abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97122765
Wat goed BarbaBientje *O*
pi_97124035
Bientje ineens draaien!! *O* wat goed :D

Morretje en Ravage, van harte met de eerste verjaardag van jullie meisje!! 1 jaar!! Geen baby meer... :* w/

Larissa O+ wat een moppie ben je!!

Muppet heeft vandaag voor het eerst kennisgemaakt met zand :D ging helemaal goed.. Zo leuk om trekjes van jezelf terug te zien in je kind O+ ze ging helemaal met haar voetje in het zand wurmen :D en het zand door haar hand laten glijden, precies hoe ik het ook altijd doe (en waarschijnlijk nog 10.000 andere mensen :') maar laat mij maar in de waan :P)

Nu heb ik nóg meer zin in de vakantie :D kan zo niet wachten!!

Fotootje :P in het Naarderbos O+ heerlijk vertoeven daar (en lekker rustig :o)

:Y) koekie proppen, nomnomnom :P

[ Bericht 18% gewijzigd door Orea op 21-05-2011 18:02:30 ]
pi_97124679
Wat een onwijs leuk pakje heeft ze aan Orea O+ en wat laat jou dame dat hoedje goed zitten.

Kan me voorstellen dat je zin hebt in de vakantie. Ik heb ook alleen maar meer zin gekregen na ons weekje Ierland wat zo boven verwachting goed is verlopen.
Wanneer gaan jullie en waarheen?
pi_97124819
Volgens mij had ik mijn paparazzi familie ook nog niet gespamd. Het is mijn eigen schuld ik wilde Yaro nu eens eindelijk kennis laten maken met gras. Dat moest natuurlijk op foto vast gelegd worden. het gras blijft voor Yaro veel intressanter

zaterdag 21 mei 2011 @ 18:13:58 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97125010
whahaha!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97126092
Hoedjes laat ze inderdaad goed zitten, gelukkig! We gaan over 2 weken 12 dagen naar Turkije O+ heeeerlijk!!

Yaro :D en die fotografen!! _O- arm kind :P (maar wel herkenbaar, als Leia haar oma hier is, of wij daar dan kun je amper nog normaal kijken van de flitsen :'))

Pakje is overigens van Ida-T, supertof merk! :D
pi_97127055
Wat een geweldige foto As!!!
*poef* nu is het weg
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:42:55 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97127975
TT gefeliciteerd!

Met centraler bedoel ik centraler dan Zuid-Holland :') . Waar is het naarderbos? Ziet er leuk uit Orea! Als dat centraler is, misschien een idee?

As, geweldig!

Hier heeft Nathan ook vandaag kennis gemaakt met zand! Incl rupsje nooit genoeg emmertje O+ . Op het toekomstige terras van mn schoonouders :') . Wel heel leuk!
pi_97128397
Tankgirl, m'n eierstokken!! :(
Wat een schatje O+

Tof pakje Orea :D

As1981 _O-

En verder heb ik (nog) niet bijgelezen :P
pi_97128570
Ah, een potentiele meet. Tof! Ik kom niet :+
Maar ik geef nog wel Landgoed Ockenburgh als locatietip :P
pi_97129591
Pessie het Naardenbos ligt in Noord-Holland zo'n 30 min van Amsterdam vandaan wist ik ook niet, heb het even opgezocht

Ockenburg is in Den Haag toch? (ik werk in Den Haag, dus de benaming komt me bekend voor).

Mij maakt de locatie ook niet echt uit, ik kom uit de buurt van Rotterdam, werk in Den Haag en mijn schoonouders wonen in Amsterdam, dus kan er altijd wel een leuk dagje van maken. Alhoewel groningen dan weer heel ver is.
Ook een attractie of lekker op het gras maken mij niet uit. Hopelijk ben ik wel vrij, want het lijkt me wel leuk.
pi_97129648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:49 schreef Orea het volgende:

Pakje is overigens van Ida-T, supertof merk! :D
Heb gelijk even gegoogeld, kwam leuke dingen tegen, maar wel prijzig.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:31:37 #63
259886 pessie
pi_97129924
Wat denken jullie van Naarderbos? Vlakbij Utrecht en Amsterdam.
pi_97130006
Zuid Holland is heeeel centraal :Y

As leuke foto!

Tankgirl wat een heb je een moppie zeg O+ *rammel*

Morretje gefeliciteerd! Je dochter is gewoon 1 :o *O*

En IdaT gaan we onthouden! Leuke spullen!
pi_97130396
Voor mij te ver pessie.
Hertenkamp is zeker leuk Ticootje!
Ockenburg ook, maar voor mensen die met OV gaan wel lastig denk ik.

Geweldige foto As!!!!

