezelf. Dikke fail natuurlijk

Kwam terug met 1 shirtje voor mij. Voor Amy een slaapzak, 3 rompers, 4 paar sokken, 1 opblaasbootje, een jurkje en een shirtje.