Zeker een gaaf pakje Orea. Wat ben je toch hip! Mex deed dat ook met z'n handje en z'n voetje in het zand O+ Ik vond het heel slim,haha

Wat een scheetje tankgirl!
pi_97130701
O+ Dank voor de felicitaties.. O+
Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest met z'n drietjes. Ze heeft d'r ogen uitgekeken, en was zeer gefrustreerd elke keer dat ze niet naar de beestjes toe kon maar in de Bondolino moest blijven zitten.. :P
Daarna uit eten met de familie, want mijn moeder is ook jarig vandaag. :9 Zeer lekker, maar nu ligt ze in de autostoel te maffen, helemaal uitgeteld. :+

Het voelt wel gek dat we hier nu eigenlijk niet meer horen, maar ik kom jullie snel genoeg weer tegen in het dreumestopic.. toch? O-)

:W
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_97130753
Welkom Tankgirl en wat is larissa een mooi meissie O+ O+

Bientje kan gewoon draaien *O*

Orea wat is jou muppet toch een mooierd O+

As zeer herkenbare foto! Mijn oudste gaat er tegenwoordig al voor staan als de camera's te voorschijn komen echt te erg, spontaniteit op foto's is meteen ver te zoeken ;)

En de meet, het ligt er echt aan waar het is en wanneer het is, want ik weet niet of ik dan vrij ben enzo!
Sarah lijkt te reageren op de zon... De vorige keer toen het zonnig was had ze opeens rode dikke oogleden en nu weer een beetje... Verder lijkt ze er gelukkig geen last van te hebben

Morretje ik heb het helemaal gemist gefeliciteerd!!! *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97130958
Nog gefeliciteerd Morretje,klinkt als een hele geslaagde dag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:25:49 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97131824
gefeliciteerd Morretje met Isabel! en welkom Tankgirl met Larissa! verder heb ik gewoon te véél gelezen, heb geen klap onthouden :@

Wij presenteren u De Duim:

Hij heeft het helemaal uitgevonden dat je op je duim kunt sabbelen. Nu dat ding nog fatsoenlijk naar je mond kunnen brengen als je wil zuigen _O- Hij begint echt z'n handjes te ontdekken nu, je ziet hem focussen op z'n handje, dat hij naar z'n mond wil brengen, maar dan strekt hij z'n arm ipv hem te buigen, en begint hij te huilen van frustratie ;(

Wij hebben sinds afgelopen week een (eigen) campingbedje, en geert heeft gisteren en vandaag dus buiten gelegen. Alsof hij 'n ander kind was, zo heerlijk rustig heeft hij liggen pitten. in z'n bed of in de box word hij behoorlijk snel weer wakker, maar in de buitenlucht slaapt hij prima!
</ego update :@ >
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97131896
Ow Geert wat ben jij een moppie :) en ga jij dat eens even heel snel aan Sarah leren! Die doet nu af en toe 3 tellen haar duim in haar mond maar is hem dan kwijt en dan ook echt kwijt kwijt ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:29:54 #71
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97131993
Leyla duimt ook. Leuk man!

Leuk mannetje heb je hoor djmo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:31:26 #72
259886 pessie
pi_97132054
Morretje inderdaad nog gefeliciteerd!

Leuke, duimfoto's O+

Utrecht vind ik centraal (en 25 km eromheen ook)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:33:15 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97132155
ik ben ook trots dat hij kán duimen (hij ligt nu wel met z'n speentje, omdat hij z'n duim niet altijd weet te vinden, maar ik heb echt liever een duimend kind dan weer een spenenkind denk ik :@

Ik heb ook het idee dat dit keer rapley wel een hele goede optie is. hij is veel actiever met z'n handjes naar z'n mond te brengen dan Jan volgens mij (raar hoe snel je dingen vergeet)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97132416
Ik wil dat mijn kind gaat duimen, maar ze doet het niet }:|

Geert heeft lekkere bolle wangen!!

Son en anderen: www.idat.dk even engels selecteren.. er is sale :P
pi_97132508
Mijn kind zit de hele dag met zn duim in zn mond tegenwoordig :?
Doet ie sinds vorige week ofzo...ALs ie slaapt heeft ie alleen zn knuffel nodig O+ Hebben laatst nog maar een 2e aangeschaft, kan die andere s in de was :')
En slapen doet ie nogal veel de afgelopen week :') vandaag heeft ie eerst tot 8 uur geslapen (vanaf half 7, met tussenstop om 5 uur). Toen van half 10 tot 12. Toen van half 3 tot half 6. En toen om kwart voor 8 weer naar bed.
Geloof dat ziek zijn een hoop energie gekost heeft!

Orea, wat doe je! T geld groeit me niet op de rug :P
ik ga gauw even kijken :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')